Niedawno założyłem do mojej PN-ki monowtrysk z RP.. jednak zanim to zrobiłem zauważyłem (jeszcze na gazniku) że przy ostrym dodaniu gazu na 1 i 2 biegu cos dziwnie szczyrka (jakby świerszcz ;P) z tym że na 2-ce powyzej 4 tys obrotów szczyrkanie ustaje.
Teraz jak zalozylem wtrysk, mechanik cos mi grzebał przy zapłonie ale bez lampy stroboskopowej. Wogole zanim mi grzebał autko było zrywne ale dalej szczyrkało. Teraz zmuliło się, nie chce przyspieszać w dolnej partii obrotów (czyli tak jakby zapłon był za późny) ale zaś z drugiej strony.. te szczyrkanie może być spowodowane tym że zapłon jest za szybki.. teraz mam dylemat czy mam go opóźnić czy przyspieszyć?
Znalazłem ustawienia kątów dla silników PN i RP:
PN:
wartosc kontrolna 16..20* przed ZZ przy 900 +/- 75 obr/min
wartosc regulacyjna 18+/- 1* przed ZZ przy 900 +/- 75 obr/min
RP:
6 +/- 1* / 900 rpm
4-8* / 900 rpm
Ustawienie zapłonu zależy od silnika i od wtrysku/gaźnika ? czy tylko od samego silnika?
Panowie poradźcie co zrobić ?
Czy mechanik ze strobem bedzie wiedzial co zrobic?
[ Dodano: Czw Lis 23, 2006 12:33 ]
ciezka sprawa.. co? ale moze znajdzie sie jakis spec od tego??
[mk2] Ustawienie zaołonu w 1.6 PN + monowtrysk z RP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2] Ustawienie zaołonu w 1.6 PN + monowtrysk z RP
Życie zaczyna się po ... wyżej momentu obrotowego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 304 gości