Czy można zamienić silnik 90Km na 110Km w golfie 3

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

daros80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn lut 26, 2007 11:39
Lokalizacja: kraków

Czy można zamienić silnik 90Km na 110Km w golfie 3

Post autor: daros80 » pn lut 26, 2007 12:47

witam wszystkich. Mam oststnio problem z golfikiem. Na zimnym silniku pali problemowo ale jednak pali. Po zapaleniu mocno kopci przez jakieś 2 minuty i przestaje. Potem pracuje normalnie bez problemów i straty mocy. Na ciepłym pali od strzała. Ostatnio wpadłem na pomysł by zamienić silnik 90Km skoro coś go i tak boli na 110Km. Nie wiem tylko czy z tym nie wiążą się jakieś problem tzn z układem wydechowym komputerem i ttd... Jeżeli możecie to pomocy!!!!
dzięki z góry...



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn lut 26, 2007 12:59

se swiece sprawdz, a nie mowisz ze go cos boli.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Łukasz_Mk2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr mar 30, 2005 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Łukasz_Mk2 » pn lut 26, 2007 13:32

podstawa to świece, przewody wysokiego napienia, kolulka , palec rozdzielacza. Sprawdz jeszce ustawienie zaplonu.


"VW nie dla Idiotów"

[b]AFN Quattro Ruulez:-)[/b]

[url=http://imageshack.us][img]http://img148.imageshack.us/img148/2230mk2qu9nv2.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn lut 26, 2007 13:48

Łukasz_Mk2 pisze:podstawa to świece, przewody wysokiego napienia, kolulka , palec rozdzielacza. Sprawdz jeszce ustawienie zaplonu.
:panna:

[ Dodano: Pon Lut 26, 2007 12:49 ]
Mowa jest o TDI :bajer:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn lut 26, 2007 14:01

daros80 pisze:Ostatnio wpadłem na pomysł by zamienić silnik 90Km skoro coś go i tak boli na 110Km.
jesli Cie stac to czemu nie, jednak proponuje wpierw zdiagnozowac problem, a potem ewentualnie wirusa - na pewno wyjdzie taniej :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

daros80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn lut 26, 2007 11:39
Lokalizacja: kraków

Re: Czy można zamienić silnik 90Km na 110Km w golfie 3

Post autor: daros80 » pn lut 26, 2007 14:02

daros80 pisze:witam wszystkich. Mam oststnio problem z golfikiem. Na zimnym silniku pali problemowo ale jednak pali. Po zapaleniu mocno kopci przez jakieś 2 minuty i przestaje. Potem pracuje normalnie bez problemów i straty mocy. Na ciepłym pali od strzała. Ostatnio wpadłem na pomysł by zamienić silnik 90Km skoro coś go i tak boli na 110Km. Nie wiem tylko czy z tym nie wiążą się jakieś problem tzn z układem wydechowym komputerem i ttd... Jeżeli możecie to pomocy!!!!
dzięki z góry...
Dodam że mowa o silniku Tdi i świece są sprawne!Przynajmniej wiem tyle że wszystkie grzeją!




Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pn lut 26, 2007 14:06

daros80 pisze:Ostatnio wpadłem na pomysł by zamienić silnik 90Km skoro coś go i tak boli na 110Km
Taniej wyjdzie chip do 90KM i będzie lepiej zbierał się niż 110KM :bigok:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 26, 2007 15:47

Taniej wyjdzie chip do 90KM i będzie lepiej zbierał się niż 110KM
nie postawiłbym tak odważnej tezy



Awatar użytkownika
Łukasz_Mk2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr mar 30, 2005 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Łukasz_Mk2 » wt lut 27, 2007 13:22

Mowa jest o TDI
NO chyba ze tak:p


"VW nie dla Idiotów"

[b]AFN Quattro Ruulez:-)[/b]

[url=http://imageshack.us][img]http://img148.imageshack.us/img148/2230mk2qu9nv2.jpg[/img][/url]

Marcin SoYa

Post autor: Marcin SoYa » wt lut 27, 2007 14:32

CZeść , Mój kolega miał podobny problem ! ale wystarczyło podjechać do UYSEGO i on za 100 zł troszke podrasował fabryczne ustawienia i teraz odpala za dotknięciem kluczyka ;)

[ Dodano: 27 Lut 2007 13:36 ]
także możliwe że wina jest w programie ! podjedź do jakiegoś specja od TDI - sprawdzi ;) ewentualnie coś poprawi...



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn mar 12, 2007 12:24

dolacze sie do tematu bo mam podobne plany :D

chce zmienic swojego 1Z na AFNa, mysle ze przy okazji wstawic trubo od 130 (150KM) bo pewnie bedzie kupowany goly silnik wiec turbo dowolne :)

co jeszcze trzeba by zmienic (poza kompem i sterowaniem turbo oraz heblami)

skrzynia chyba powinna wytrzymac , mysle zeby tylko wstawic mocniejsze sprzeglo, tylko jakie dokladnie. :)

czekam na opinie :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pn mar 12, 2007 12:31

mysle zeby tylko wstawic mocniejsze sprzeglo, tylko jakie dokladnie.
od vra bez problemu podejdzie.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn mar 12, 2007 12:40

Adamm pisze:trubo od 130
turbo od 130 PD z silnika AWX - GT 1749VA
Adamm pisze:co jeszcze trzeba by zmienic (poza kompem i sterowaniem turbo oraz heblami)
moim zdaniem FMIC, a jeśli chcesz przekroczyć 150km to wtryski 0.216 - seryjna pompa wydoli... ajeśli chcesz więcej (większe spalanie) pompe 11mm i wtryski 0.230
Adamm pisze:mysle zeby tylko wstawic mocniejsze sprzeglo, tylko jakie dokladnie
ja bym zostawił serie dopóki sie nie rozwali :) ale jak bedziesz miał wszystko wyjęte to pakuj zestaw od VR-a do 400 NM wytrzyma



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości