Kopułka i palec rozdzielacza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Kopułka i palec rozdzielacza

Post autor: Atomic10 » ndz mar 11, 2007 10:43

Mam takie pytanie czy kopułka od Audi 1,8 pasuje do Golfa 1,8 AAM ?? Miałem problemy z przewodami i chciałem je wymienić kupiłem BERU Dla pewności zdjąłem przed wymianą kopułkę żeby sprawdzić stan i co mnie zdziwiło ze jest ona już zużyta (rok temu sprawdzałem i zużycie było bardzo małe) Wiec pomyślałem, że powinna podejść ta kopułka z Audi (oryginał) wymiary zewnętrzne są takie same, ale po założeniu trochę się ona kiwa na aparacie ?? jak ja obrociem troche w prawo to siadła idelanie ale zatrzaski nie pasuja wtedy hym..?? Moze cos źle robie ?? Czy ze zdjęciem palca rozdzielacza są jakieś problemy czy wystarczy go do góry podnieść?

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » ndz mar 11, 2007 11:04

Atomic10 pisze:Czy ze zdjęciem palca rozdzielacza są jakieś problemy czy wystarczy go do góry podnieść?
Wystarczy go wyciągnąć tak jak piszesz.
Atomic10 pisze:jak ja obrociem troche w prawo to siadła idelanie ale zatrzaski nie pasuja wtedy hym..?? Moze cos źle robie ??
Wygląda na to, że jest inna i nie podejdzie.


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » pn mar 12, 2007 19:22

Dzisiaj w końcu kupiłem kopułke i palec rozdzielacza. Za komplet BERU dałem 160 zł (Kabl. 120zł kop. 26 i pal. 14zł) Co sie okazłao ze są dwa systemy zapłonu Bosch i jakis inny francuski troche sie namęczyłem i po sklepach musiałem pojeździć ale jak narazie gra. Przestroga dla innych nie kupujcie włoskich kopułek. Tylko markowe szkoda kasy na badziew i drogie są. Narazie po wymianie odpaliłem autko i ładnie chodziło zobacze w trasie jak sie bedzie sprawować i w wilgotne dni. Z wymiana palca nie było problemu :-) Dizeki vwarek

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł_G
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: pn lut 27, 2006 20:45
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Paweł_G » pn mar 12, 2007 19:54

Aparaty zapłonowe w MK3 są marki Bosch i Magneti Marelli (Włoskie) :)


Pozdrawiam Paweł
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » sob mar 17, 2007 11:13

No jesstem po wymianie. Musze przyznac ze wzrosła dynamika i to znaczaco zauwazyłem to ja jak i moj ojciec. Wydawało by sie ze to tylko kable, kopułka i palec ale różnica w dynamice jest ogromna (swiece wymieniłem troche wcześniej) moza powiedziec ze to nie ten samochód. Obawam sie ze cały układ zapłonowy był tam od nowosci więc (9lat wszystko jeszcze oryginale ze znaczkami VW i Audi) Kopułka byla strasznie juz wypalona wrzery na głebokośc 2 mm. Teraz az sie chce śmigać. Zuzycie paliwa takze zmalało. NIE warto oszczędzac na tych elementach a ich sprawdzenie zajmuje 5 min.

Pozdrawiam



pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » sob mar 17, 2007 18:32

Paweł_G, nie tylko takie firmy, ja mam Sagema.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 324 gości