Jaka oslona pod silnik?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jaka oslona pod silnik?
Mam pytanie i proszę o pomoc .
Co sądzicie o sprzedawanych na allegro osłonach silnika do golfa 4 .
Połamała mi sie po ostatniej zimie (pękła0 i szukam przed zimą czegos nowego ale ASO odpada .Cena z alegro ok. 80-100zł.
Co sądzicie o sprzedawanych na allegro osłonach silnika do golfa 4 .
Połamała mi sie po ostatniej zimie (pękła0 i szukam przed zimą czegos nowego ale ASO odpada .Cena z alegro ok. 80-100zł.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 13, 2008 20:55 przez dark972, łącznie zmieniany 1 raz.
Cena wiele mówi o jakości.
Oryginalna osłona wytrzymała u mnie najdłużej bryły lodu, krawężniki i inne kamienie występujące "normalnie" na polskich drogach zmogły ją dopiero po dwóch latach, poszłą w piz du... gdzieś między katowicami a rzeszowem.
Te z Allegro wytrzymują do pierwszego kontaktu z czymkolwiek>> całkiem inny plastik, bardziej kruchy a już całkowicie rozlatujący się na mrozie.
Miałem takei dwie i każda wytrzymała ok. 2 miesięcy, jedna została na podjeździe u teścia
Polecam coś takiego: jak jeszcze Ci się trzyma ta oryginalna to jej czasem nie zgub, wzmocnij ją tylko jakimiś pasami z blachy i poprzykręcaj do nich. Ja tak jeżdze już dwa lata i się trzyma, tylko mechanicy się wściekają jak jest potzreba dostania się do silnika od dołu, i po wszystkim ja trzeba poskręcać.
Pozdrawiam
Oryginalna osłona wytrzymała u mnie najdłużej bryły lodu, krawężniki i inne kamienie występujące "normalnie" na polskich drogach zmogły ją dopiero po dwóch latach, poszłą w piz du... gdzieś między katowicami a rzeszowem.
Te z Allegro wytrzymują do pierwszego kontaktu z czymkolwiek>> całkiem inny plastik, bardziej kruchy a już całkowicie rozlatujący się na mrozie.
Miałem takei dwie i każda wytrzymała ok. 2 miesięcy, jedna została na podjeździe u teścia
Polecam coś takiego: jak jeszcze Ci się trzyma ta oryginalna to jej czasem nie zgub, wzmocnij ją tylko jakimiś pasami z blachy i poprzykręcaj do nich. Ja tak jeżdze już dwa lata i się trzyma, tylko mechanicy się wściekają jak jest potzreba dostania się do silnika od dołu, i po wszystkim ja trzeba poskręcać.
Pozdrawiam
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Niektorzy na podstawie oryginalu robia oslony z blachy (np ryflowanej). Najbardziej wytrzymala. Ja wciaz mam jeszcze oryginal i to caly.. juz 2 lata w Polsce..
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
czy do mk3 to to smao co mk4 ?Cikczak pisze:Witam,
PinkFloyd możesz podesłać jakieś namiary na gościa z allegro, od którego kupiłeś osłonę. Jest ich kilku a skoro twierdzisz, że twoja jest w miarę OK to wolałbym kupić od niego, tylko że ja potrzebuję boczną/lewą.
Pzdr
Dołaczam sie do prośby o sprawdzonej osłonie z alegro .
Ja kupiłem ta:
http://www.allegro.pl/item147598991_osl ... od_ss.html
jezeli dobrze pamietam
Osłona ogolnie składa sie z 3 elementow (dol + 2 boczki)
W moim przypadku boczki mialem oryginalne
Jezeli masz benzynie to oslona jest miejsza (zeby samochod sie nie grzał)
a jak disel to wieksza
Ja moja mam ponad rok i nic jej nie dolega a juz troche lezacych polic zaliczyła i krawezniki
http://www.allegro.pl/item147598991_osl ... od_ss.html
jezeli dobrze pamietam
Osłona ogolnie składa sie z 3 elementow (dol + 2 boczki)
W moim przypadku boczki mialem oryginalne
Jezeli masz benzynie to oslona jest miejsza (zeby samochod sie nie grzał)
a jak disel to wieksza
Ja moja mam ponad rok i nic jej nie dolega a juz troche lezacych polic zaliczyła i krawezniki
to jak Ci się połamie to daj znać i powiem Ci jak dobrze i czym pokleićGitner pisze:Ja wciaz mam jeszcze oryginal i to caly.. juz 2 lata w Polsce..
kleiłem swoja oryginalną kiedyś w Audi i kumplowi i nie ma ch..a we wśi
żeby pękła, dosyć mocna jak b.ryflowana ale elastyczniejsza ...
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Tak sie wlasnie zastanawiam czy nie oblozyc jej dla wzmocnienia czyms juz teraz np zywica?RobertP pisze:to jak Ci się połamie to daj znać i powiem Ci jak dobrze i czym pokleićGitner pisze:Ja wciaz mam jeszcze oryginal i to caly.. juz 2 lata w Polsce..
kleiłem swoja oryginalną kiedyś w Audi i kumplowi i nie ma ch..a we wśi
żeby pękła, dosyć mocna jak b.ryflowana ale elastyczniejsza ...
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 180 gości