nie zawsze szarpie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kisiel wojtek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt kwie 10, 2007 18:48
Lokalizacja: miłakowo

nie zawsze szarpie

Post autor: kisiel wojtek » wt kwie 10, 2007 22:11

golfik jest z 1991 i ma silnik 1.3 na wielopukcie i nie zawsze ale dość często szarpiepodczas przyspieszania ale chodzi na wolnych obrotach zachowuje się tak jak by nie dostawał paliwa ale wymieniłem mu filtr paliw,świece przewody wys napięcia,kopułkę,palec.I ostatnio chciałem podłączyć go pod komputer ale nie mogłem znaleśc gniazd do podłączenia,szukałem w bezpiecznikach ,koło silnika.pod dzwignią zmiany biegów.Wsumie komputer powinien pokazać błąd,PROSZĘ O PORADĘ :crazy:


dj.lin

Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » śr kwie 11, 2007 11:58

komputer to raczej nie..może kody błyskowej prędzej ( obok cewki żółty kabel)

ale sprawdż układ dolotu (lewe powietrze ciągnie)
..a ja stawiam na odmę..to częsty przypadek w 1,3 NZ.pęknięty przewód domy między silnikiem a ścianą grodziową po stronie pasażera


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

krzys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pt lut 04, 2005 10:19
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys » śr kwie 11, 2007 12:28

popieram mtworus'a sprawdż czy nie ma lewego powietrza. Nawet nie musisz mieć dziurawego przewodu może któryś się po prostu wysunął jeśli nie miałes opaski



Awatar użytkownika
KrzychoKa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt kwie 08, 2005 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: KrzychoKa » czw kwie 12, 2007 19:04

Zgadzam się całkowicie z przedmówcami. Komputer nic nie pokaże bo w tym modelu nie ma interfejsu. Diagnoza tylko w oparciu o kody błyskowe. Objawy wskazują na układ odmy, ewentualnie "padającą" sondę lambda. Odłącz ją i się przejedź lub sprawdź miernikiem napięcie na kablu sygnałowym Powinno oscylować pomiędzy 0,2V a 0,8V. Na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku, wahnięcia są w przedziale 0,4-0,6. Białe kable sondy to grzałka. Kable sondy nie mogą mieć zwarcia do masy (za wyjątkiem przewodu "masowego"-oczywiście :D) Powodzenia i mam nadzieję że "cóś kolwiek" pomogłem :) Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 97 gości