[MK2 RP] Ustawienie siniczka krokowego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wez dotknij trzpienia krokowca a ktos niech załaczy zapłon i bedziesz czuł czy silniczek chodzi , jak chodzi to zboku koło monowtrysku masz taka czarna na 4 srubki przystawke od srodka wyglada to cos na wzór potencjometra przewanie sruby sa zaplabowane takim plastikiem okragłym na tym mozna regulowac obroty przeczysc to i ustaw najlepiej tak jak miałes pierwotnie przed odkreceniem ( u mnie ta płytka była uszkodzona wymieniłem obroty ustawiłem sobie na 950 rpm i chodzi talala ) pozdrawiam
To co opisałes to jest TPS i nie wolno nim kręcic na oko żeby ustawiac obroty, TPS ma byc ustawiony bardzo precyzyjnie i zmniana jego położenia zmienia totalnie skład mieszanki, na całkowicie zamnknietej przepustnicy miedzy pinami 1-2 TPSu ma byc napięcie 0,20-0,25V.vwrych pisze:jak chodzi to zboku koło monowtrysku masz taka czarna na 4 srubki przystawke od srodka wyglada to cos na wzór potencjometra przewanie sruby sa zaplabowane takim plastikiem okragłym na tym mozna regulowac obroty przeczysc to i ustaw najlepiej tak jak miałes pierwotnie przed odkreceniem
-----------------------------------------
nesqik222, zapomnialem jeszcze odnośnie krokowca napisać, żeby sprawdzic stycznik biegu jałowego, bo jesli on jest walnięty to krokowiec nie bedzie pracował.
Do pinów 3-4 krokowca podepnij miernik, przy zamknietej przepustnicy czyli kiedy nie naciskamy na pedał gazu rezystancja powinna byc miedzy pinami prawie zero (obwód zwarty) , po nacisnieciu pedału gazu dźwignia przepustnicy juz nie naciska na trzpień krokowca i wtedy rezystancja powinna byc bardzo wysoka ( obwód rozwarty) . KIlkakrotnie tak naciskac i puszczac gaz i sprawdzac czy w każdej sytuacji wskazania sa prawidłowe.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
Witam ja tez mam ten problem tylko kiedys tak bylo jak sie nagrzal to obroty wzrastaly a jak cofnalem linke to bylo ok.ale teraz po zmianie uszczelki pod wtryskiem juz nonstop trzymie obroty i silniczek krokowy chyba sie zaciag bo nie widze wogole ze trzpien chodzi to niewiecie czy silnik krokowy juz jest do wymiany????
[ Dodano: 20 Lis 2007 19:02 ]
witam zrobilem z tym byl to silnik krokowy wyczyscilem i zalorzylem i jest juz dobrze.
Pozdrawiam
[ Dodano: 20 Lis 2007 19:02 ]
witam zrobilem z tym byl to silnik krokowy wyczyscilem i zalorzylem i jest juz dobrze.
Pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: sob wrz 15, 2007 10:42
- Lokalizacja: ŁAZISKA ŚREDNIE
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 266 gości