Drobny problem :) - czyli: jaką mam wersje Golfika II ??????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Drobny problem :) - czyli: jaką mam wersje Golfika II ??????
WItam wszystkich
Mam takie drobne pytanko:) nie wiem jaką mam wersję swojego golfika II
tzn. GL CL czy GT itd. Mogę dodać, że mam zwykłe fotele, zwykłe tylne lampy, bębny, wersja 5 drzwiowa z silnikiem 1.8 RP. chciałem się również zapytać ile ten samochodzik powinien się bujać jechałem nim już 180 ale nie wiem ile jeszcze moze wyciągnąć chociaż czułem że może
Serdecznie proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu heh
Mam takie drobne pytanko:) nie wiem jaką mam wersję swojego golfika II
tzn. GL CL czy GT itd. Mogę dodać, że mam zwykłe fotele, zwykłe tylne lampy, bębny, wersja 5 drzwiowa z silnikiem 1.8 RP. chciałem się również zapytać ile ten samochodzik powinien się bujać jechałem nim już 180 ale nie wiem ile jeszcze moze wyciągnąć chociaż czułem że może
Serdecznie proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu heh
http://translate.google.com/translate?u ... uage_tools , a o ile pamietam , to przy , takim napisie GOLF z tyłu jest oznaczenie wersji , a jak nie ma to jest ta podstawowa , albo sprawdzać w papierwch , u mnie pisze np.boston , tylko nie na dowodzie bo tam z rególy nic nie ma
To było tak : wchodzisz do salonu i na starcie masz wersje Golf (C) z silnikiem 1,3 w wersji ubogiej nawet bez lusterka prawego. Później możnabyło sobie wybrać lepiej np. CL czy GL CL to był standard. I następnie zostaje wybieranie silnika......i konkretnej wersji do silnika. A że były edycje np. manhattan to oznaczało ze w tejj wersji np. za darmo było radio i głosniki albo zderzaki w kolorze albo.............
njpierw była wersja C podstawowa , potem podstawowa stała sie CL o ile sie orietuje , a z reszta wyposarzenia to jest tak , jak w innych samochodach , teraz , ze wybierasz sobie opcje za dopłata , a np. centralny zamek to wcale nie musiał być w standardzie tylko ktoś sobie wmontowal , za kase sobie mozna zazyczyć co sie chce , wiec tak to było , z rególy jak nie pisze wersji to to jest C lub w nowszych modelach CL , pamietam ze na starej stronie golfa był opis wszystkich wersji , jak sie ktos uprze to na tej stronie co podałem też sie doszuka
Witam!
To mój pierwszy post na tym forum więc witam wszystkich!
Z Golfem II spotkałem się po raz pierwszy jako kierowca na początku 2002 roku. I tak jest do dziś. (I tak pewnie dalej będzie że przy VW zostanę ).
Wszystko jest z nim cacy, tylko do dziś dnia nie wiem.....jaki to model.
Szukałem w necie, po mechanikach, katalogach. Nic szczególnego z tego nie wynikało....
Jak na razie ( i z dowodu) wynika że jest to Mk2 z silnikiem NZ 1,3 z 1988r (pierwsza rejestracja w Niemczech październik) Skrzynia 5.
Tylko że tu zaczynają się schody.
Padło mi kiedyś sprzęgło- konkretnie tarcza. W sklepie wzieli katalog, odpytali z rocznika, dali tarczę wg książki i.... nie pasuje z 1,3. Pasowało ale z 1.8... Potem były klocki hamulcowe, nie pasowały z książki (to już inny sklep, więc zła książka odpada ) Pasowały ale od pasata 1,8.
Tak więc teraz jak idę do sklepu po część to zazwyczaj biorę zepsutą, by nie łazić dwa razy....
Autko jest zrywne (wielopunktowy wtrysk), ładne (tylne światła orginalne ciemne) Tapicerka szara ale z kilkoma wzorami (chyba jakieś niebieskie i czerwone motywy) Sporo regulacji fotela kierowcy( Fotele bardzo wygodne i dobrze trzymające na zakrętach). Listwy na zewnątrz, nadkola, zamiast kierunkowskazu w błotniku czarne klasyczne logo pewnego miasta ... Brak jakichkolwiek napisów typu CL GTI itp.
Porównywałem je z zdjęciami, nawet z autobazą i ..... nie jest podobne do innych modeli z tego roku. Różni się szczegółami.
Fajnie jest mieć auto które jest nietypowe, ale do czasu (to chodzenie do sklepu).
Tak jak by ktoś wiedział co ja mam za auto. To było by mi miło gdyby mnie poinformował.
Pozdrawiam
To mój pierwszy post na tym forum więc witam wszystkich!
Z Golfem II spotkałem się po raz pierwszy jako kierowca na początku 2002 roku. I tak jest do dziś. (I tak pewnie dalej będzie że przy VW zostanę ).
Wszystko jest z nim cacy, tylko do dziś dnia nie wiem.....jaki to model.
Szukałem w necie, po mechanikach, katalogach. Nic szczególnego z tego nie wynikało....
Jak na razie ( i z dowodu) wynika że jest to Mk2 z silnikiem NZ 1,3 z 1988r (pierwsza rejestracja w Niemczech październik) Skrzynia 5.
Tylko że tu zaczynają się schody.
Padło mi kiedyś sprzęgło- konkretnie tarcza. W sklepie wzieli katalog, odpytali z rocznika, dali tarczę wg książki i.... nie pasuje z 1,3. Pasowało ale z 1.8... Potem były klocki hamulcowe, nie pasowały z książki (to już inny sklep, więc zła książka odpada ) Pasowały ale od pasata 1,8.
Tak więc teraz jak idę do sklepu po część to zazwyczaj biorę zepsutą, by nie łazić dwa razy....
Autko jest zrywne (wielopunktowy wtrysk), ładne (tylne światła orginalne ciemne) Tapicerka szara ale z kilkoma wzorami (chyba jakieś niebieskie i czerwone motywy) Sporo regulacji fotela kierowcy( Fotele bardzo wygodne i dobrze trzymające na zakrętach). Listwy na zewnątrz, nadkola, zamiast kierunkowskazu w błotniku czarne klasyczne logo pewnego miasta ... Brak jakichkolwiek napisów typu CL GTI itp.
Porównywałem je z zdjęciami, nawet z autobazą i ..... nie jest podobne do innych modeli z tego roku. Różni się szczegółami.
Fajnie jest mieć auto które jest nietypowe, ale do czasu (to chodzenie do sklepu).
Tak jak by ktoś wiedział co ja mam za auto. To było by mi miło gdyby mnie poinformował.
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 351 gości