Niskie ciśnienie na cylindrach w SDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
danynx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 15:22
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Niskie ciśnienie na cylindrach w SDI

Post autor: danynx » czw kwie 19, 2007 08:44

o czym może świadczyć niskie ciśnienie na Cylindrach w Golfie IV 1.9 SDI? 4
cylindry w granicach 16-22 bar. Miesiąc temu wymieniałęm 2 korbowody
ponieważ auto było po dachowaniu, głowicy nie robiłem bo zdaniem mech. nie trzeba było. Oczywiście specjalistycznie tego nie sprawdzał (pod tłoki dostał się olej, ktoś odpalił i
.....). Tak jak na wstępie co może być przyczyną tak niskiego ciśnienia??



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw kwie 19, 2007 08:56

Trzeba sprawdzic, czy wina lezy po stronie nieszczelnych zaworów, czy pierścieni, w takim razie przy sprawdzaniu cisnienia robili Ci próbę olejowa????



Awatar użytkownika
danynx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 15:22
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: danynx » czw kwie 19, 2007 09:00

PinkFloyd pisze:Trzeba sprawdzic, czy wina lezy po stronie nieszczelnych zaworów, czy pierścieni, w takim razie przy sprawdzaniu cisnienia robili Ci próbę olejowa????
czyli nie upatrywałbyś winy głowicy? (uszkodzone gniazda). Jak sprawdzić nieszczelne zawory lub pierścienie?



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw kwie 19, 2007 09:22

Trzeba zrobic próbę olejową, jeżeli po wstrzyknięciu strzykawka oleju do cylindra po zmierzeniu cisnienie wzrosnie to wina pierścieni, jeżeli nie to najczesciej nieszczelne zawory. Powiem Ci tak niżej pisałem o takim zjawisku w naszym rodzinym MK IV TDI, ze jeden zawór chyba był nieszczelny ułamał się i pękł tłok i to nagle bez żadnej przyczyny, w czasie jazdy przy 30km/h. Nie wiem czemu ale w TDI, SDI zawory i tłoki w pewnym okresie miały jakas wadę materiałową. I akurat trafiliśmy na taki model. Mam nadzieję, ze u Ciebie wystarczy tylko dotzrec zawory.



Awatar użytkownika
danynx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 15:22
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: danynx » czw kwie 19, 2007 09:22

PinkFloyd pisze: ... przy sprawdzaniu cisnienia robili Ci próbę olejowa????
a na czym ona polega? mam taki wydruk na małej karteczce z 4 kreseczkami



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw kwie 19, 2007 09:25

Tak jak pisałem na jednym cylindrze miałem prawie 0 cisnienie, mimo wstrzykniecia oleju dalej było 0 czyli albo tłok albo zawory- u nas był tłok i zawory do :grrr: Jak kiedys miałęm Clio to po wstrzyknieciu oleju na chwile cisnienie się wrównało i po wymianie pierścieni wróciło do normy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości