nie można zgasić samochodu mimo braku kluczyka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pawelek1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw gru 29, 2005 22:31
Lokalizacja: JózeVWów

nie można zgasić samochodu mimo braku kluczyka

Post autor: pawelek1987 » ndz gru 17, 2006 17:51

witam wszystkich ..... jestem w szoku po tym co się stało przed chwilą... próbowałem zgasić kluczykiem jak to się normalnie robi..... zgasić silnik ale po wyjęciu kluczyka nadal pracował ... więc zdusiłem go i zgasł .... nie wiem co mogło się popsuć ... bezpieczniki są dobre... palą się kontrolki bez kluczyka w stacyjce... rozpiąłem kleme , żeby się nie rozładował ... po przekręceniu kluczyka słychać tylko pstryknięcie ale pompy nie ... co mogło się popsuć ? pozdrawiam i liczę na pomoc
Ostatnio zmieniony wt lut 06, 2007 23:58 przez pawelek1987, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz gru 17, 2006 17:59

ja mam tajny wylacznik odcinajacy pompe i kiedys chcialem zgasic auto nie kluczykiem tylko przelanczajac ten przlacznik i o dziwo mimo odcietego zasilania pompy auto chodzilo az mi kopara opadla,ale na nastepny dzien juz to dzialalo,wrocilo do normy niemam pojecia dlaczego tak sie stalo mimo sprawnej instalacji.a moze tobie jakis przekaznik sie skleil



Awatar użytkownika
majster heniek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2150
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
Lokalizacja: Głuchołazy
Auto: będzie
Silnik: też

Post autor: majster heniek » ndz gru 17, 2006 18:04

pawelek1987, przypuszczam ze padl Ci wklad przy stacyjce wlaczajacy elektryke


Obrazek

pawelek1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw gru 29, 2005 22:31
Lokalizacja: JózeVWów

Post autor: pawelek1987 » ndz gru 17, 2006 18:05

też tak myśle .. ale narazie nie mam jak sprawdzić jest poprostu ciemno..... latarką nie będę świecił poczekam do jutra i będę oglądał... ale liczę na wskazówki może komuś się przydarzyło coś takiego .....



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 17, 2006 18:38

piotr2 pisze:mimo odcietego zasilania pompy auto chodzilo az mi kopara opadla,ale na nastepny dzien juz to dzialalo,wrocilo do normy niemam pojecia dlaczego tak sie stalo mimo sprawnej instalacji.a moze tobie jakis przekaznik sie skleil
mógł sie skleić, dlatego daje cię czasem opornik albo diodę pomiędzy styki zasilające cewkę, a sporo orinalnych samochodowych przekaźników fabrycznie taki opornik ma. Np u mnie w Vento. Po za tym jak długo czekałeś. Jakiś tam zasobnik paliwa jest chyba w dwójkach z dwoma pompami.
piotr2 pisze:moze tobie jakis przekaznik sie skleil
też moźliwe, tzw główny przekaźnik od lini X. czwarty od lewej w drugim rzędzie od dołu licząc po sierpniu 89, albo drugi od lewej u dołu w starszych


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jawel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: pt paź 27, 2006 14:54
Lokalizacja: WZU****

Post autor: jawel » ndz gru 17, 2006 18:44

Miałem coś takiego przy poldku i żeby było ciekawiej to po wyjęciu kluczyka silnik pracował dopóki nie włączyłem świateł albo nie wcisnąłem hamulca (światło stopu) Jeździłem tak przez pół roku i nic się nie działo chodzi mi o rozładowywanie akumulatora. Po wymianie stacyjki jak ręką odjoł. Wiem że porównywanie poldka i golfa to bluźnierstwo ale elektrycznie są podobne i pewnie u Ciebie też jest stacyjka do wymiany


one loVWe

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz gru 17, 2006 18:44

to jest dość częsty przypadek w momecie kiedy auto zostało mocno skatowane (b wysoka temp.) i wtedy dostajace się jeszcze paliwo dostaje samozapłonu od wysokiej temp. i mozliwe jest to że silnik pomimo wyłączeniu zapłonu wykona jeszcze kilka cykli pracy, ale to sie tyczy starszych silników "sterowanych" czysto mechanicznie (bez elektropomy paliwowej i gażnika sterowanego elektronicznie), u ciebie będzie to prawdopodobnie tak jak pisał majster heniek wina stacyjki a własciwie kostki w niej, prawdopodobnie nie rozłączył się styk zapłonu


:-k ...

pawelek1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw gru 29, 2005 22:31
Lokalizacja: JózeVWów

Post autor: pawelek1987 » ndz gru 17, 2006 18:52

misiek10111 pisze:pomimo wyłączeniu zapłonu wykona jeszcze kilka cykli pracy,
to na pewno nie ten przypadek !



Awatar użytkownika
jawel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: pt paź 27, 2006 14:54
Lokalizacja: WZU****

Post autor: jawel » ndz gru 17, 2006 18:57

pawelek1987, tak z ciekawości -spróbuj zgasić na włączonych światłach


one loVWe

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz gru 17, 2006 18:58

pawelek1987 pisze:to na pewno nie ten przypadek !
nie twierdzę ze to tyczy się twego silnika


:-k ...

pawelek1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw gru 29, 2005 22:31
Lokalizacja: JózeVWów

Post autor: pawelek1987 » ndz gru 17, 2006 19:22

jawel pisze:pawelek1987, tak z ciekawości -spróbuj zgasić na włączonych światłach
jeśli to jutro dzisiaj już nie mam czasu.....
misiek10111 pisze:nie twierdzę ze to tyczy się twego silnika
spoko luz.....

[ Dodano: Pon Gru 18, 2006 14:11 ]
sprawdziłem już chyba każdą możliwość ... przekaźniki są dobre ... żaden nie jest spalony rozbierałem każy i sprawdziłem ... bezpieczniki też są na 100 % dobre.... stacyjka raczej też ... problem jest taki , że kontrolki od ładowania i ciśnienia oleju palą się mimo braku kluczyka w stacyjce.... ma ktoś pomysł jak to zrobić ? dodam jeszcze , że klakson działa bez kluczyka a wcześniej działał tylko na przekręconym kluczyku ....

[ Dodano: Pon Gru 18, 2006 14:13 ]
aha jeszcze zapomniałem.... rozpiąłem kostke od stacyjki i kontrolki palą się nadal... POMOCY

[ Dodano: Sro Gru 20, 2006 18:21 ]
nie ma chetnych do pomocy :chytry: :chytry:



Awatar użytkownika
aphex
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: śr gru 01, 2004 16:51
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: aphex » śr sty 17, 2007 07:48

pawelek1987, poradziles sobie z tym problemem bo ja mam podobnie. Przeczytaj moj post moze mi pomozesz :D. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81622


Vw Golf III 1.8 GL ABS

pawelek1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw gru 29, 2005 22:31
Lokalizacja: JózeVWów

Post autor: pawelek1987 » sob sty 27, 2007 23:19

juz sobie poradziłem temat do kasacji !



Awatar użytkownika
aphex
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: śr gru 01, 2004 16:51
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: aphex » ndz sty 28, 2007 03:23

No i ja tez ale podziele sie widza dla potomnych. Kostka stacyjki mi takie akcje zrobila wiec jak ktos ma tak to odrazu sciagacz do reki i wymiana kostki za 30 zlotych :D


Vw Golf III 1.8 GL ABS

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 351 gości