Schemat elektryczny do pompy paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Novik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: śr lis 15, 2006 14:14
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Schemat elektryczny do pompy paliwa

Post autor: Novik » pn lut 26, 2007 12:46

Witam!

Nie mam zasilania na pompie paliwa (sprawdzałem miernikiem) i nie wiem co jest grane? Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Bezpieczniki sprawdziłem wszystkie i jest git.
Potrzebuje schemat elektryczny do pompy paliwa do Golfa mk3, żeby móc sprawdzić wszystko pokolei.
Do mojej pompy dochodzi wtyczka z 4 kabelkami.
Za wszystkie rady z góry dziekuję ;)



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn lut 26, 2007 13:31

Obrazek tu masz podstawowy schemat do MK3 , nr. 1 toprzekaznik pompy sterowany od komputerka a pod nr. 30 masz pompe paliwa

[ Dodano: 26 Lut 2007 12:38 ]
tam masz kolory kabli , R czerwony , R i J czerwono- żółty , B i LI biało-liliowy , M brązowy , ale samo zasilanie pompy masz czerwono -żółtym więc nie mam pojęcia skąd Ty masz inne kolory



Awatar użytkownika
Novik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: śr lis 15, 2006 14:14
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Novik » pn lut 26, 2007 13:57

Jakbyś miał jeszcze cos dokładniejszeg to byłbym Ci bardzo wdzięczny ;)
Za to co mi podałeś i tak punkt dla Ciebie ;)



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn lut 26, 2007 14:19

Obrazek tu masz do 1,8 ale to jest wszystko takie samo w MK3 , chyba ze ktoś dorabiał sobie kontrolke rezerwy i dał inną pompe albo dorabiał wyłącznik kontrolki rezerwy w pompie i dla tego masz cztery kable



Awatar użytkownika
Novik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: śr lis 15, 2006 14:14
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Novik » pn lut 26, 2007 14:47

A powiedz mi jeszcze co to jest między bezpiecznikiem a przekaźnikiem pompy ?
Oznaczenie Z/1 i G2/9 - jak to interpretować ?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn lut 26, 2007 16:15

ogólnie masz w kostce w bagazniku cztery kable dwa to zasilanie pompy kabel czerwono-żółty i brązowy ale masz jeszcze kable do czujnika paliwa to liliowo-czarny i brązowo-niebieski



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn lut 26, 2007 16:22

Jak jeszcze coś potrzebujesz w sprawie tej pompy to podaj symbol silnika i rocznik autka.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn lut 26, 2007 17:02

a te cyferki to symbole styków na płytce przekażników , i kórych miejsc dotyczą



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 26, 2007 17:10

Novik pisze:Nie mam zasilania na pompie paliwa
jak sprawdzałeś, wiesz że jak silnik nie zostanie uruchomiony to napięcie na pompę idzie tylko przez ok 1 sekundę po przekręceniu kluczyka?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Novik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: śr lis 15, 2006 14:14
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Novik » pn lut 26, 2007 21:27

zodiak pisze:Jak jeszcze coś potrzebujesz w sprawie tej pompy to podaj symbol silnika i rocznik autka.
W zasadzie to mnie wszystko inetesuje, bo bede dochodził "po nitce do kłebka" tj. do przyczyny niedziałania pompy :)
Silnik mam ABU 1,6 jednopunkt, rocznik 93'

[ Dodano: 26 Lut 2007 20:30 ]
Paweł Marek pisze: jak sprawdzałeś, wiesz że jak silnik nie zostanie uruchomiony to napięcie na pompę idzie tylko przez ok 1 sekundę po przekręceniu kluczyka?
sprawdzałem razem z kumplem elektrykiem: ja przekręciłem kluczukiem a on mieżył miernikiem ;)



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn lut 26, 2007 22:13

najpiew to sobie zobacz czy wychodzi Ci napięcie po włączeniu kluczyka ze styku 25 sterownika , jeśli nie to sprawdz zasilanie samego sterownika bezpiecznik F15 , jeśli jest ok to zobacz napięcie na styku 23 sterownika , potem sprawdż przekaznik pompy paliwa i bezpiecznik pompy F18 , oraz sprawdż zasilanie sterownika bez kluczyka styk 21



broda1920
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: sob mar 11, 2006 09:20
Lokalizacja: katowice

Post autor: broda1920 » pn lut 26, 2007 22:58

chciałem sie wtrącic czy mógłbym sie wpiąc w którys z tych kabelków żeby sobie zrobić odciecie pompy paliwa przy zbiorniku oczywiście bez zadnych ubocznych skutków z góry dzieki za rade



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn lut 26, 2007 23:06

tak w czerwono-żółty

[ Dodano: 26 Lut 2007 22:08 ]
wystarczy rozłączyć ten kabelek na jakimś wyłączniku ukrytym



broda1920
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: sob mar 11, 2006 09:20
Lokalizacja: katowice

Post autor: broda1920 » pn lut 26, 2007 23:09

a czy komputerek nie będzie wariował czy costam takiego?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Baidu [Spider] i 394 gości