Pali sie lampka EPC

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

matisob
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:46
Lokalizacja: Rypin

Pali sie lampka EPC

Post autor: matisob » sob kwie 07, 2007 09:03

Od 2 dni pali mi się lampka EPC wogóle nie gaśnie jakieś tydzień temu wyjąłem akumulator z samochodu, i tak stał, bo ładowałem około 3 dni. Odpalił bez problemu i lampka się nie świeciła. Przejechałem około 100 km i lampka zaczęła się świecić. W ogóle nie gaśnie. Czy może to być jakiś błąd? Jeżeli np odłączę akumulator żeby się wszystkie błędy wyzerowały i włożę z powrotem i lampka się nie zapali to można to "olać"?
Ostatnio zmieniony sob kwie 07, 2007 15:17 przez matisob, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » sob kwie 07, 2007 09:36

matisob pisze:bo ładowałem około 3 dni
3 dni ładowałeś aku??
EPC jeśli dobrze pamietam jest to ciśnienie paliwa...
A w jakiej kolejności odłączałeś aku??


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » sob kwie 07, 2007 10:32

EPC może wskazywać też czujnik stopu lecz jak znam życie a problem takowy przerabiałem to będzie czujnik na króćcu wodnym( za wysoka temperatura cieczy chłodzącej) koszt ok 40zł+ ewentualny płyn chodzący bo przy wymianie czujnika zawsze coś wycieknie



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » sob kwie 07, 2007 11:14

matisob pisze:bo ładowałem około 3 dni
a mozesz mi wyjasnic dlaczego 3 dni go ladowales?? Najprosciej podpiac sie do VAGa wtedy bedziesz na 100 % wiedzial co jest.



matisob
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:46
Lokalizacja: Rypin

Post autor: matisob » sob kwie 07, 2007 12:27

Ładowałem 3 dni ponieważ był całkowicie rozładowany i podpiąłem pod wolno ładujący prostownik, dzięki za odpowiedzi :)



Awatar użytkownika
marceli3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: czw wrz 30, 2004 14:17
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: marceli3 » sob kwie 07, 2007 21:53

na bank czujnik stopu przerabiałem to



matisob
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:46
Lokalizacja: Rypin

Post autor: matisob » ndz kwie 08, 2007 08:05

Temperatura cieczy jest stała w czasie jazdy i wynosi optymalnie 90 C:) także powinno być z tym ok:) we wtorek pojadę na VAGa i się okaże;) A ten czujnik jest odpowiedzialny za sprawdzenie czy światła stopu są włączane podczas hamowania tak?



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » ndz kwie 08, 2007 10:15

matisob pisze:Temperatura cieczy jest stała w czasie jazdy i wynosi optymalnie 90 C:) także powinno być z tym ok:) we wtorek pojadę na VAGa i się okaże;) A ten czujnik jest odpowiedzialny za sprawdzenie czy światła stopu są włączane podczas hamowania tak?
Odp 1-mimo to i tak Wag może wskazać za wysoką temperaturę--ja tak właśnie miałem
Odp 2--czujnik właśnie włącza światła stop gdy pedał hamulca jest naciskany --niejedno krotnie światła stopu się załączają a czujnik i tak ma jakiś feler, jest to druga opcja zapalania się EPC



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 443 gości