[MK3] stracił moc i zgasł
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Sprawdź przewód idacy do cewki zapłonowej (czy nie jest gdzieś pęknięty np. przy fajkach, lub też zaśniedziały itp.) Nalepiej podmień ten przewód od jakiegoś innego Golfa, Seata lub Audi i zobacz wtedy jak pali. Jeżeli to nie pomoże to radziłbym sprawdzić pozostałe przewody od świec. U mnie wymiana kopletu przewodów pomogła i jest OK.
Dobre przeowdy do podstawa
Dobre przeowdy do podstawa
Sorki ze sie dołączyłem do tego tematu ale nigdzie nie moge znalezć porady. Mianowicie jezeli ktos wie czy sprazyny firmy hans pres o oznaczeniach kolorów zółtym i zielonym beda sia nadawały do golfa III 1.9 TD? Jesli ktos wie to prosze o pomoc bo nikt nie jest w stanie mi poradzic. Z góry dziekluje!! Od razu prosze moderatora o przyznanie punktów jesli ktos mi pomoze.
- Przybek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
- Lokalizacja: wloclawek
- Kontakt:
sprobuj wysuszyc przewody i kopulke , wyczysc swiece i sprawdz czy bedzie lepiej , jesi tak to czeka cie wymiana prawdopodobnie przewodow
@adam aa22 nie pisz tego samego w kiku tematach nie na temat bo admin ci paseczek przyprawi
Pozdrawiam
@adam aa22 nie pisz tego samego w kiku tematach nie na temat bo admin ci paseczek przyprawi
Pozdrawiam
[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
W zasadzie wadliwe kable nie powinny uszkodzić kopułki ani palca. Ślady wypalenia na stykach w kopułce i na palcu to normalna rzecz. Przy wymianie przewodów zapłonowych możesz przeczyścić delikatnie styki w kopułce oraz palec np. papierem wodnym.
Kupuj przewody jedynie dobrych firm np. BERU lub NGK. Nie daj się nabrać na jakieś tam JANMORY lub inne.
Sam ma przewody, kopułkę, palec BERU i pali na dotyk, więc polecam z czystym sumieniem
Kupuj przewody jedynie dobrych firm np. BERU lub NGK. Nie daj się nabrać na jakieś tam JANMORY lub inne.
Sam ma przewody, kopułkę, palec BERU i pali na dotyk, więc polecam z czystym sumieniem
- MrUkAs
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
- Kontakt:
To i ja sie dolacze do tematu. :/ Mianowicie walcze z problem i zwalczyc nie moge. Podczas deszczu, wilgoci auto gasnie, traci moc po przejechaniu kilku, niekiedy kilkunastu kilometrow. Musze go wylaczc, odczekac chwile i pali (troche dluzej). Ponownie po przejechaniu kilku/kilkunastu km to samo. Co to moze byc? Niecaly rok temu wymienialem kable, swiece, kopulke z paluchem, cewke zrobilem na tych nowych rzeczach jakies 8-10 tys km. Ktos wie, co jest winne temu, ze w deszczu autem sie jechac nie da? :/
www.SportCom.PL
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
masz czujnik Halla czy styki w aparacie zapłonowym?MrUkAs pisze:To i ja sie dolacze do tematu. :/ Mianowicie walcze z problem i zwalczyc nie moge. Podczas deszczu, wilgoci auto gasnie, traci moc po przejechaniu kilku, niekiedy kilkunastu kilometrow. Musze go wylaczc, odczekac chwile i pali (troche dluzej). Ponownie po przejechaniu kilku/kilkunastu km to samo. Co to moze byc? Niecaly rok temu wymienialem kable, swiece, kopulke z paluchem, cewke zrobilem na tych nowych rzeczach jakies 8-10 tys km. Ktos wie, co jest winne temu, ze w deszczu autem sie jechac nie da? :/
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- MrUkAs
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
- Kontakt:
No wlasnie sam nie wiem, ale silniki MH chyba czujnikow Halla nie maja. Od kopulki ida kable do cewki, itd. Pod podszybiem nie mam zadnego modulu zaplonowego.Paweł Marek pisze:masz czujnik Halla czy styki w aparacie zapłonowym?MrUkAs pisze:To i ja sie dolacze do tematu. :/ Mianowicie walcze z problem i zwalczyc nie moge. Podczas deszczu, wilgoci auto gasnie, traci moc po przejechaniu kilku, niekiedy kilkunastu kilometrow. Musze go wylaczc, odczekac chwile i pali (troche dluzej). Ponownie po przejechaniu kilku/kilkunastu km to samo. Co to moze byc? Niecaly rok temu wymienialem kable, swiece, kopulke z paluchem, cewke zrobilem na tych nowych rzeczach jakies 8-10 tys km. Ktos wie, co jest winne temu, ze w deszczu autem sie jechac nie da? :/
www.SportCom.PL
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
to ściąg kopułkę i przerwę trzeba regulować co jakiś czas, może to ten problem. Przerwa ma mieć 0,4 mm na uniesionej dźwigience. Obejrzyj styki, jak sa popalone na niebiesko to wyczyść i zmień kondensator. Czy jest przerywacz czy hallotron to zależy od rocznikaMrUkAs pisze:No wlasnie sam nie wiem, ale silniki MH chyba czujnikow Halla nie maja. Od kopulki ida kable do cewki, itd. Pod podszybiem nie mam zadnego modulu zaplonowego.
[ Dodano: Wto Gru 12, 2006 6:07 pm ]
Przerywacz trzeba zmieniać co jakiś czas (w g serwisówki co 15000km), regulować przerwę i zapłon potem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 514 gości