Ściaga w prawo

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
daniel2505
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Ściaga w prawo

Post autor: daniel2505 » śr sty 17, 2007 10:42

Mam dziwny problem. Kupiłem golfika jakiś miesiac temu. Prowadził sie super jeździło sie przyjemnie. Jedynym mankamentem była przekrzywiona kierownica i pozdzierane opony. Przed wymiana opon postanowiłem ustawić zbierznośc. No i tutaj Zonk. Po ustawieniu samochód zaczął delikatnie ściągac w prawo. Przy ruszaniu też czyje że samochód delikatnie ciagnie w prawo. Facet od zbierzności powiedział ze samochód prawdopodobnie przywalił gdzieś kołem bo prawe jest przesuniete o jakieś 2,5mm. Nie wiem czy gość nie robi mnie w konia bo przed tym ustawieniem auto jeżdziło prościutko. Facet ustawiał zbierznośc na takiej ręcznej maszynie nie na komputerze. Poradźcie coś. Co można ewentualnie zrobić żeby koło zpowrotem ustawić w odpowiednim połozeniu jeżeli faktycznie jest przesuniete.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123919/]Mój zielony VARIANT[/url]

Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » śr sty 17, 2007 10:45

przeciez da sie ustawic kąt wyprzedzenia



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr sty 17, 2007 10:53

sam nic nie zrobisz !!!!!!!udaj się do innego diagnosty _szkoda opon - bezpieczenstwo to podstawa



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr sty 17, 2007 11:00

dziejo pisze:sam nic nie zrobisz !!!!!!!udaj się do innego diagnosty _szkoda opon - bezpieczenstwo to podstawa
oczywiście że do innego diagnosty !
i nie ma znaczenia czy użyje ręcznych maszyn z lampkam do ustawiania
czy komputerowo z laserem, jak mi mechanior udostępnił kanał i swoje
narzędzia to sobie sam ustawiłem, zgodnie ze sztuką i informacjami
wyczytanymi kiedyś z forum :bigok:
swoją drogą daniel2505 nie masz 100% pewności czy autko nie bylo bite
i nie ma czegoś krzywego, może końcówka już wybita, może drążek krzywy
a także wchacz i felga wraz z oponą, może ten Twój mechanik też nie kłamał,
ale osobiście to zmieniłbym na innego :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
daniel2505
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: daniel2505 » śr sty 17, 2007 12:46

RobertP pisze:
dziejo pisze:sam nic nie zrobisz !!!!!!!udaj się do innego diagnosty _szkoda opon - bezpieczenstwo to podstawa
oczywiście że do innego diagnosty !
i nie ma znaczenia czy użyje ręcznych maszyn z lampkam do ustawiania
czy komputerowo z laserem, jak mi mechanior udostępnił kanał i swoje
narzędzia to sobie sam ustawiłem, zgodnie ze sztuką i informacjami
wyczytanymi kiedyś z forum :bigok:
swoją drogą daniel2505 nie masz 100% pewności czy autko nie bylo bite
i nie ma czegoś krzywego, może końcówka już wybita, może drążek krzywy
a także wchacz i felga wraz z oponą, może ten Twój mechanik też nie kłamał,
ale osobiście to zmieniłbym na innego :bigok:
Dzieki za pomoc. Na pewno podjadę sprawdzić geometrie u innego gościa. Kiedy kupowałem auto wiedziałem że było lekko bite prawa strona. Ale jeżdziłem nim przez kilka tygodni i prowadziło się jak po szynach. Czy jest taka mozliwośc ze miało ustawiona geometrie tak by zniwelowac wpływ na prowadzenie tego przesunietego koła? Na prawe jedynym problemem po zakupie było to ze kierownica była ustawiona podczas jazdy na wprost tak jakby była skręcona i tylko dlatego pojechałem na zbierzność. Teraz tez ściąga delikatnie ale jednak jest to wyczuwalne.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123919/]Mój zielony VARIANT[/url]

endriu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 14:57
Lokalizacja: bogatynia
Kontakt:

Post autor: endriu » śr sty 17, 2007 14:12

kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy w vw jest nieregulowany więc tok postępowania dla ciebie miałbym taki-porządna diagnoza zawiechy/przód i tył/na szarpakach,wymiana zużytych części i ponowny pomiar urządzeniem czteroczujnikowym-tylko wtedy dowiesz się najwięcej o przeszłości pojazdu.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 182 gości