fabryczny zamek centralny
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
fabryczny zamek centralny
jak w temacie i opisie przestał działać mi fabryczny zamek centralny, kierunkkowskazy migają ale nie otwiera ani nie zamyka drzwi, klapy i klapki paliwa, czyli wsyzstkiego, czy to moze byc przyczyna spalenia bezpiecznika, na schemacie nie widze bezpiecznika od centrala, dodam tez ze ostatnimi czasu central nie zawsze działał z prawej strony auta i długo "syczał",
mój problem jest o tyle poważny że "zdolny mechanik" zepsuł mi obydwie wkładki zamków i nie moge nic otwierać kluczykiem (tylna klapa tez nie chodzi na klucz) wiec dzisiaj jestem po awaryjnym otwieraniu auta (koles mnie skroił na 50 zł a nie chce tak miec codziennie .. )
z gory dzieki za odp.
mój problem jest o tyle poważny że "zdolny mechanik" zepsuł mi obydwie wkładki zamków i nie moge nic otwierać kluczykiem (tylna klapa tez nie chodzi na klucz) wiec dzisiaj jestem po awaryjnym otwieraniu auta (koles mnie skroił na 50 zł a nie chce tak miec codziennie .. )
z gory dzieki za odp.
toxikpage, jeśli masz uszkodzone wkładki w drzwiach to jak otwierałeś do tej pory auto? i przy fabrycznym centralnym nie migają kierunki. Wygląda że masz pilota, tak?
[ Dodano: Sro Lut 14, 2007 15:45 ]
kolibera, czy masz centralny poznasz po tym ze jest pompka w bagażniku, po prawej stronie i siłownikach w drzwiach.
[ Dodano: Sro Lut 14, 2007 15:45 ]
kolibera, czy masz centralny poznasz po tym ze jest pompka w bagażniku, po prawej stronie i siłownikach w drzwiach.
Sprzedam; [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=178273][b]zestaw, mono-wtrysk, na przerobienie z gaźnika[/b][/url]
powiedz jeszcze gdzie jest ten przekanik i który to bezpiecznik bo na schemacie nie widziałem,
a jaki jest odgłos przekaźnika ? słychać takie delikatne "pyknięcie" elektryczne gdzieś w okolicach skrzynki bezpieczników, lub za włącznikiem świateł (tam gdzie dioda od alarmu)
pompa ta w bagażniku nie chodzi, ale kable są nieoderwane i obudowa taka strypianowa całą, takzę tam powinno byc ok, napisz gdzie bezpiecznik od centrala, dzieki z gory
a jaki jest odgłos przekaźnika ? słychać takie delikatne "pyknięcie" elektryczne gdzieś w okolicach skrzynki bezpieczników, lub za włącznikiem świateł (tam gdzie dioda od alarmu)
pompa ta w bagażniku nie chodzi, ale kable są nieoderwane i obudowa taka strypianowa całą, takzę tam powinno byc ok, napisz gdzie bezpiecznik od centrala, dzieki z gory
toxikpage, no to masz jeszcze alarm? W takim razie masz jeszcze więcej miejsc do sprawdzenia. To gdzie masz alarm i sterowniki to nie wiem. Musisz je znaleść sprawdzić wszystkie połączenia. Od alarmu mogą wychodzić dwa przewody od sterowania centralnym, mogą tam być też dwa przekaźniki. Nie jestem wstanie napisać jak jest u Ciebie.
I na jaki schemat patrzysz?
I na jaki schemat patrzysz?
Sprzedam; [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=178273][b]zestaw, mono-wtrysk, na przerobienie z gaźnika[/b][/url]
u mnie jest tak, że gdy zamykam centralny pilotem alarm się uzbraja, diody od alarmu się śmiecą, ale rygle ani drgną obojętnie czy są zamknięte czy otwarte, zero reakcji, słychać jakieś chyba trzy pyknięcia elektryczne gdiześ z okolicy bezpiecnzików, przekaźników, pompa z bagażnika nie chodzi, kluczem niestety nie sprawdze, bo wkładki nie działają,
także jeżeli ktoś wie które to mogą być bezpieczniki od centralne lub jaka mozę być inna przyczyna proszę o odpowiedź
także jeżeli ktoś wie które to mogą być bezpieczniki od centralne lub jaka mozę być inna przyczyna proszę o odpowiedź
Skad pewnosc ze masz fabryczny central z pilotem ? Ponoc bylo cos takiego (podczerwien) ale od roku modelowego 97'. Jak masz starszy to nie ma mowy zeby bylo fabryczne sterowanie z pilota.robert29 pisze:nieda sie nic nim zrobic choc powinien funkcjonowac chyba skoro ma fabryczny centrallny z pilota
To poprostu przekaznik od kierunkowskazow i awaryjnych.toxikpage pisze:słychać jakieś chyba trzy pyknięcia elektryczne gdiześ z okolicy bezpiecnzików, przekaźników,
Wsiadz do srodka i wcisnij rygiel w drzwiach kierowcytoxikpage pisze:pompa z bagażnika nie chodzi, kluczem niestety nie sprawdze, bo wkładki nie działają,
Jesli uslyszysz pompke i central zamknie calosc to znaczy, ze cos nie tak ze sterownikiem zdalnego sterowania, lub polaczeniami kabli sterujacych...
Jesli wcisniesz rygiel, a nic sie nie bedzie dzialo to sprawdz bezpiecznik 21.
Moze byc tez bezpiecznik od sterownika/alarmu (nie wiem co tam masz) gdzies na przewodach zasilajacych go. Tyle ze jakby byl spalony, to raczej kierunkowskazy by nie mrugaly...
niestety wciskam rygiel od drzwi kierowcy (bo ten zawsze reagował zamykając całość) i nic się nie dzieje, myślisz że mogło paść coś innego niż bezpiecznik ?? (przypomne że ostatnio bardzo długo pompa ta z bagażnika chodziła i nie otwierała prawej strony (bądź sporadycznie))
to nie było fabrycznych centrali i alarmów sterowanych pilotem ?? byłem przekonany że to oryginał auto z 1994 roku, a jest w rodzinie od 1997 i nigdy nie było problemów...
to nie było fabrycznych centrali i alarmów sterowanych pilotem ?? byłem przekonany że to oryginał auto z 1994 roku, a jest w rodzinie od 1997 i nigdy nie było problemów...
Bezpiecznik sprawdziles czy nie, bo nic nie piszesz ?toxikpage pisze:myślisz że mogło paść coś innego niż bezpiecznik ??
Prawdopodobnie miales nieszczelnosc na przewodach powietrznych, dlatego sie takie rzeczy dzialy. Dlugo tak jezdziles ? Mozliwe ze pompke szlag trafil.toxikpage pisze:przypomne że ostatnio bardzo długo pompa ta z bagażnika chodziła i nie otwierała prawej strony (bądź sporadycznie
1. To nie bylo do Ciebie.toxikpage pisze:to nie było fabrycznych centrali i alarmów sterowanych pilotem ?? byłem przekonany że to oryginał auto z 1994 roku, a jest w rodzinie od 1997 i nigdy nie było problemów...
2. Centrale byly fabryczne, ale sterowane z kluczyka, a nie z pilota.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 308 gości