Vw Golf MK1 1.8 GTI k-jetronic + LPG - PROBLEM!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krystian
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: wt paź 12, 2004 00:53
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Vw Golf MK1 1.8 GTI k-jetronic + LPG - PROBLEM!!!

Post autor: krystian » sob mar 12, 2005 14:23

Witam.

Wczoraj uszczelnialem caly uklad paliwowy ... antywybuch etc ... Jak odpale samochod na zimnym silniku to mam obroty z 600, a jak pojezdze z 15min i silnik sie nagrzeje to mam caly czas 1700 obroty ... czego to moze byc przyczyna ? jak ustawic te obroty aby bylo ok ? Gazownik ustawial i jest tak samo ...



Awatar użytkownika
mat.i.tom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: śr sie 18, 2004 21:40
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mat.i.tom » sob mar 12, 2005 15:21

miałem ten sam problem z kumplem, okazało sie, ze jest zasyfiony cały układ ale u Ciebie niewiem czy to to .....


http://www.vwmk1-garage.pl

Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm


3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000

alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

Post autor: alepka » sob mar 12, 2005 16:05

js miałem podobny problem. strasznie powoli schodzil z obrotów na gazie a czasami zostawał i musiałem lekko zdusic silnik zeby obroty spadły. powodem był mikser. wymiana pomogła. ale jak mam instalke bez kompa i sterowanie jest tylko śrubkami na reduktorze.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 323 gości