[MK3] Problem z mfa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

YOSCHI12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lis 29, 2006 21:57
Lokalizacja: radom

[MK3] Problem z mfa

Post autor: YOSCHI12 » czw lis 30, 2006 20:05

Witam
po zmianie silnika z abs na pg pojawil sie problem ze spalaniem srednim na mfa.W pg licznik polaczony jest wezykiem z kolektorem ssacym w abs tego nie ma.Czy jest jakis sposob zeby to dzialalo??Pozrdawiam
Ostatnio zmieniony pt gru 01, 2006 10:17 przez YOSCHI12, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Post autor: Amanda » pt gru 01, 2006 08:47

Ja mam ABS i mam wężyk od zegarów do podciśnienia (co prawda toto Passat ale...)


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

YOSCHI12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lis 29, 2006 21:57
Lokalizacja: radom

Post autor: YOSCHI12 » pt gru 01, 2006 10:29

W pasacie w mk2 czy corrado ten wezyk jest a mk3 juz go nie ma dlatego szukam rozwiazania bez wezyka:)



Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Post autor: Amanda » pt gru 01, 2006 11:23

Faktycznie.
A nie ma czegoś takiego jak czujnik podcisnienia gdzies "luzem" na "boku" bo w moim Passacjie ten czujnik jest zamontowany bezposrednio na tylnej sciance zegarów, w MK3 może być właśnie "gdzieś" i podłączony elektrycznie też "gdzieś" :grin:


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

YOSCHI12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lis 29, 2006 21:57
Lokalizacja: radom

Post autor: YOSCHI12 » sob gru 02, 2006 00:13

Dobra mysl. O tym ze moze byc taki czyjnik "gdzies luzem"a nie na zegarach nie pomyslalem.Wiec musze zobaczyc skad mk3 bierze sygnal do spalania sredniego

[ Dodano: 01 Gru 2006 23:13 ]
Dobra mysl. O tym ze moze byc taki czyjnik "gdzies luzem"a nie na zegarach nie pomyslalem.Wiec musze zobaczyc skad mk3 bierze sygnal do spalania sredniego



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 262 gości