Silnik Krokowy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik Krokowy
Bylem dzis moim Passkiem na diagnostyce.moje autko mechanior podlaczal do trzech kompow:):):) I jestem bardzo zadowolony,teraz przynajmniej czuc te 90KM ktore siedza pod maska:) problem w tym ze diagnostyk stwierdzil ze musze wymienic silnik krokowy bo to jest przyczyna wchodzenia silnika na wysokie obroty jak sie nagrzeje.
Moje pytanie dotyczy ceny takiego silniczka krokowego.podobno nowy kosztuje 400zl
a mechanior powiedzial ze moze mi cos takiego zalatwic za 100 uzywane ale w 100% dobre,bo ma dojscia.
chcialem zapytac co wy na to??
czy te ceny sa realne??
Moje pytanie dotyczy ceny takiego silniczka krokowego.podobno nowy kosztuje 400zl
a mechanior powiedzial ze moze mi cos takiego zalatwic za 100 uzywane ale w 100% dobre,bo ma dojscia.
chcialem zapytac co wy na to??
czy te ceny sa realne??
....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
A ja powiem ci coś dzięki czemu zaoszczedzisz te 400 czy nawet 100zł. Silniczek krokowy odpowiada za stabilzacje obrotów na biegi jałowym. Podstawowa przyczyną jego złej, nieprawidłowej pracy jest brud, który w nim się zbiera. Poprostu wymontuj go z autka, kup litr benzynki ekstrakcyjnej i przemyj go dokładnie, nalewaj do środka, potrząsnij i wylewaj brud. Jeśli to pierwsze czyszczenie to zadziwiajaco dużo czarnej mazi z niego wyleci. Przerabiałem to w swoim VR6. Obroty mi szalały niemiłośiernie, po przeczyszczeniu wszystko chodzi jak w szwajcarskim zegarku a obroty na biegu jałowym mam równiusienkie. Wypróbuj najpierw moj sposób a jestem pewien, ze ci pomoze.
Sprawdzone na wielu samochodach.
Sprawdzone na wielu samochodach.
6.7s 190HP VR6 2.9 by Szeli
Tez mi sie tak wydaje.bo ten gosc jest juz sprawdzony.zeby pojechac do niego na diagnostyke auta to trzeba 2 tyg wczesniej przyjechac i sie umowic na konkretny dzien i godz.bylem dzis w szklarskiej porebie na desce pojezdzic i auto szlo jak mazenie.300 km zrobilem i wszystko oki.mniej mi spalil a nie zalowalem go tylko dwa razy mi sie ten silniczek krokowy zeswirowal ale autko ostyglo przy wyciagu na stok i wszystko wrocilo do normy.jutro bedzie do mnie dzwonil i powie czy zalatwil:)
a tak wogole to jaka jest dokladnie zasada dzialania tego silniczka krokowego????
moze mi ktos wytlumaczyc?????
bo zauwazylem taka zaleznosc ze wszystko jest oki na nagrzanym silniku dopoki nie przyswiruje i nie wprowadze silnika na wysokie obroty (ostre ruszenie i gwizd opon na sliskiej nawierzchni:) ) wtedy tak jakby przepustnica sie blokuje i trzyma go na wysokich obrotach.
a tak wogole to jaka jest dokladnie zasada dzialania tego silniczka krokowego????
moze mi ktos wytlumaczyc?????
bo zauwazylem taka zaleznosc ze wszystko jest oki na nagrzanym silniku dopoki nie przyswiruje i nie wprowadze silnika na wysokie obroty (ostre ruszenie i gwizd opon na sliskiej nawierzchni:) ) wtedy tak jakby przepustnica sie blokuje i trzyma go na wysokich obrotach.
Ostatnio zmieniony pt mar 04, 2005 21:15 przez bladiiik, łącznie zmieniany 1 raz.
....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
Cena jest oki - brat wymienial przy paskudku z 89r. koles wymienil mu silnik z calym tym osprzetem (jakis plastik z *#cenzura#* i ten silniczek - nie wiem jak to tam dokladnie wygladan, nie przygladalem sie ) za 150zl. Gasnal na wolnych obrotach.
Z tego co wiem to silniczek powinien sie wysunac jak masz zimny silnik dajac mu wieksze obroty a w miare jak sie nagrzewa powinien te obroty zmniejszac az do momenty jak silnik sie nagrzeje i zostaje na nominalnych obrotach dla cieplego silnika. Czasami podobno szwankuja tez czujniki czy tez czujnik - nie wiem dokladnie, nie bylem z bratem jak koles to robil ( a szkoda, ale czasu nie mialem ) Niekiedy ten silniczek potrafi sie rozsypac w srodku - jesli sie myle i gdzies kit wciskam to prosze o sprostowania
Pozdro:
Slawek.
Z tego co wiem to silniczek powinien sie wysunac jak masz zimny silnik dajac mu wieksze obroty a w miare jak sie nagrzewa powinien te obroty zmniejszac az do momenty jak silnik sie nagrzeje i zostaje na nominalnych obrotach dla cieplego silnika. Czasami podobno szwankuja tez czujniki czy tez czujnik - nie wiem dokladnie, nie bylem z bratem jak koles to robil ( a szkoda, ale czasu nie mialem ) Niekiedy ten silniczek potrafi sie rozsypac w srodku - jesli sie myle i gdzies kit wciskam to prosze o sprostowania
Pozdro:
Slawek.
Re: Silnik Krokowy
Witam,jak mozesz zdradzic adres tego mechaniora to bardzo bym prosil ,bo u mnie nie ma nikogo z pewna reka,a czesto jestem we Wrocku to bym podlaczyl swoje autko,ile Cie skasowal za ustawienia?bladiiik pisze:Bylem dzis moim Passkiem na diagnostyce.moje autko mechanior podlaczal do trzech kompow:):):) I jestem bardzo zadowolony,teraz przynajmniej czuc te 90KM ktore siedza pod maska:) problem w tym ze diagnostyk stwierdzil ze musze wymienic silnik krokowy bo to jest przyczyna wchodzenia silnika na wysokie obroty jak sie nagrzeje.
Moje pytanie dotyczy ceny takiego silniczka krokowego.podobno nowy kosztuje 400zl
a mechanior powiedzial ze moze mi cos takiego zalatwic za 100 uzywane ale w 100% dobre,bo ma dojscia.
chcialem zapytac co wy na to??
czy te ceny sa realne??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości