Czy warto zrobić SWAP z 1.6TD 70KM na 1.8 90KM gaźnik???

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Czy warto zrobić SWAP z 1.6TD 70KM na 1.8 90KM gaźnik???

Post autor: rogra » wt kwie 10, 2007 22:41

??????????????



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » wt kwie 10, 2007 22:44

ja nigdy bym nie zrobil...lepiej doloz intercooler i bedziesz mial 80km


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

wuzjusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt lut 28, 2006 13:06
Lokalizacja: kozienice
Kontakt:

Post autor: wuzjusz » wt kwie 10, 2007 22:56

Moim zdaniem nie ma za dużego sensu. Na forum jest parę postów jak stosunkowo niewielkimi kosztami wyciągnąć z tego diesla te 90 kucyków. A ze swapem benzyny w miejsce diesla będziesz miał sporo roboty (czyli sporo kosztów)



rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Post autor: rogra » wt kwie 10, 2007 23:02

wszystko mam,cały silnik z pełnym osprzętem brakuję mi tylko rury do wydechu ale to nie problem,problem jets taki ze ta benzyna ma 212 tys przebiegu i chodzi idealnie i do tego kopa ma a mójemu dieselkowi przydał by się mały remoncik



Rutazz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 05, 2007 00:28
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Rutazz » śr kwie 11, 2007 12:51

ale benzyna bije mocno po kieszeni



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » śr kwie 11, 2007 17:09

to moze opchnij te graty doloz troszke kaski i wyremontuj klekota.... klekot to klekot...mniej pali jest bardziej zywotny itd...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » śr kwie 11, 2007 17:14

ja bym nie swapowal na 1.8....tylko podlubal przt TD....nie dosc ze frajda wycisnac troche wiecej PSów to i mniej pali i napewno fajniej sie jedzi bo moment wiekszy niz w 1.8.....



Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » śr kwie 11, 2007 17:33

a ja bym zaswapował na takiego AFN-a :D nadal diesel, pali mało, a takiego RP-ka to bije na głowę... może to i trochę kosztuje, ale - warto... :-)


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » śr kwie 11, 2007 21:19

m3tal pisze:a ja bym zaswapował na takiego AFN-a :D nadal diesel, pali mało, a takiego RP-ka to bije na głowę.
swieta prawda


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Post autor: rogra » śr kwie 11, 2007 21:43

wyjaśnie inaczej zapomniałem tego dodać wyżej ,a więc mam kompletny silnik ze wszystki brakuję tylko rury od wydechu ale to by się załatwiło ,ale chodzi mi oto aby ten silnik 1.8 włożyć i na nim jeździć a w tym czasie remontować na wyjściowo tego 1.6 td czy dobrą mam koncepcje?



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » śr kwie 11, 2007 21:50

a po co marnowac czas i sily i wstawiac 1.8???lepiej cala energie odrazu poswiecic na 1.6TD!! :bigok: :okej:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr kwie 11, 2007 22:26

lepiej doloz intercooler i bedziesz mial 80km
no na samym Ic nie bedize miał 10 wiecej !! bez przesady znowu :PP zresztą wszystko zlaezy jaki ten ic bedzie :P
Ale z SB nie da rady ...
rogra, odpuśc sobie !! Mowisz ze masz wszystko a ja sie załoze ze czegoś Ci braknie !! A zbiornik paliwa a wiązka elektryczna licznik ?? To wie wogole nie opłaca !!! Przekładać to bedziesz z 5 dni zeby mozna było jezdzić !!! szkoda zachodu !!

[ Dodano: Sro Kwi 11, 2007 22:29 ]
MZiobro pisze:a po co marnowac czas i sily i wstawiac 1.8???lepiej cala energie odrazu poswiecic na 1.6TD!! :bigok: :okej:
dobrze prawi !! nalać mu !!:)



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » śr kwie 11, 2007 23:03

To_mas pisze:Cytat: lepiej doloz intercooler i bedziesz mial 80km
no treoszke przegialem ale na pewno osiagi sie polepsza...
To_mas pisze:Mowisz ze masz wszystko a ja sie załoze ze czegoś Ci braknie
to sie zgadzachyba ze w garazu stoi kompletny dawca....
rogra pisze:ale chodzi mi oto aby ten silnik 1.8 włożyć i na nim jeździć a w tym czasie remontować na wyjściowo tego 1.6 td
po co swapowac na 1.8 jak za miesiac znowu czeka Cie swap na 1,6td...taka syzyfowa praca....poswiec klika dni i zamiast swapowac remontuj TD....podkrec pompe wstaw IC i bedzie latal!!! :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr kwie 11, 2007 23:06

rysiektr pisze:To_mas napisał/a:
Cytat: lepiej doloz intercooler i bedziesz mial 80km

no treoszke przegialem ale na pewno osiagi sie polepsza...
wiem sam zakładałem u siebie w zeszłym tygodniu i czuć roznice :D:D:D:D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości