Pomocy!!uciąłem sprężyny i znosi mi golfa na lewo!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pomocy!!uciąłem sprężyny i znosi mi golfa na lewo!!
Witam. Uciąłem dzisiaj sprężyny, nie duzo bo o półtore zwoja i po zmontowaniu wszystkiego ściąga mi go mocno w lewą strone!!żeby jechać prosto kierownica jest skręcona w pawą strone o jakieś 30 stopni!!co to moze być, gdzie mogłem popełnić błąd??obcinełem sprężyny bo były od diesla i przod stał za wysoko, teraz stoi ideanie, ale niesttey ściąga!!
- tomekzabrze
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
- Lokalizacja: zabrze
- Kontakt:
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
jak wszystko rozebrałeś i potem złożyłeś to rozregulowałeś całą geometrię zawieszenia i dlatego go teraz ściąga
jedż na ustawienie geometrii a nie tylko zbieżności
ale najlepiej wcześniej załóż porządne sprężyny
jedż na ustawienie geometrii a nie tylko zbieżności
ale najlepiej wcześniej załóż porządne sprężyny
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Witam.
Zanim pojediesz na geometrię, to możw wymień te sprężyny. Jeśli odkręcałeś sworznie wahacza, to masz jakieś kosmiczne kąty pochylenia kół, wielokrotnie przekraczające wielkości katalogowe. Jeśli grzebałeś prz końcówkach drążków, to nie masz już zbieżności. Jak najszybciej to zrób, bo zetniesz opony. Następnym razem najpierw na forym zarzuć pytanko To nie kosztuje.
Pozdrawiam.
Zanim pojediesz na geometrię, to możw wymień te sprężyny. Jeśli odkręcałeś sworznie wahacza, to masz jakieś kosmiczne kąty pochylenia kół, wielokrotnie przekraczające wielkości katalogowe. Jeśli grzebałeś prz końcówkach drążków, to nie masz już zbieżności. Jak najszybciej to zrób, bo zetniesz opony. Następnym razem najpierw na forym zarzuć pytanko To nie kosztuje.
Pozdrawiam.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
to za przeproszeniem dotnij jeszcze amortyzatory i będzie GITadekGTI pisze:sprężynki dociąłem idealnie!!
I Ty chcesz czymś takim przekraczać 80 kmh? Życie Ci niemiłe? Nie po to ktoś miesiącami siedzi nad komputerem, prowadzi modelowanie sił, momentów i naprężeń, potem badania na prawdziwych sprężynach, żeby potem je kroić gumówką na pniaku, czy w imadle... To nie wóż drabiniasty, to samochód zdolny osiągać niemałe prędkości, ważący grubo ponad tonę, którego zawieszenie ma go utrzymać w zakrętach, a nie na postoju...
Przy wymianie i jakimkolwiek grzebaniu przy amorkach zaznaczaj na mocowaniach jakie jest położenie śrób i amorków bo o ile w garażowych warunkach raczej nie unikniesz odchyleń od normy to przynajmniej w razie takich problemów będziesz mógł dojechać do warsztatu na pełną geometrię - nie tylko na zbieżność
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 584 gości