Bardzo duze spalanie.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

benekOstrow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr lis 01, 2006 23:24
Lokalizacja: Lkr

Bardzo duze spalanie.

Post autor: benekOstrow » śr mar 07, 2007 15:50

witam. temat pewnie juz wiele razy wałokowany ale musze was zapytac.
moj golfik strasznie duzo pali.jeżdze na benzynie i mysle ze spala ponad 10 litrów.
najdziwniejsze jest to ze w tamtym tygodniu spalnie było normalne a w tym wskaznik od paliwa ubywa w oczach. ;/ sam juz nie wiem co to jest. staram sie jezdzic w miere oszczednie i rzadko przekraczam 3000obr.
POMOCY !!!



Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » śr mar 07, 2007 23:15

czy nie ma w oleju paliwa ??
czasem czujnik temp. jak walnięty to leje paliwo jak oszalały... sonda lambda i wiele innych rzeczy .poszukaj na forum ..było to już wałkowane, na pewno coś znajdziesz - a ile się nauczysz :bigok:


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr mar 07, 2007 23:28

jakie oznaczenie silnika ? gaźnik zwykły czy elektroniczny ?


TDPower

benekOstrow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr lis 01, 2006 23:24
Lokalizacja: Lkr

Post autor: benekOstrow » czw mar 08, 2007 18:42

jakie oznaczenie silnika to nie wiem..;/ a gaznik zwykły.



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw mar 08, 2007 23:55

Możliwe przyczyny:
> zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym
- niewłaściewe stęzenie CO (wyregulowac)
- znieczyszczone dysze powietrza dodatkowego i biegu jałowego (oczyścic i wyregulowac)
> zbyt duża dawka podawanego paliwa (wyregulowac)
> za wysoki poziom paliwa w komorze plywakowej (sprawdzic i ewentualnie wymienic plywak oraz pierscien uszczelniajacy)
> przesłona rozruchowa nad gardzielą nie otwiera się całokowicie (odkręcic obudowę filtra powietrza i sprawdzic - na zimno powinna byc przymknięta, na ciepło full otwarta)
> zanieczyszczony filtr powietrza
> ja bym jeszcze sprawdził czy z pompy paliwa nie cieknie bocznymi otworkami

napisz czy poza spalaniem są inne objawy przy zapalaniu, przyspieszaniu, wolne obroty, na ciepło na zimno ... itp ?


TDPower

benekOstrow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr lis 01, 2006 23:24
Lokalizacja: Lkr

Post autor: benekOstrow » sob mar 10, 2007 17:18

teraz jest ok z obrotami. Ale jeszcze nie tak dawno na jałowym mi czasem gasł. czasem jak jest zimny to szarpie ale rzadko.



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » sob mar 10, 2007 23:59

sprawdz swiece i przewody zobacz tez aparat zaplonowy , moze byc ze czasami tracisz iskre na ktoryms z cylindrow
Pozdrawiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » ndz mar 11, 2007 01:24

A podstawę gaźnika sprawdzałeś ? poruszaj na boki na chodzącym silniku i zobacz czy nie łapie lewego powietrza ?


TDPower

benekOstrow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr lis 01, 2006 23:24
Lokalizacja: Lkr

Post autor: benekOstrow » pn mar 12, 2007 20:27

podstawe gaźnika ma ok.Na jesieni nowa była zakładana bo w starej dziury były.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 452 gości