1.8 abs- brakuje paliwa lub go zalewa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jareczek123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn maja 30, 2005 22:05
Lokalizacja: walbrzych
Kontakt:

1.8 abs- brakuje paliwa lub go zalewa

Post autor: jareczek123 » sob lut 10, 2007 23:40

Prosze doradzcie bo bujam sie z ta usterka i nie moge znalezc. Mianowicie padła mi pompa paliwowa elektryczna, wiec kupilem druga wymienilem i bulo ok. Nadmienie ze nie byla nowa i zakupilem na szrocie, opatrzona jedynie napisem golfIII. Wymienil mi mechanik i bylo ok do momentu kiedy musialem wyprzedzic i przelaczylem na paliwo. Na 3biegu zabraklo mocy powyzej 3,5 tys obrotow, zrobil buuuu. Tym samym zwolnil i znowu zaczal ciagnac. Zaczalem sprawdzac i auto przestawalo jechac w gornym zakresie obrotow w momencie szybkiego wcisniecia pedalu gazu. Sukcesywne wciskanie dawalo rade ale tylko do pewnego momentu. Dodam ze na gazie moge go krecic do czerwonego i nawet nie burknie.
Od pewnego momentu nawet przy odpalaniu nie pracuje na benzynie. Musze zapalic na gazie i nastepnie przelaczyc na benzyne. Kilkakrotne odpalania skutkuja ze silnik chodzi tylko przez chwile i gasnie. Czy ktos mial podobna historie? prosze o sugestie



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lut 10, 2007 23:44

prawdopodobnie zepsuta ta pompa i za słabo pompuje. A może filtr paliwa?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » ndz lut 11, 2007 00:40

Paweł Marek pisze:A może filtr paliwa?
najpierw wyklucz filtr paliwa czyli z polskiego na nasze poprostu wymień
jesli dalej będą problemy to pewnie wina pompy paliwa


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » ndz lut 11, 2007 09:00

jareczek123 pisze:Wymienil mi mechanik i bylo ok do momentu kiedy musialem wyprzedzic i przelaczylem na paliwo. Na 3biegu zabraklo mocy powyzej 3,5 tys obrotow, zrobil buuuu. Tym samym zwolnil i znowu zaczal ciagnac. Zaczalem sprawdzac i auto przestawalo jechac w gornym zakresie obrotow w momencie szybkiego wcisniecia pedalu gazu.
Miałem kiedyś w VENTO taki sam, dokładnie identyczny przypadek. Wymień pompę kolego. Wszystko przez to że filtra nie wymieniłeś.
U nas było tak: Ojciec jechał i nagle furka stanęła. Scholowali go do warsztatu i okazało się że pompa wysiadła. Wymienili pompę i działała dobrze moze z 30 minut, a później już było tak jak piszesz z tym zwalnianiem. No i pojechaliśmy do drugiego magika z pytaniem co jest, a gość pyta który to taki mądry żeby wymienić pompę a filtra nie... Wymieniliśmy u niego filtr ale poprawy nie było bo pompa już się przez niego uszkodziła, to pojechałem do gości i mówie że z jego winy mi pompa siadła. I bez problemu wymienił na nową i autko chodziło jak ta lala :bigok:

[ Dodano: 2007-02-11, 08:04 ]
Magik mi to tak tłumaczył: Pompa daje ogromne ciśnienie paliwa, i jak filtr będzie zapchany to nie da rady z taką siłą tego paliwa przepchnąć i paliwo cofa się do pompy uszkadzając w niej zaworek który zabezpiecza przed cofaniem się paliwa do pompy.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 11, 2007 10:52

palen pisze:Magik mi to tak tłumaczył: Pompa daje ogromne ciśnienie paliwa, i jak filtr będzie zapchany to nie da rady z taką siłą tego paliwa przepchnąć i paliwo cofa się do pompy uszkadzając w niej zaworek który zabezpiecza przed cofaniem się paliwa do pompy.
to znaczy w pompie jest zaworek bezpieczeństwa (spręzynka z kulką) który otwiera sie gdy ciśnienie jest za duże,ale wiadomo: i tak pompa pracuje wtedy pod nadmiernym obciążeniem i w końcu padnie. Zwłaszcza niefabryczna albo już stara.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » ndz lut 11, 2007 12:47

Paweł Marek pisze: w pompie jest zaworek bezpieczeństwa
Magik to nazwał "zaworek zwrotny" który zabezpiecza przed cofaniem się paliwa.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

jareczek123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn maja 30, 2005 22:05
Lokalizacja: walbrzych
Kontakt:

Post autor: jareczek123 » pn lut 12, 2007 00:04

dz szanowni za wszelkie podpowiedzi. jutro napewno wymienie filtr zwlaszcza ze mialem przeboje z paliwem tj. rozpuszczalnikiem ktory kupilem jako 98 okt bo na takim moj dupowoz jezdzil w niemcowni. skutkiem bylo to ze przewody paliwowe sie roztopily i przeciekaly- dobrze ze sie nie zajarale bo wszysko lecialo na kolektor. Byl problem ze swiecami ale przeszlo, pozniej 3 miesiace pozniej pompa siadla no i zakup nowej tj ze szrotu.
Napewno wymienie ten filtr bo pewnie koszt minimalny a usterka moze ustapi.
Ale dodam ze usterka jest nie zawsze, prawie zawsze przy odpalaniu, a w czasie jazdy tylko czasami. Moze to ze silnik sie nie rozgrzewa, moze cos z przeplywomierzem ale nie chodzilby na gazie a tu wszystko oki.
Apropos widze na allegro rozne rodzaje tych pomp z roznymi mocami czy zasilaniem, moze kupilem z jakiegos slabszego silnika?jest taka mozliwosc?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 318 gości