Jaki jest objaw zużytego przegubu wewnętrznego?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pjoter78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob mar 04, 2006 11:48
Lokalizacja: Reszel

Jaki jest objaw zużytego przegubu wewnętrznego?

Post autor: pjoter78 » śr kwie 11, 2007 19:37

Zawieszenie, ukł. kierowniczy, wydech mam o.k. - sprawdzane w warsztacie, przeguby zewnętrzne wymienione, a podczas jazdy coś stuka!!!!
Są to głuche stuki z dużą częstotliwością, im szybciej jadę tym szybciej stuka.
Najbardziej słyszalne przy skręcie w lewo jak auto z lewej strony się unosi.
Czy może być to przegub wewnętrzny? Kręciłem kołem, coś tam w lewym przegubie przeskakuje.
Jakie są objawy przegubu wewnętrznego?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr kwie 11, 2007 19:53

Najpierw stukanie, drgania na kierownicy, potem sie rozpada i tracisz napęd


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » śr kwie 11, 2007 20:14

Jeżeli stuka na zakręcie to objaw przegubu zewnętrznego. Wewnętrzny na początku stuka tylko podczas przyspieszania, potem już zawsze i coraz głośniej, niezależnie od skręcenia kół.


VR6 + STAG 300

pjoter78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob mar 04, 2006 11:48
Lokalizacja: Reszel

Post autor: pjoter78 » śr kwie 11, 2007 20:51

Więc to jest to, zapomniałem dodać, że jak puszczam pedał gazu, to drgań nie słychać. Lewy przegub do wymiany. Dzięki za pomoc!!!!



Awatar użytkownika
krzylo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 403
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 18:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: krzylo » czw kwie 12, 2007 10:08

panowie a czy oska powinna miec luz w kierunku kolo - skrzynia ???jesli tak to czy duzy ???


krzylo7@wp.pl
Lubelskie Stowarzyszenie VW Audi
GSM 516 833 337
www.majovwka.pl

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » czw kwie 12, 2007 10:48

krzylo, tak powinna miec luz, ciezko mi okreslic czy to ejst duzy czy maly luz po prostu jest poweidzmy 1 - 2 cm


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » sob kwie 14, 2007 08:40

preker20, z tym luzem to chyba przesadziłeś, luz jest po jednej stronie tam gdzie wielowypust po to że jak pracuje zawieszenie to półoś ma się gdzie ruszać. Natomiast ruszając ją ręką w lewo i prawo nie powinno być luzu lub minimalny inaczej może stukać.


VR6 + STAG 300

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » sob kwie 14, 2007 19:48

stempel72, no pi razy oko napiaslem ale generalnie ma byc luz bo tak jak piszesz ze pracuje wachacz i mamy rozne odleglosci od roznicowego do piasty


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 297 gości