[MK3 1.9TD] Pompa wtryskowa. Poszukuje opis połączeń ...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3 1.9TD] Pompa wtryskowa. Poszukuje opis połączeń ...
Prosiłbym o informacje o tej pompie wtryskowej. Dokładnie to chodzi o połączenia kabli gdzie idą i jakie napięcia na nich się powinny pojawiać.
Zmieniałem silnik AAZ miałem z roku 1992, uszkodził się i kupiłem nowszy z 1996r i mam problem z podłączeniem pompy do starej instalacji.
Na zdjęciu przedstawiam jak to wygląda.
1 - Jakiś czujnik (odkręcałem go i na końcu jego jest jakaś kuleczka) mam niepodłączony.
2 - Dwa przewody w koszulce jeden podłączyłem do sterownika silnika, który podaje napięcie po przekroczeniu 3000ob/m, (drugi mam niepodłączony i ten pierwszy też nie jestem pewnien czy dobrze jest podłączony).
3 - Immobilazer (z tym już sobie poradziłem)
4 - Ssanie też mam zrobione.
Dziękuje z góry za wszelkie wskazówki
Zmieniałem silnik AAZ miałem z roku 1992, uszkodził się i kupiłem nowszy z 1996r i mam problem z podłączeniem pompy do starej instalacji.
Na zdjęciu przedstawiam jak to wygląda.
1 - Jakiś czujnik (odkręcałem go i na końcu jego jest jakaś kuleczka) mam niepodłączony.
2 - Dwa przewody w koszulce jeden podłączyłem do sterownika silnika, który podaje napięcie po przekroczeniu 3000ob/m, (drugi mam niepodłączony i ten pierwszy też nie jestem pewnien czy dobrze jest podłączony).
3 - Immobilazer (z tym już sobie poradziłem)
4 - Ssanie też mam zrobione.
Dziękuje z góry za wszelkie wskazówki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pn lis 13, 2006 16:50 przez pomocrtv, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Witam
1 to chyba elektrozawór od gaszenia silnika , a myślałem że to Imobilaisser
Musze fotke zrobić to będzie wiadomo
Ps.ile dałeś za silnik?
Pozdro
1 to chyba elektrozawór od gaszenia silnika , a myślałem że to Imobilaisser
Musze fotke zrobić to będzie wiadomo
Ps.ile dałeś za silnik?
Pozdro
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
Elektrozawór zatrzymania silnika znajduje się pod tą obudową Imobilaissera na foto jako 3. Trzeba było to rozłożyć aby się do niego dostać (tutaj doszedłem że jeden przewód to +12V po kluczyku, a drugi to szyna danych immo.
Właśnie to pod numerem 1 i 2 mnie interesuje co to jest i jak to można zastosować.
Tak ogólnie to silnik pracuje jak należy, ale chciałbym wszystko mieć podłączone ...
ps. za silnik dałem wraz z montarzem i nowymi paskami i olejami około 2500zł
Właśnie to pod numerem 1 i 2 mnie interesuje co to jest i jak to można zastosować.
Tak ogólnie to silnik pracuje jak należy, ale chciałbym wszystko mieć podłączone ...
ps. za silnik dałem wraz z montarzem i nowymi paskami i olejami około 2500zł
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Dzisiaj się przyjżałem i z nr.1 kiedyś mi wyleciały kabelki i silnik dalej normalnie chodził ( mam immobilaizer odłączony )
Pozdro
Pozdro
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
1 i 2 to ekologiczne pierdu pierdu dla cięzkich passatów i innych sprzętów z EGR.
Nr1 nie pamiętam ani nazwy ani działania
numer 2 to jest czujnik który działa razem z aktywatorem w celu otwarcia lub zamnknięcia EGR jak tylko przekroczone zostaje 1000 obr lub pojawia się obciążenie (przestawiacz kąta wtrysku dostaje ruchu pod wpływem obciążenia)
Nr1 nie pamiętam ani nazwy ani działania
numer 2 to jest czujnik który działa razem z aktywatorem w celu otwarcia lub zamnknięcia EGR jak tylko przekroczone zostaje 1000 obr lub pojawia się obciążenie (przestawiacz kąta wtrysku dostaje ruchu pod wpływem obciążenia)
Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości