Szarpie na zimnym, slabe obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tdi1982
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: śr mar 14, 2007 11:03
Lokalizacja: Radomsko

Szarpie na zimnym, slabe obroty

Post autor: tdi1982 » pn kwie 16, 2007 09:33

Witam.Problem jest następujący gdy autko jest zimne to nie wkręca sie dorze na obroty zaczyna szarpać jak by mu brakowało paliwa albo coś.Jak sie rozgrzeje jest lepiej ale czy obciążeniu np.górka jakaś z kompletem na pokładzie przy 4 tyś też go łapie takie dziwne szarpanie jak by mu tchu brakowało chwilę sie zastanawia i zaczyna znowu jechać dobrze.Problem ten nie występuje zawsze czasem jest dobrze albo tak mi się zdaje byłem na Vag i wykazało że sonda ma napięcie od 0.6 do 1.6 więc ją wymieniłem na nową ale to nic nie pomogło siwce nowe filtry też przewody wysokiego też kopułka i palec też nowe beru i nic nadal nie to.Zauważyłem że gośnawo chodzi pompa paliwa tz. jak nie gra radio nie chodzi na dmuch wyrażnie ją słychać dla porównania u kolegi w golfie 1.8 ABS jest owiele ciszej niż u mnie może to jest przyczyna ajeśli jest to jak to sprawdzić .Powoli kończą mi się pomysły i nerwy jest to 1.6 101 koni na pełnym wtrysku 1997r.Pomóżcie proszę.
Ostatnio zmieniony pn kwie 16, 2007 15:40 przez tdi1982, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn kwie 16, 2007 10:13

czujnik temperatury, filtr paliwa, ustawienie zapłonu, pompa paliwa ... :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
kristo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: czw lut 09, 2006 10:19
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: kristo » pn kwie 16, 2007 10:44

tdi1982 pisze:jak nie gra radio nie chodzi na dmuch wyrażnie ją słychać dla porównania u kolegi w golfie 1.8 ABS jest owiele ciszej niż u mnie
W czasie jazdy popmy wogóle nie powinno być słychać. Nawt jak przekręcisz kluczyk w stacyjce przed odpaleniem to trzeba sie dobrze wsłuchać, żeby usłyszeć moment kiedy uruchamia sie pompa paliwa. Tak wiec coś z nią nie tak. A czy czasem nie jeżdzisz na studenckich ilościach paliwa w baku, bo tego pompy bbbardzo nie lubią i zacierają się.
Ale przyczyn może byż wiele innych. POWODZENIA.



tdi1982
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: śr mar 14, 2007 11:03
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: tdi1982 » pn kwie 16, 2007 11:22

no fakt paliwa nie jest za bogato gdzieś na 3 czerwonej a zawsze tankuje za 50 to siega do pierwszej białej.No właśnie a ja słychać a jeśli czujnik tem. to na VAG-u ja sprawdzał to było ok. filtry są nowe

[ Dodano: 16 Kwi 2007 11:24 ]
Jeśli chodzi o zapłon to ma 5 stopni ale podobno samemu nie mozna go ustwiać tylko kompem



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt kwie 17, 2007 20:03

burburator termiczny Ci padł , albo sprawdz jeszcze czujnik detentancji a powaznie to stawiam na czujnik temperatury


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 273 gości