wałek rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

wałek rozrządu

Post autor: piter13 » pt lut 02, 2007 22:46

witam , jak zblokowac wałek rozrzadu przy wymianie paska , poniewaz zdecydowałem sie to robic sam i to pierwszy raz a w ksiazce troche dla mnie za madrze napisane ,wiec moze jakies porady tak po chłopsku ??? z góry dzieki!!!



Awatar użytkownika
martini44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob paź 29, 2005 18:46
Lokalizacja: MysłoVWice

Post autor: martini44 » sob lut 03, 2007 14:58

ustaw najpierw cały rozrzad na znaki.... a potem aby zablokowac wałek rozrzadu wystarczy włożyć jakiś płaskownik we frez po prawej stronie wałka rozrzadu....frez powinien być ustawiony równolegle do powierzchni uszczelki pokrywy wałka....


...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob lut 03, 2007 15:04

Jak wyzej :))
Tylko dobrze sobie dopasuj płaskownik zeby nie miał zbytnich lozów :)) bo Ci jeszcze wypadnie :PP

A no i pompe musisz jeszcze zablkować !! ale to napewno wiesz :) co i jak :)



piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » sob lut 03, 2007 21:57

tak co do pompy to rurke o srednicy 15mm wsadzic i wsio



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 112 gości