Chlodnica oleju + smarowanie turbiny, jak to polaczyc?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Chlodnica oleju + smarowanie turbiny, jak to polaczyc?

Post autor: olozwirski » pn lis 27, 2006 21:22

Teoretyzujac, silnik wolnossacy + turbo, zakladajac chlodniczke oleju do takiego silnika bierzemy olej z podstawy filtra? Gdzie wtedy wpiac waz do smarowania turbo?



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pn lis 27, 2006 22:44

tomcio666 pisze:ło tutaj
A gdzie tu jest podlaczona chlodnica oleju?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn lis 27, 2006 22:50

to takie kwadratowe pod podstawa to wlasnie chlodniczka oleju. raczej "grzejniczka" :)
Obrazek

kup podstawe od 1.9td aaz. z tego co pamietam jest wyjscie na waz i 2 czujniki. jeden cisnienia i jeden dodatkowy normalnie zaslepiony. jesli chcesz to jutro sprawdze czy na pewno tak jest.
Ostatnio zmieniony pn lis 27, 2006 23:13 przez souler, łącznie zmieniany 2 razy.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Re: Chlodnica oleju + smarowanie turbiny, jak to polaczyc?

Post autor: Trochim » pn lis 27, 2006 22:59

olozwirski pisze:Teoretyzujac, silnik wolnossacy + turbo, zakladajac chlodniczke oleju do takiego silnika bierzemy olej z podstawy filtra? Gdzie wtedy wpiac waz do smarowania turbo?
też z podstawy np zamiast czujnika oleju lub dorobienie odpowiedniej przejściówki na czujnik cisnienia i smarowanie na turbo.

poszukaj podstawy od mkI gti. tam jest coprawda jedno wyjście na czujnik i mozna zastosować trik z przejściówką

są też fajne podstawy od audi (jakaś 80 1.6 TD) ma kpl. otworów ale do golfa nie podejdzie bo jest przekręcona i filtr oleju bedzie wadził o przednia łape silnika



Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: Dave Old School » wt lis 28, 2006 01:15

mam wrazenie ze koledze olozwirski chyba chodzilo o powietrzna chlodnice oleju taka jak w mk1 GTI ....



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » wt lis 28, 2006 02:13

Trochim pisze:poszukaj podstawy od mkI gti.
Ma ktos fotke takiej podstawy?
Dave Old School pisze:mam wrazenie ze koledze olozwirski chyba chodzilo o powietrzna chlodnice oleju taka jak w mk1 GTI ....
Dolkadnie o taka mi chodzi.
A powiedzcie mi czy waz od smarowania turbo dac przed chlodniczka czy za?
Jeszcze jedno, znalazlem takie zdjecie kto mi powie od czego ta podstawa?
Obrazek
Obrazek



Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: Dave Old School » wt lis 28, 2006 03:00

tu masz foto przystawki

http://cgi.ebay.de/Olkuehlerstutzen-Gol ... dZViewItem

i w komplecie

http://cgi.ebay.de/Olkuehler-fuer-ein-G ... dZViewItem


przystawka z Twojego zdjecia jest bardzo podobna (tylko podobna) do produktow RACIMEXa aczkolwiek moze pochodzi z jakiegos seryjnego auta

http://www.racimex.de/content/de/auto/r ... er-2.php#3



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » wt lis 28, 2006 10:52

olozwirski, zapytaj na www.kepax.pl oryginalne chłodniczki mieli po 70 zł, a podstawe w podobnej cenie.

ale to co masz to wkładasz pod oryginalną podstwaę (tą co masz) i od spodu dokręcasz filtr. Poprostu wymieniasz fabryczną chłodzoną wodą na tą co masz oczywiście o ile pasują średnice :)

aha ta od gti ma w sobie termostat i miejsce na czujnik temp oleju.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt lis 28, 2006 17:02

waz do turbo za fdiltrem oleju, musisz oblukac jak plynie olej i niue wazne czy dasz olej do turba za chlodnice czy przed


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości