Przeglądałem tematy o turbo przeróbkach od początku działu SPEED i okazuje sie że na każdym da sie założyć. Niektóre są bardziej skomplikowane do wystrojenia a niektóre nie. Np na k-jetronic po paru godzinach grzebania działa...
Wiec co takiego łatwego jest w tym k-jetronicu i co tam trzeba zmienić??
Bedę wdzięczny za odpowiedzi bo bardzo mnie to ciekawi
Jaki wtrysk nadaje sie najbardziej do turbo?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Jaki wtrysk nadaje sie najbardziej do turbo?
k-jet nie jest łatwy tak sie tylko wydajeluckash pisze:Przeglądałem tematy o turbo przeróbkach od początku działu SPEED i okazuje sie że na każdym da sie założyć. Niektóre są bardziej skomplikowane do wystrojenia a niektóre nie. Np na k-jetronic po paru godzinach grzebania działa...
Wiec co takiego łatwego jest w tym k-jetronicu i co tam trzeba zmienić??
Bedę wdzięczny za odpowiedzi bo bardzo mnie to ciekawi
digi 1 na tym najlepiej z seryjnych jedzie, lub najlepiej jakis stanadlone ECU
www.vrservice.pl
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
wystrojenie kajeta to kwestia kilku godzin, seryjny obsluzyspokojnie do okolo 0,6 bara, potrzeba dobrej pompy wachy i kilku butelek po piwie...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Borys, ja tylko przytoczyłem wypowiedzi z forum , dlatego o zdanie sie pytam Was fachowcówBorys pisze:k-jet nie jest łatwy tak sie tylko wydaje
digi 1 na tym najlepiej z seryjnych jedzie, lub najlepiej jakis stanadlone ECU
Rozumiem że taki jak znajduje się w G60?
Domyślam sie że dla Ciebie jest pikuśevolution pisze:wystrojenie kajeta to kwestia kilku godzin, seryjny obsluzyspokojnie do okolo 0,6 bara, potrzeba dobrej pompy wachy i kilku butelek po piwie...
Ale to jak wystarczy pokręcić paroma śrubkami??? chyba nie.....
A czy k jetronic z mk1 GTi bo tam jest 1.6 założony do 1.8 także ogarnie jak piszesz te 0.6 bara doładowania? Czy między tymi instalacjami to nie ma różnicy?
Czyli seryjna pompa nie dostarczy tyle paliwa trzeba założyć wydajniejszą. A zamiast tego można założyć dwie takie same ale rónolegle?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości