TERMOSTAT CZY NIE
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
TERMOSTAT CZY NIE
szukalem na forum i juz sie pogubilem,jak to jest,dolny wąż od chlodnicy zawsze jest zimy cyba ze po 50km to jest letni ale prawie ze nie czy to dobrze czy termostat do wymiany
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
na bank masz walnięty termostat
u mnie dolny wąż robi się ciepły po przejechaniu około 4 kilometrów
jak będziesz kupywał termostat to kup WACHLERA
u mnie dolny wąż robi się ciepły po przejechaniu około 4 kilometrów
gdyby miał zapowietrzony układ miałby też problemy z ogrzewaniem wnętrza a o takim problemie rustin, nie wspominaBuniek85 pisze:mozesz miec rowniez zapowietrzony uklad,
jak będziesz kupywał termostat to kup WACHLERA
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
a jaki poziom płynyu masz w zbiorniczku???
ogrzewanie jest na małym obiegu więc termostat ma mały wpływ na ogrzewanie
ale ma
opisz dokładniej co się u ciebie dzieje z ogrzewaniem to zaradzimy
a przyokazji zagada do kolegi Szosownik'a on niedawno walczył z ogrzewaniem w MK3 i wygrał
ogrzewanie jest na małym obiegu więc termostat ma mały wpływ na ogrzewanie
ale ma
opisz dokładniej co się u ciebie dzieje z ogrzewaniem to zaradzimy
a przyokazji zagada do kolegi Szosownik'a on niedawno walczył z ogrzewaniem w MK3 i wygrał
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
jeszcze z tym termostatem,czyli jak dolny wąż zimny to napewno do wymiany?a z ogrzewaniem to przewody oba co ida do nagrzewnicy sa gorace nie ma na nich zadnych trojnikow czy cos tylko rurki wstawione.ledwo co leci *#cenzura#* powietrzem na 1 biegu ogrzewania,nawet po przejechaniu 50 km jak przelacze na 2 czy 3 to juz zimnym wieje
[ Dodano: 01 Mar 2007 09:59 ]
bieg to chodzi mi oczywiscie ogrzewania.a plynu mam prawie po sam korek wiec tyle co trzeba
[ Dodano: 01 Mar 2007 09:59 ]
bieg to chodzi mi oczywiscie ogrzewania.a plynu mam prawie po sam korek wiec tyle co trzeba
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Objawy o których piszesz wskazują na brak ciśnienia w układzie chłodzenia. Co do dolnego węża to moze on być ciepły po 4 kiloetrach ale jedynie w upalne dni. Nie wyobrażam sobie jak w temperaturze ujemnej po 4 kilmetrach jazdy z prędkością powiedzmy 70 kilometrów dolny wąż mógłby być gorący. No chyba ze to jazda po mieście. Dolny wąż w temperaturze powiedzmy powyżej zera (+4 stopnie) pownien być ciepły po około 11 kilometrach w miare jednostajnej jazdy po normalnych drogach. Brak ciśnienia może być spowodowany np. niewydajnością pompy wodnej, uszkodzonym układem odpowietrzenia (korek od zbiorniczka), nieszczelnością a w ekstremalnych przpypadkach wydmuchnięciem uszczelki pod głowicą. Warto sprawdzić czy nie masz wycieków i czy nie wyrzuca Ci wody przez zbiorniczek lub w okolicach uszczelki.
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Najpierw jeszcze raz wymień termostat... Dolny wąż ma być zimny...rustin pisze:wymienilem wczoraj termostat i po przejechaniu 10km dolny waz jest goracy.a jak sprawdzic korek?
[ Dodano: 2007-03-02, 08:28 ]
Nie rozumiem za bardzo dlaczego wsadziłeś ręce w termostat skoro on był dobry. Jak dolny wąż robi się/jest gorący tzn. że termostat otworzył się a więc temperatura przekroczyła 87-90 C...
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
przeczytaj wczesniejsze posty,kazdy mowil ze termostat,zreszta mechanik mowil ze jak sie nagrzeje do 87 stopni to sie otwiera i trzyma temp taka sama.to jak to w koncu jest
[ Dodano: 02 Mar 2007 08:44 ]
moze przesadzilem z tym 10km,10 min stal pozalozeniu u mechanika bo patzzryl czy sie otworzy a potem do domu jechalem 10km i byl goracy
kazdy mowi co inneg
[ Dodano: 02 Mar 2007 08:44 ]
moze przesadzilem z tym 10km,10 min stal pozalozeniu u mechanika bo patzzryl czy sie otworzy a potem do domu jechalem 10km i byl goracy
kazdy mowi co inneg
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Jak trzyma Ci teraz temperaturę pracy to jest ok.
Ale jak przy spokojnej jeździe po paru kilometrach dolny wąż zaczyna się robić ciepły to termostat nie jest dobry...
Ale jak przy spokojnej jeździe po paru kilometrach dolny wąż zaczyna się robić ciepły to termostat nie jest dobry...
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 159 gości