AFN 110KM , brak mocy w kazdym zakresie obrotowym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Golf GTi
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
AFN 110KM , brak mocy w kazdym zakresie obrotowym
Witam ,dalej problem z Golfem , turbina pomuje ale niewiadono gdzie jest cisnienie doladowywujace - weże wogule nie "puchną" , napiecie na pirwszym n-75 jest ok czyli ok 14V , ale na drugim juz tylko 7V , przeplywonierz wymieniony , czujnik masy powietrza nowy , filtry pow i pal. nowe , Vag pokazuje konunikat "zwarcie w instalacji" , to wszystko sie stalo po tym jak padl przeplywomierz i bylo na takiej usterce jezdzone ok 1 rok. Znam sie troszke na elektronice wiec obstawiam ze ten drugi n-75 co ma napiecie 7V nie reguluje zaworem cisnienia doladowania w turbinie ,wiec analogiczne zawor jest zamkniety i turbo dostaje tylko jakies mala czesc powietrza, obydwa n-75 sprawne , ktos w poprzednim z moich postow napisal ze w komputerze jest jakis czujnik co odpowiada wlasnie za prace tego n-75 co ma tylko 7V ,-no powinien miec tez 14 V wiec co jest???? Napiszcie co jest z tym czujnikiem w kompie
Golf GTi, ten drugi to chyba n-18 i steruje EGRem, ale nie jestem pewien.
Ja mialem bardzo podobnie, okazalo sie ze to czujnik na pompie paliwa. Placilem za niego jakies 70zl i jak reka odjal. Czy po dluzszej jezdzie zaczyna dosc mocno kopcic. Albo miales kiedys tak ze po odpaleniu obroty na chwile podskoczyly a potem opadly i byly w normie?
Ja mialem bardzo podobnie, okazalo sie ze to czujnik na pompie paliwa. Placilem za niego jakies 70zl i jak reka odjal. Czy po dluzszej jezdzie zaczyna dosc mocno kopcic. Albo miales kiedys tak ze po odpaleniu obroty na chwile podskoczyly a potem opadly i byly w normie?
pozdro
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
- Golf GTi
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Gdy auto jest zapalone to chwilę chodzi na ssaniu , ma zawyżone obroty a póżniej gdy się podgrzeje spada na normalne obr. Jeśli chodzi o reglatory podciśnień to obydwa są identycznie takie same. Podłączyliśmy egr bezpośredniop do pompy podciśnieniowej . Turbina zaczeła pompować ale auto i tak nie ma mocy. Pozdrawiam
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
zawor od egr raczej nic do mocy nie ma bo tylko steruje EGR ktorego mozna i tak zaslepic
jaki nr bledu wywala Ci komp? bo watpie zeby tylko pisal ze zwarcie
zawsze mozesz zmostkowac wszystkie wezyki (od danego zaworka) i sprawdzic czy hula
robiles logi pod obciazeniem? jakie sa wartosci ktore podaje turbina a jakie wymagane, noi to samo tyczy sie przeplywki.
jaki nr bledu wywala Ci komp? bo watpie zeby tylko pisal ze zwarcie
zawsze mozesz zmostkowac wszystkie wezyki (od danego zaworka) i sprawdzic czy hula
robiles logi pod obciazeniem? jakie sa wartosci ktore podaje turbina a jakie wymagane, noi to samo tyczy sie przeplywki.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Golf GTi pisze:napiecie na pirwszym n-75 jest ok czyli ok 14V , ale na drugim juz tylko 7V
Mam dla Ciebie radę... oddaj to auto fachowcowi (bez urazy)Golf GTi pisze:Znam sie troszke na elektronice wiec obstawiam ze ten drugi n-75 co ma napiecie 7V nie reguluje zaworem cisnienia doladowania w turbinie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości