Prośba do uzytkowników gaźnika Pierburg
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Prośba do uzytkowników gaźnika Pierburg
Niestety u mnie wysypał się element grzewczy - spiralka w aparacie ssania. Kupiłem kolejny gaźnik (sprzedający zapeewnial o sprawnosci) - niestety ten element równiez jest uszkodzony.Proszę wszystkich co mają mozliwość i gaźnik pierburg 2e , 2ee, 2e2 o sprawdzenie wartosci rezystancji tego elementu. Chyba bede musiał sam go wykonać
Re: Prośba do uzytkowników gaźnika Pierburg
Nie zawracaj sobie głowy tą spiralą. Podstawowym elementem ogrzewania bimetalu ssania jest płyn chłodniczy. Jeżeli płyn przepływa bez oporów to podgrzewanie spiralą nie ma praktycznego znaczenia.Są przypadki że obniży sie poziom płynu w chłodnicy i nie dopływa do ssania to wtedy sprawna spirala może podgrzać bimetal awaryjnie i ssanie się z opóżnieniem ,ale otworzy.szantis pisze:Niestety u mnie wysypał się element grzewczy - spiralka w aparacie ssania. Kupiłem kolejny gaźnik (sprzedający zapeewnial o sprawnosci) - niestety ten element równiez jest uszkodzony.Proszę wszystkich co mają mozliwość i gaźnik pierburg 2e , 2ee, 2e2 o sprawdzenie wartosci rezystancji tego elementu. Chyba bede musiał sam go wykonać
Mase gaźników ( inne typy lub marki) jeździ bez spiral (fabrycznie) i ogrzewanie wodne im wystarcza.
Witam!!! Mam II 1.6 na tym gażniku i miałem podobny problem tzn. silnik był nagrzany a silnik chodził jak by był na ssaniu miał więcej mocy i więcej palił czasami obroty spadały ale po dodaniu gazu znowu wariował i też chciałem kupować nowy układ ssania ale znalazłem dobrego gażnikowca w Gdańsku. Sprawa wymagała tylko regulacji z za ssaniem z tyłu jest śruba 13 która odpowiedzialna jest za odległość tego bimetalu.regulacja trwała 10 minut i już jest ok.a w 3 warsztatach chcieli mi cały gażnik rozbierać i czyścić bo niby się coś zacięło. poszukaj dobrego fachowca
Witam!Zwoli pisze:Witam!!! Mam II 1.6 na tym gażniku i miałem podobny problem tzn. silnik był nagrzany a silnik chodził jak by był na ssaniu miał więcej mocy i więcej palił czasami obroty spadały ale po dodaniu gazu znowu wariował i też chciałem kupować nowy układ ssania ale znalazłem dobrego gażnikowca w Gdańsku. Sprawa wymagała tylko regulacji z za ssaniem z tyłu jest śruba 13 która odpowiedzialna jest za odległość tego bimetalu.regulacja trwała 10 minut i już jest ok.a w 3 warsztatach chcieli mi cały gażnik rozbierać i czyścić bo niby się coś zacięło. poszukaj dobrego fachowca
Czy moglbys zdradzic tajemnice, jaki to mechanik i gdzie ma swoj warsztat?
Dziadoo pisze:Witam!Zwoli pisze:Witam!!! Mam II 1.6 na tym gażniku i miałem podobny problem tzn. silnik był nagrzany a silnik chodził jak by był na ssaniu miał więcej mocy i więcej palił czasami obroty spadały ale po dodaniu gazu znowu wariował i też chciałem kupować nowy układ ssania ale znalazłem dobrego gażnikowca w Gdańsku. Sprawa wymagała tylko regulacji z za ssaniem z tyłu jest śruba 13 która odpowiedzialna jest za odległość tego bimetalu.regulacja trwała 10 minut i już jest ok.a w 3 warsztatach chcieli mi cały gażnik rozbierać i czyścić bo niby się coś zacięło. poszukaj dobrego fachowca
Czy moglbys zdradzic tajemnice, jaki to mechanik i gdzie ma swoj warsztat?
ten mechanik miał kiedyś warsztat przed halą oliwią teraz przeniósł się na jasień ulicy dokładnie nie pamiętam ale jadąc ulicą kartuską w kierunku obwodnicy za pierwszą stacją lotosu masz światła na których skręca się w prawo w głąb jasienia potem pierwsza w lewo ul.rycerza blizorna czy jakoś tak i do końca wyjedziesz na duży przystanek autobusowy musisz przejechać na wprost przz niego potem już pierwsza w prawo ulica z płyt i do końca z tego co pamietam żółty garaż dam Ci numer do niego to się umówisz 502643631.to żaden mój znajomy i nic z tego nie mam ale mi pomógł i zna się na tym co robi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 360 gości