Jak wymienić linkę hamulca ręcznego?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak wymienić linkę hamulca ręcznego?
Zacina mi sie linka w prawym tylnym kole. Mam hamulce tarczowe.
Bardzo proszę o jakąś instrukcje, schemat jak to można wymienić.
Gdzie i co dokładnie trzeba odkręcić, myślę że trzeba będzie wymienić zarówno linkę jak i pancerz. Z góry dziękuje.
Bardzo proszę o jakąś instrukcje, schemat jak to można wymienić.
Gdzie i co dokładnie trzeba odkręcić, myślę że trzeba będzie wymienić zarówno linkę jak i pancerz. Z góry dziękuje.
1. Linke kupuje sie z pancerzem.
2. Do obu kol bedziesz widzial na 2 uchwyty wchodzi linka, apusc auto z recznego i bedziesz mogl te linke zdjac z tych uchwytow. nastepnie zwroc uwage gdzie ona w strone przudu auta idzie. Mniej wiecej w polowie auta nad tlumikie jest onaa na mocowaniu nie pamietam czy trzeba je odkrecac czy jest ona tam po prosty zahaczona. wy=montuj ja stamtad i wloz nowoa w w kolejnosci dzilania odwrotnej do demontarzu.
pozdrawiam
2. Do obu kol bedziesz widzial na 2 uchwyty wchodzi linka, apusc auto z recznego i bedziesz mogl te linke zdjac z tych uchwytow. nastepnie zwroc uwage gdzie ona w strone przudu auta idzie. Mniej wiecej w polowie auta nad tlumikie jest onaa na mocowaniu nie pamietam czy trzeba je odkrecac czy jest ona tam po prosty zahaczona. wy=montuj ja stamtad i wloz nowoa w w kolejnosci dzilania odwrotnej do demontarzu.
pozdrawiam
mobilni sprawdzam radyjko, gdzie mnie slychac? :D
A może ci się zacina dzwignia przy kole którą porusza linka.żdejmij linkę ż tego uchwytu dopasuj klucz płaski i zobacz jak to chodzi-może masz za cienkie tarcze i klocki to sie tak będzie zacinało
Spróbuj rozruszać linkę i psiknij WD 40-najlepiej robić to we dwoje ,jeden rusza dzwignią drugi ciągnie z tyłu linkę w te i nazad
Jeśli chodzi o wymianę linki to musisz podnieść tunel miedzy fotelami:
-wyjmij środek tylnej popielniczki
-w dwóch otworach głęboko są wkręty torx,wykręć je i od tyłu lekko tunel do góry
Spróbuj rozruszać linkę i psiknij WD 40-najlepiej robić to we dwoje ,jeden rusza dzwignią drugi ciągnie z tyłu linkę w te i nazad
Jeśli chodzi o wymianę linki to musisz podnieść tunel miedzy fotelami:
-wyjmij środek tylnej popielniczki
-w dwóch otworach głęboko są wkręty torx,wykręć je i od tyłu lekko tunel do góry
[quote="pioan1"]
Dzięki Panowie.
Dźwignia przy tarczy mi sie nie zacina bo już sprawdzałem, wd 40 też stosowałem, z kolegą próbowaliśmy "rozruszać" linkę i nic.
Miałem problem z dostaniem sie do linki od strony dźwigni. Nie wiedziałem jak to zrobić dzięki waszej pomocy już nieco więcej wiem.
Mam jeszcze pytanie. Czy jak odkręcę te troxy pod popielniczką to dam radę wyciągnąć tę linkę? Linka mniej więcej od połowy jest z pancerzem a później jest metalowa rurka? To wymienia sie tę część z pancerzem?
Dzięki Panowie.
Dźwignia przy tarczy mi sie nie zacina bo już sprawdzałem, wd 40 też stosowałem, z kolegą próbowaliśmy "rozruszać" linkę i nic.
Miałem problem z dostaniem sie do linki od strony dźwigni. Nie wiedziałem jak to zrobić dzięki waszej pomocy już nieco więcej wiem.
Mam jeszcze pytanie. Czy jak odkręcę te troxy pod popielniczką to dam radę wyciągnąć tę linkę? Linka mniej więcej od połowy jest z pancerzem a później jest metalowa rurka? To wymienia sie tę część z pancerzem?
jak odkręcisz tunel dojdziesz do linki i wyjmiesz z pancerzemmarci29 pisze:pioan1 pisze:jak odkrecę te troxy pod popielniczką to dam radę wyciągnąć tę linkę? Linka mniej więcej od połowy jest z pancerzem a później jest metalowa rurka? To wymienia sie tę część z pancerzem?
tak wygląda
http://www.conex.auto.pl/sklep/product_ ... ucts_id=65
na zaciskach hamulcowych są otwory na sprężynki odciągające dzwignie osi rozpieraków ręcznego, nie wiem od czego to zależy ale niektóre je mają a inne nie. Napewno ułatwiają "odbijanie" ręcznego, wyglądają jak agrafki
Każdemu brakuje-jednemu do jachtu,drugiemu do chleba
klimatyzacje-serwis i ozonowanie
klimatyzacje-serwis i ozonowanie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 234 gości