Prośba o Pomoc Sprawa blacharki

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Snajper3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn gru 26, 2005 16:01
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Prośba o Pomoc Sprawa blacharki

Post autor: Snajper3 » wt gru 26, 2006 23:08

W styczniu planuje oddać samochód do lakiernika, mam do wymiany dwa elementy Prawy i lewy przedni błotnik. Mam do was pytanie czy lepiej jest kupić orginalne błotniki używane ze złomu czy np. nowe http://moto.allegro.pl/item151424890_bl ... _nowe.html
Proszę o pomoc. Dzięki i pozdro :D



Awatar użytkownika
paww18
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 682
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 22:37
Lokalizacja: Dolny Slask

Post autor: paww18 » wt gru 26, 2006 23:33

nie wiem ile w tym prawdy jest do konca ale kumpel kupil blotnik do swojego MK3 jak przywiozl go z niemiec (blotnik nowy - nie z ASO) i zaczyna gnic szybciej niz cala reszta :/
w/g mnie zamienniki to szajs w wiekszosci, nie wiem jak inni mysla. Najlepiej niech sie ktos wypowie, ale ja bym bral uzywany ze zlomu (oczywiscie po uprzednich ogledzinach :) )

pozdrawiam



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt gru 26, 2006 23:33

z blacharka jest róznie zalezy jak trafisz tym bardziej że niby te nowe to żemiosło i wszystko zalezy z jakiej blachy i podstawowa żecz żemiosła z jakiej MATRYCY -ponieważ nie do konca pasują profile otwory itp jeżeli dostał byś oryginalne błotniki nie ruszone przez rdzę z jakiegoś innego mk na pewno dłużej ci będą słuzyły



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » wt gru 26, 2006 23:36

Zależy jaki stan "złoma" na szrocie, ja jednak jestem przekonany do takiego złoma a nie do podróbki. Z nimi różnie bywa, nie zawsze idealnie pasują i jakoś blachy jest słaba



irekczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob gru 24, 2005 17:34
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: irekczek » śr gru 27, 2006 22:31

bierz oryginalne ze szrotu, dobrze poszukaj i znajdź w dobrym stanie!!
Ja wymieniałem lewy błotnik, kupiłem podróbe za 60 zł i co się okazało, nie pasuje idealnie, jest troche za krótki, maska sie nie zgadza i jest większa przestrzeń miedzy drzwiami a błotnikiem, teraz żałuje...



Awatar użytkownika
Snajper3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn gru 26, 2005 16:01
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Snajper3 » czw gru 28, 2006 17:11

Wszystkim dzięki, lepiej orginał wkońcu będzie na 100% pasował.



Awatar użytkownika
kumkwat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob lis 04, 2006 22:41
Lokalizacja: Śląsk - SMI
Kontakt:

Post autor: kumkwat » czw gru 28, 2006 18:30

Polecam takie jedno miejsce - znasz może "kurniki" pod Bielskiem? Tam jest składowisko części, nowych, używanych, jakie chcesz. Mój ojciec swego czasu pojechał tam po błotnik do japończyka i kupił w takim samym kolorze, zakonserwowany i z nalepką japońską :bigok: a dodam że auto było nietypowe, i części do niego jak na lekarstwo :bajer:

Jakby co - wal na priv.


Jetta pojechała w świat...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 361 gości