jak zrobić test dynamiczny?? mk3 TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jak zrobić test dynamiczny?? mk3 TDI
witam jak w temacie czy moze mi ktoś opisac krok po kroku jak zrobic test dynamiczny z vag-a? wiem tylko ze ma byc 3bieg 40km/h i but do konca az do 100km/h tylko jak to zrobic w vag-u? przesiadłem sie z benzynowego mk2 i od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem TDI takze nie krzyczcie za mocno za moje pytania.pozdro dla wszystkich
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
wchodzisz w mess blocks
wybierasz sobie kanaly ktore chcesz zmierzyc (maks 3 naraz)
wlaczasz log (pamietaj zeby zmienic za kazdym razem nazwe) i jazda
wybierasz sobie kanaly ktore chcesz zmierzyc (maks 3 naraz)
wlaczasz log (pamietaj zeby zmienic za kazdym razem nazwe) i jazda
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Przydatna byłaby informacja o roku produkcji samochodu.golfir pisze:a z jakiego vaga korzystasz?? i czy z tych darmówek da sie tez zrobić test
Interfejsy tutaj
Z darmówek da się zrobić test. Ja korzystam z VAGcom 3112.
Tak więc wystarczy najtańszy interfejs na max232 z wyprowadzonymi pinami, bez wtyku OBD2 (w 1z gniazda OBD2 nie ma chyba). Trzeba dopasować też interfejs do posiadanego laptopa (COM czy USB) U mnie pięknie chodzi interfejs na COM (kupowany gdy jeszcze nie było na USB) z przejściówką na USB choć słychać głosy, że nie zawsze to pracuje.golfir pisze:jak to wazne to auto mam z grudnia 95rok z silnikiem 1Z
Do AGR przydałby się interfejs z wtykiem OBD2 choć nie jest to konieczne ale wygodniejsze.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
W 1Z jest OBD2. A OBD1 z fejsa OBD2 samemu mozna zrobic, wystarczy 40cm kabelka i 8 wsuwek na piny.figurel pisze:Tak więc wystarczy najtańszy interfejs na max232 z wyprowadzonymi pinami, bez wtyku OBD2 (w 1z gniazda OBD2 nie ma chyba).
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Coby test dynamiczny zrobić należy połączyć za pomocą interfejsu złącze diagnostyczne w aucie z przenośnym komputerem. Uruchomić program VAG i odczytać - zapisać dane. Nie zrobisz diagnozy bez programu, interfejsu i kompa.golfir pisze:no dobra bo od tesyu dynamicznego przeszlismy do fejsów wiec jak i co po kolei rzeby zrobić ten test??
Skoro masz fejs, VAG-a i kompa to tak.
Engine -> Meas Block i wybierasz za pomocą Up, Dn odpowiednią grupę (logujemy dynamicznie pięć; 000, 004, 008, 010, 011), klikamy log i w następnym okienku START i STOP kiedy kończymy. Pedał w podłodze od 1500 do 4000 obr. Temp. 80 *C.
figurel bardzo ładnie mi to wytłumaczyłeś choc chyba troche ironivznie na poczatku poprostu jestem od niedawna posiadaczem TDI i nie wszystko dla mnie jest jeszcze takie proste jak dla was obeznanych w temacie jakbym mógł to jeszcze opisz mi moze co oznaczaja poszczególne bloki np w którym sprawdzic przepływke i np cisnienie suszarki? a narazie punkt dla ciebie
Tym co który blok oznacza i interpretacją wyników zajął się już swego czasu Master`s:golfir pisze:figurel bardzo ładnie mi to wytłumaczyłeś choc chyba troche ironivznie na poczatku poprostu jestem od niedawna posiadaczem TDI i nie wszystko dla mnie jest jeszcze takie proste jak dla was obeznanych w temacie jakbym mógł to jeszcze opisz mi moze co oznaczaja poszczególne bloki np w którym sprawdzic przepływke i np cisnienie suszarki? a narazie punkt dla ciebie
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=183
Dla 1Z wartości takie same jak dla AGR, ALH.
Gdyby co to masz do Słupska rzut beretem.
Pozdr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 180 gości