Problem z obrotami i zapalaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

niunioit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lip 19, 2006 21:57
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Problem z obrotami i zapalaniem

Post autor: niunioit » ndz mar 25, 2007 09:29

wITAM.Kilka dni temu pisalem o problemie z obrotami:
oto cytat problemu:

Od kilku tygodni falują mi obroty.Tzn jak rano zapalam, (czy nawet po południu,ale na zimnym silniku) to musze lekko dodawać gazu żeby zapalić.Zapala i ma małe obroty 300-400 a jeśli puszcze gaz od razu zdycha:(. W miare jezdzenia obroty wzrastaja do 1200.Autko stracilo czesc mocy bo jest mulowate.
Pojechałem na komputer i wykazało mi że jest to blad czujnika przepustnicy.Czujnik kupilem,sam zamontowalem.Odkąd go mam szybciej zapala i nie muszę go już tak przy zapalaniu katować gazem.Oboroty sa teraz po 3 minutach jazdy ok 1000 a pozniej wzrastaja nawet do 1600! (na biegu jalowym).Autko jest dalej mułowate:(
Niedawno wyjelem akumulator na noc zeby podladowac i po wlozeniu spowrotem golfik ozyl!Zapalil od razu i mial cala swa moc!:) Niestety gdy w czasie jazdy wlaczyl sie wentylator pozniej autko znow stalo sie klusiowate i obroty wariuja!:(

Poradzono mi zebym wymienil podstawe pod wtryskiem.Pomoglo tylko tyle ze autko chodzi jakby rowniej,ciszej i odzyskalo moc.

TERAZ POZOSTAŁ TAKI PROBLEMIK ZE DZISIAJ JAK I WCZORAJ PRZY ZAPALNIU NP RANO NIE CHCE ODPALIC ZA PIERWSZYM RAZEM.TZREBA GO POKATOWAC GAZEM I ZAPALA LECZ OBROTY WSKAKUJA TYLKO NA 400 I AZ AUTKIEM CALYM RZUCA:(.
cO TO MOZE JESZCZE BYC?
-SILNIK KROKOWY
-JAKIS CZUJNIK TEMPERATURY

CZY MOZE POPROSTU PODJECHAC NA VAG?

PROSILBYM O POMOC.POZDRAWIAM I DZIEKUJE :bigok:
Ostatnio zmieniony ndz mar 25, 2007 12:06 przez niunioit, łącznie zmieniany 1 raz.



Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » ndz mar 25, 2007 09:39

nom może byc że silniczek krokowy się przycina na jałowym z stąd falowanie obrotów i gaśnięcie silnika....



niunioit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lip 19, 2006 21:57
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: niunioit » ndz mar 25, 2007 09:51

to na vagu powinno wyjsc?czy lepiej miernikiem krokowy sprawdzic?bo wiem ze tak mozna:)



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz mar 25, 2007 10:30

niunioit pisze:OBROTY WSKAKUJA TYLKO NA 400 I AZ AUTKIEM CALYM RZUCA:(.
A sprawdzałeś świece, przewody kopułkę? Zobacz w pochmurny wieczór czy nie skaczą iskry po pezewodach. Może po prostu odpala na 2-3 cylindrach, a po rozgrzaniu pali na wszystkich.
Pozdrawiam.



niunioit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lip 19, 2006 21:57
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: niunioit » ndz mar 25, 2007 11:22

o nie sprawdzalem tego:).dzieki Grzesiekk1982 :).Teraz wlasnie wrocilem z malej jazdy i jak sie nagrzeje to ladnie odpala,obroty dalej faluja ale to minimalnie:)



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz mar 25, 2007 11:27

-JAKIS CZUJNIK TEMPERATURY
odłacz go podczas pracy obroty powinny nieznacznie wzrosnąc jeżeli nic się nie zmieni jest on do wymiany



niunioit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lip 19, 2006 21:57
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: niunioit » ndz mar 25, 2007 11:31

a gdzie jest tn czujnik tempreratury?:)



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz mar 25, 2007 11:36

niunioit pisze:Teraz wlasnie wrocilem z malej jazdy i jak sie nagrzeje to ladnie odpala
no to dalej stawiam na przewody.
Weź benzynkę extrakcyjną i soildnie je wyczyść- od początki do końca. Jeśli jutro chocby trochę lepiej odpali to przewody do wywalenia. Wykręć świece, zobacz czy nei są okopcone. Kiedy je wymeiniałeś ostatni raz (albo keidy poprzedni właściciel jeśli masz dane na ten temat)? Zapłon dobzre ustawiony? Zaglądnij do kopułki czy nie jest powycierana.
niunioit pisze:o nie sprawdzalem tego:)
Niestety,czasem się zapomina, że mimo co razwiększej ilości czujników i plastikowychh osłon, silnik dalej jest silnikiem zbudowanym praktycznie tak samo, jak 30 lat temu ;)
Ale do dzieła- wyczyść przewody.
Pozdrawiam.



niunioit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lip 19, 2006 21:57
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: niunioit » ndz mar 25, 2007 11:42

przewody i swiece byly wymieniane w pazdzierniku.ale kilka dni przed wymiana podstawy pod wtrysk odpalal od razu ladnie.tylko tak odpala nie szybko tylko tak jakos troche pozno.takie mam dziwne wrazenie:).jutro pobawie sie przewodami i zoabczymy... :blush:



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz mar 25, 2007 11:44

niunioit pisze:a gdzie jest tn czujnik tempreratury?:)
powinien być na wężu cieczy chłodzącej, neidaleko silnika, lub na jakimś króćcu. Ma 4 piny. Rzuci się w oczy, bo tylko czujnik temp jest na wężu.
Pozdrawiam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 241 gości