golf mk3 1,8 silnik abs

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marjan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pt cze 17, 2005 20:48
Kontakt:

golf mk3 1,8 silnik abs

Post autor: marjan » wt mar 13, 2007 11:57

witam
pod korkiem od oleju mam taki nalot koloru kawa z mlekiem, ubywa płynu chłodzącego i autko nie ciagnie powiedziałbym ze go dławi i dusi, czy to poszła uszczelka po głowicą jak to mogę samemu zdiagnozowac jakie koszty naprawy ewntualnie??



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » wt mar 13, 2007 12:55

sprawdz czy w zbiorniczku wyrownawczym nie zbieraja sie spaliny (zapach jak z wydechu ) i czy pokazuja sie babelki w zbiorniku wyrownawczym


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » wt mar 13, 2007 13:56

Jesli w zbiorniczku masz olej (budyń) albo wywala Ci wode to raczej będzie to uszczelka pod głowicą. Jeśli dajesz do mechanika to niech uważa na założenia aparatu z czujnikiem halla. Niech zaznaczy i założy identycznie jak był bo dopiero później pojawiają się problemy typu : wymiana uszczelki - brak mocy przy dodaniu gazu.
Co do zdiagnozowania to w układzie chłodzenia pojawi się budyń to bedzie uszczelka Natomiast sam budyń pod korkiem oleju nie muszą oznaczać tej awarii. Obserwuj wycieki, jeśli zacznie wywalać Ci wode to też będzie uszczelka. Obserwuj kolor płynu w układzie chłodzenia. Auto może stracić ogrzewanie. Sprawdź czy nie wywala płynu przez wydech.
Gdyby okazała się to uszczelka to:
to koszta są nastepujące - dobra uszczelka najlepiej Elring około 100 zł
- planowanie ( w mojej okolicy kosztuje ) 100 zł
- robocizna około 100 zł
- uszczelka pod pokrywe zaworów około 30 zł (nie zawsze potrzebna)
- Przy okazji warto wymienić uszczelki pod kolektor dolotowy i wydechowy (jeśli będą ruszane). Niejktórzy mimo planowania nie sciągają dolotu. Oczywiście jeśli będą ruszane to trzeba je wymienić.
- do tego płyn chłodniczy
no i chyba na tyle jeśli coś pominąłem dopiszcie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 300 gości