MK3 1z zapieczony wastegate
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- jaceksuper
 - Nowicjusz

 - Posty: 40
 - Rejestracja: wt lut 28, 2006 15:27
 - Lokalizacja: Szczecin
 - Kontakt:
 
MK3 1z zapieczony wastegate
Witam. 
Po 3000rpm auto wchodzi w awaryjny, zbyt duze cisnienie doladowania. Dmuchałem w niebieską rurke do wastegate dosc duzym cisnieniem i nic sie tam nie rusza. Moje pytanie brzmi czy da sie to przeczyścić czy trzeba wymienic? Do tej zabawy trzeba wykręcić turbo? Mechanik proponuje mi 500zl za robocizne i 300 za czesci. Mysle ze wystarczy tam troche poczyścić a nie bulic 800zl, mam racje?
pozdr.
			
									
									Po 3000rpm auto wchodzi w awaryjny, zbyt duze cisnienie doladowania. Dmuchałem w niebieską rurke do wastegate dosc duzym cisnieniem i nic sie tam nie rusza. Moje pytanie brzmi czy da sie to przeczyścić czy trzeba wymienic? Do tej zabawy trzeba wykręcić turbo? Mechanik proponuje mi 500zl za robocizne i 300 za czesci. Mysle ze wystarczy tam troche poczyścić a nie bulic 800zl, mam racje?
pozdr.
- Adamm
 - V.I.P.

 - Posty: 4753
 - Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 - Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 - Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 - Kontakt:
 
boze co za mechanik niech Ci odrazu caly silnik zmieni
lapie blad 575?? - odcina moc przy 3000 tys (glownie 4 i 5 bieg)
sprawdz wlasnie te wezyki (czarny, czerwony, niebieski) czy nie sa gdzies pekniete / przerwane jesli beda ok to jak masz od kogos do podmien zawor sterujacy turbina (N-75 ten do ktorego schdza sie te trzy wezyki) i sprawdz czy dziala jesli tak to wymien zawor i po sprawie
			
									
									lapie blad 575?? - odcina moc przy 3000 tys (glownie 4 i 5 bieg)
sprawdz wlasnie te wezyki (czarny, czerwony, niebieski) czy nie sa gdzies pekniete / przerwane jesli beda ok to jak masz od kogos do podmien zawor sterujacy turbina (N-75 ten do ktorego schdza sie te trzy wezyki) i sprawdz czy dziala jesli tak to wymien zawor i po sprawie
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- jaceksuper
 - Nowicjusz

 - Posty: 40
 - Rejestracja: wt lut 28, 2006 15:27
 - Lokalizacja: Szczecin
 - Kontakt:
 
TakAdamm pisze:apie blad 575?? - odcina moc przy 3000 tys (glownie 4 i 5 bieg)
Problemem nie jest N75 czy węzyki tylko zapieczony wastegate turbo.Adamm pisze:sprawdz wlasnie te wezyki (czarny, czerwony, niebieski) czy nie sa gdzies pekniete / przerwane jesli beda ok to jak masz od kogos do podmien zawor sterujacy turbina (N-75 ten do ktorego schdza sie te trzy wezyki) i sprawdz czy dziala jesli tak to wymien zawor i po sprawie
- jaceksuper
 - Nowicjusz

 - Posty: 40
 - Rejestracja: wt lut 28, 2006 15:27
 - Lokalizacja: Szczecin
 - Kontakt:
 
Przeczytaj ten pliczek http://www.msi-motor-service.com/ximage ... EN_WEB.pdf lub jeśli chcesz niemiecki http://www.msi-motor-service.com/ximage ... DE_WEB.pdf tu znajdziesz jak zdiagnozować zaworek, pod względem elektrycznym ( rezystancja styków), działania ( przełączanie ) i puszczanie powietrza.twardy pisze:Sprawdzałem kiedyś swój N75 w ten sposób że podpiołem przewód z ciśnieniem a z aku podałem 12v i zaworek w tym momęcie się przesterował. Czy takie sprawdzenie daje gwarancje że zaworek jest OK ?
pozdr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości


