1) czy lepiej ustawiac zbieznosc na kolach letnich (alu 195/50/15) czy jeszcze na zimowkach (stal 185/60/14)??
2) jest zle ustawiona zbieznosc (kierownica leeko przekrzywiona) moze wplynac na sciaganie samochodu podczas jazdy na wprost na prostej drodze (pomijajac aspekt kolein)??
zbieznosc
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: wt wrz 12, 2006 18:54
- Lokalizacja: Chorzów/Ruda Śląska
- Kontakt:
zbieznosc
[b]VW Golf 3 TD[color=#FF0000]I[/color] Edition[/b]
[img]http://latara.w.interia.pl/golf22.JPG[/img]
[img]http://latara.w.interia.pl/golf22.JPG[/img]
Z tego co się orientuję koła - o ile są proste nie maja wiele do ustawiania zbieżności. Pomaałem w tym wiele razy ojcu, nawet jeśli masz felgi krzywe diagnosta i tak to sprawdza i koryguje.
Czy samochód Ci ściąga czy poprostu kierownica jest krzywo. Jeśli jest krzywo to nie zawsze da się to wyrególować przy zbieżności. U mnie na przykład regulacja na końcówce jest po jedne stronie i naciągnąć da sie to tylko przestawiając kierownicę.Chmielu_TDI pisze:jest zle ustawiona zbieznosc (kierownica leeko przekrzywiona) moze wplynac na sciaganie samochodu podczas jazdy na wprost na prostej drodze (pomijajac aspekt kolein)??
-
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: wt wrz 12, 2006 18:54
- Lokalizacja: Chorzów/Ruda Śląska
- Kontakt:
co do felg to oba komplety sa proste tylko sie pytam czy sama dokladnosc wywazenia zalezy odtego czy alu czy stal
a co to kierownicy to jest ona krzywo i sciaga w jedna strone - ustawienie zbierznosci pomoze
a co to kierownicy to jest ona krzywo i sciaga w jedna strone - ustawienie zbierznosci pomoze
[b]VW Golf 3 TD[color=#FF0000]I[/color] Edition[/b]
[img]http://latara.w.interia.pl/golf22.JPG[/img]
[img]http://latara.w.interia.pl/golf22.JPG[/img]
- mlody87
- Gadatliwa bestia
- Posty: 756
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
- Silnik: auq+
- Kontakt:
Zbierzność mozna ustawiac na stalowych i na alusach ,jest to bez różnicy tak ze takie jak masz na golfie to na takich jedź bez obaw, cos o tym wiem bo ostatnio robilem.Chmielu_TDI pisze:co do felg to oba komplety sa proste tylko sie pytam czy sama dokladnosc wywazenia zalezy odtego czy alu czy stal
a co to kierownicy to jest ona krzywo i sciaga w jedna strone - ustawienie zbierznosci pomoze
Co do kierownicy ze jest krzywo to na zbierzności ustawia Ci ją na prosto i wtedy wyregulują kąt pochylenia koła i zbierzność i bedzie wszystko OK ,pomoże na bank.
Koszt takiej operacji 50-80 zł.
VW forever..
Jeśli wszystko jest proste to pomoże.Chmielu_TDI pisze:co do felg to oba komplety sa proste tylko sie pytam czy sama dokladnosc wywazenia zalezy odtego czy alu czy stal
a co to kierownicy to jest ona krzywo i sciaga w jedna strone - ustawienie zbierznosci pomoze
Co do felg ustawałbym na staówkach. Aluminiowych szkoda, moga ci je troche podrapać, zależnie jaki kto ma sprzęt. W moim zestawie są dość ostre kanty.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 184 gości