b_sixkiller, moze potencjometr przepustnicy jest walnięty i odczytuje tylko niektóre polozenia pedału gazu?
Mozesz to łątwo ustalić sprawdzając czy płynnie zmienia sie na nim wartos napięcia, zrobisz to zwykłym miernikiem z marketu....jesli gdzies sie wartosc zawiesza sie to znalazłeś przyczynę....
do objawów podanych przez ciebie to pasuje idealnie ale nie gwarantuje ze to musi być to...od tego bym zaczał po prostu.
pozdrawiam
[ Dodano: Sob Gru 30, 2006 17:37 ]
To_mas pisze:to czy masz tłumik dziurawy czy masz cały to raczej nie ma wpływu jak silnik wchodzi na obroty
ma bo od szczelosci wydechu zalezy sprawnosć silnika,
I oczywiscie ze dziurawy tłumik albno jego brak wpływają na to jak sie motor wkręca, wystaczy ze odpalisz auto z samym kolektorem wydechowym to mozesz sie o tym przekonac, bedzie sie wkręcał jak muł.....
Inna sprawa ze raczej nie ma mozliwosci zeby prez taki tłumik sie silnik wkręcał takimi skokami jak koelga mówi, to pewnie o to Ci chodziło
To_mas