Wycieraczki - nie działa mi czasówka i pierwszy bieg
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wycieraczki - nie działa mi czasówka i pierwszy bieg
Nie działa mi czasówka i pierwszy bieg ale mam drugi bieg wycieraczek i spryskiwacz. Po wyłączeniu drugiego biegu wycieraczka nie wraca tylko zostaje w tym miejscu gdzie wyłączę. Tylna wycieradczka i spryskiwacz działa. Co może być tego przyczyną?
Jedynie przyczyna jaka przychodzi mi do głowy, to może to, że wymyłem auto karcherem i może gdzieś zalało.
Jedynie przyczyna jaka przychodzi mi do głowy, to może to, że wymyłem auto karcherem i może gdzieś zalało.
- JayT
- Gadatliwa bestia
- Posty: 715
- Rejestracja: sob mar 11, 2006 14:18
- Lokalizacja: Zbąszynek (FSW)
- Kontakt:
Przekaźnik może mieć numer 19 albo 99gopiter pisze:Prawdopodobnie padl Ci przekaznik wycieraczek.Znajduje sie on w skrzynce bezpiecznikowej i ma nr 99.Pozycz od kogos na podmiane i wszystko bedzie jasne.
Druga opcja to uszkodzone manetki - ale najpierw spróbuj przełożyć przekaźnik od znajomego -tak, jak radzi kolega gopiter. Możesz włożyć 19 zamiast 99 i odwrotnie - te przekaźniki różnią się tylko opcją programowania czasu (jeden ma, drugi nie ma).
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Ja stawiam na silniczek.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
- JayT
- Gadatliwa bestia
- Posty: 715
- Rejestracja: sob mar 11, 2006 14:18
- Lokalizacja: Zbąszynek (FSW)
- Kontakt:
No to jeszcze jedna podpowiedź, która moze Ci się przydać: jeśli któryś z użytkowników (w tym wypadku kolega gopiter) pomógł Ci rozwiązac problem, możesz go nagrodzić naciskając pod jego postem. To taka mała nagroda za poświęcony czas i pomoc.bourn pisze:Dziękuję za podpowiedź. Faktycznie, była to wina przekaźnika nr 99 - wypiąłem, wpiąłem mocno i wystarczyło.
- Samael
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:30
- Lokalizacja: się bierze światlo w lodówce?
Witam wszystkich
Mam problem. W moim mk2 wycieraczki przestaly po wylaczeniu wracac do polozenia "0" tzn. zatrzymaja sie w tym miejscu gdzie je wylacze.
Na poczatku wszytko bylo w porzadku czasami zatrzymywaly sie gdzie trzeba czasami nie a teraz to juz zupelnie.
W fiacie 125p za powrot wycieraczek odpowiadaly takie styki napedzane krzywka walka silniczka (ale tam dostep jest bez problemowy w golfie upchniety jest pod podszybiem), czy w golfie jest podobnie?
Jak usunac ta usterke?Co jest przyczyna?I gdzie jej szukac?NIe dysponuje garazem a na dworze za cieplo nie jest wiec nie chcialbym niepotrzebnie czegos rozkrecac.
Pozdrawiam
Mam problem. W moim mk2 wycieraczki przestaly po wylaczeniu wracac do polozenia "0" tzn. zatrzymaja sie w tym miejscu gdzie je wylacze.
Na poczatku wszytko bylo w porzadku czasami zatrzymywaly sie gdzie trzeba czasami nie a teraz to juz zupelnie.
W fiacie 125p za powrot wycieraczek odpowiadaly takie styki napedzane krzywka walka silniczka (ale tam dostep jest bez problemowy w golfie upchniety jest pod podszybiem), czy w golfie jest podobnie?
Jak usunac ta usterke?Co jest przyczyna?I gdzie jej szukac?NIe dysponuje garazem a na dworze za cieplo nie jest wiec nie chcialbym niepotrzebnie czegos rozkrecac.
Pozdrawiam
Witam. Na Twoim miejscu rozkręciłbym manetki i wyczyścił wszystkie możliwe styki. Miałem kiedyś podobną sytuacje. Zaczęło się tak samo jak w twoim przypadku że zatrzymywały sie tam gdzie wyłączyłem, później nawet jak włączałem długie światła to wycieraczka potrafiła sie sama uruchomić a na końcu zrobiła sie zwara i paliło bezpiecznik. Przypuszczam ze dokładne wyczyszczenie styków rozwiąże twój problem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 334 gości