Po wymianie uszczelki głowicy cykaja popychacze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

arturo222
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: śr mar 07, 2007 10:14
Lokalizacja: woj.łodzkie

Po wymianie uszczelki głowicy cykaja popychacze

Post autor: arturo222 » sob kwie 07, 2007 17:39

wjw wymenilem usczeleke glowicy, zaworow , kolektora, simering itp nowy olej plyn chlodniczy.... mechanik mi powiedzial ze jeden popychacz hudruliczny sie zacina tez zostal wymieniony ale i tak troche cyka moze reszte tez wymienic co wy na to?
Ostatnio zmieniony sob kwie 07, 2007 18:01 przez arturo222, łącznie zmieniany 1 raz.


człowiek cieszy sie dwa razy jak kupi i jak sprzeda

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob kwie 07, 2007 18:03

arturo222 pisze:popychacz hudruliczny sie zacina tez zostal wymieniony ale i tak troche cyka moze reszte tez wymienic co wy na to?
Myślę, że się dotrze, ja jak robiłem kiedyś remot głowicy, to niesamowicie głośno cykało pierwsze sekundy po rozruchu, a popuchacze nie były nowe, tyklo włożone te same. Kwestia kilkuset km i powinno być ciszej.
Ogólnie popychacze na zimnym silniku muszą stukać bo olej jest gęstszy. Na syntetyku będą ciche, na półsyntetyku czy mineralnym chwilę pocykają.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » sob kwie 07, 2007 18:12

Grzesiekk1982 pisze:Ogólnie popychacze na zimnym silniku muszą stukać bo olej jest gęstszy
Nie muszą i nie powinny.. Po wymianie popychaczy jeździłem 7 lat na ol. mineralnym i ani razu nie stuknęły.. Albo dobry mechanik który wie który wymienić albo wymienić komplet..



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob kwie 07, 2007 18:20

Matador, jakbyś się wsłuchał, to byś usłyszał. W dobrym silniku będzie ciszej, w średnim, czy kiepskim głośniej. Miałem Golfa z przebiegeim oryginalnym 90 tys km i w nim kilkanascie sekund po rozruchu też cykało. To normalny objaw i nie ma sesnu szukać sobie problemów. Najważniejse jedno- niedługo po uruchomieniu silnika mają ucichnąć. Jeśli dalej cykają to są do roboty (przy czym warto zrobić przy okazji uszczelniacze zaworów jak głowica będzie ściągnięta).
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » sob kwie 07, 2007 18:51

jasne ,że jak cichną po kilku sek. to nie ma co szukać dziury w całym ale jak mechanik wymieniał i nadal cyka to spróbowałbym reklamować :hmm:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 327 gości