Sportowy wydech - proszę o radę
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Sportowy wydech - proszę o radę
Witam! Pytanie jak w temacie: Chcę zrobić sobie sportowy wydech. Byłem u kolesia od wydechów. Na wykonanie downpipe niemam co liczyć bo nie zrobi. Reszta z rury 50 z oryginalnym tłumikiem końcowym to koszt około 250-300zł z wykonaniem. Ale czy to ma sens? Wiem że ten odcinek za turbiną jest bardzo ważny, ale sam go nie wykonam więc pozostanę przy oryginale. Na końcu jakiś tłumik przelotowy by się przydał ale nie zależy mi na basowym dźwięku wręcz przeciwnie dlatego pomyślałem o orginalnym tłumiku końcowym. Co wy na to? warto wydać te 300zł czy po takiej przeróbce będzie efekt w postaci lepszego przyspieszenia ? A może zamiast ostatniego tłumika oryginalnego dać jakiś przelotowy? Tylko jaki ? Pustej rury niechcę zostawiać bo boję się że będzie zagłośno i z racji braku tłumików mogą być problemy na przeglądzie.
Proszę o jakieś komentarze i rady
Proszę o jakieś komentarze i rady
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
jak juz robic to przelotowy z 55mm srednicy. Ciezko powiedziec czy bedzie poprawa, wydawalo mi sie, ze jest lepiej na wysokich obrotach, ale dupohamownia ciezko to wyczuc. Moze to dlatego, ze jest glosniej Rozgladaj sie po ogloszeniach, ja swoj kompletny 56mm srednicy z dwoma tlumikami przelotowymi kupilem za 100zl
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
No tak ale kupiłeś go jako sportowy wydech do golfa 2 td czy to jest jakiś zaporzyczony z innego modelu?zaprzal pisze:jak juz robic to przelotowy z 55mm srednicy. Ciezko powiedziec czy bedzie poprawa, wydawalo mi sie, ze jest lepiej na wysokich obrotach, ale dupohamownia ciezko to wyczuc. Moze to dlatego, ze jest glosniej Rozgladaj sie po ogloszeniach, ja swoj kompletny 56mm srednicy z dwoma tlumikami przelotowymi kupilem za 100zl
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
Kurcze, myślałem że masz jakiś dedykowany do golfa 1,6td. Gdzieś czytałem że dobieranie wydechu do td jest dośc delikatna sprawą bo jak będzie sprawiał opór dla turbiny to można ją łatwo zajechać. Zastanawiam się tylko czy z jakimś przelotowym tłumikiem uniwersalnym niebędzie zagłośno na trasie. Osobiście na trasie niejadę szybciej jak 120. Chodzi o to by hałas był znośny.
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
bzdura. w autach turbodoladowanych dazy sie do tego zeby za turbo byly jak najmniejsze opory - czytaj wydech przelotowy. Co do tego czy jest dedykowany do TD to w pewnym sensie jest, bylo na nim napisane "gtd" ale jest taki sam jak w benzynie. Przy jezdzie ze stala predkoscia nie jest bardzo glosno, glosniej robi sie dopiero jak sie rozpedzaszadam16v pisze:Kurcze, myślałem że masz jakiś dedykowany do golfa 1,6td. Gdzieś czytałem że dobieranie wydechu do td jest dośc delikatna sprawą bo jak będzie sprawiał opór dla turbiny to można ją łatwo zajechać
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
vw_vandal, zdaj relację jak wszystko będzieś migac bo sam się zatanawiam nad tym. Masz downpipe?
[ Dodano: 06 Lut 2007 17:29 ]
Dziś testowałem autko na przyspieszenie do 100 pierwszy raz od montarzu fmic i ciśnienia 1.4 bara. Wynik to około 9,13s
[ Dodano: 06 Lut 2007 17:29 ]
Dziś testowałem autko na przyspieszenie do 100 pierwszy raz od montarzu fmic i ciśnienia 1.4 bara. Wynik to około 9,13s
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
ja mam z rury 50mm w środku, przelot. na pewno jest lepiej niż seria, szybciej sie rozpędza turbina, no ale jest jednak głośniej przy rozpędzaniu niż na seryjnym. jazda ze stałą prędkością tak do 120 jest spoko, ale 150 i więcej to już wrzeszczy
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Seryjnie w moim silniku niebył montowany ic a jak wstawiłem to odrazu fmic. Różnica pomiędzy bez a z jest. a jeśli chodzi o skuteczność fmic to rura za ic jest zimna!!zaprzal pisze:adam16v, masz jakies fotki z montazu FMIC? jest jakas roznica przy tym samym cisnieniu miedzy seryjnym IC a FMIC?
kilka fotek jest tu http://www.forum.vwgolf.p...r=asc&start=195
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
Chodzi mi o ten odcinek wydechu zaraz za turbiną. Czy robisz go też z rury 60?vw_vandal pisze:??adam16v pisze:Masz downpipe?
Ja w piątek testuje bestię z IC od SB
[ Dodano: 07 Lut 2007 22:22 ]
Wciska w siedzenię jak marzenie ale niemam zrobionego moda pompy żeby nie obcinała paliwa w wyższych obrotach i jak go trochę kręcę to zaczyna "tracić jaja". Moda narazie nierobię bo się trochę boję coś spieprzyć, ale przydałby się....zaprzal pisze:adam16v, jak odczucia dupohamowni?
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości