[MK3] [1,6 benz] VAG pokazal błędy, co dalej?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gagi3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr maja 11, 2005 11:09
Lokalizacja: Elbląg - Młynary

[MK3] [1,6 benz] VAG pokazal błędy, co dalej?

Post autor: gagi3 » czw lis 09, 2006 12:59

dodam ze samochod po małej stłuczce tzn pekniety zdezak i zbite szkło od lampy wystrzelil obie poduchy.

kupilem poduchy z tasmami i dalej wywala błędy

prosze o pomoc z tym i innymi błędami

00515 P0340 Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) – brak sygnału (G40) : sprawdź CPM, jeśli OK., wymień dystrybutor

00588 Obwód uruchamiania poduszki powietrznej 1 – strona kierowcy – N95

00589 Obwód 1 uruchamiania poduszki powietrznej – strona pasażera – N131

00595 Dane z wypadku zachowane

00285 P1716 Sygnał prędkości kół ABS #2 (prawy przód) zakres / działanie – G45

00290 P1726 Sygnał prędkości kół ABS #4 (lewy tył) zakres / działanie – G46


pomocy poradzicie cos!!!!??



tomala2301
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:00
Lokalizacja: dolnyśląsk- WOŁÓW
Kontakt:

Post autor: tomala2301 » czw lis 09, 2006 17:38

00588 - Zapalnik N95 poduszki bezpieczeństwa od strony kierowcy .
- uszkodzone przewody lub złącza wtykowe
-uszkodzona poduszka bezpieczeństwa N95 po stronie kierowcy

00589 - Zapalnik 1 N131 poduszki bezpieczeństwa po stronie pasażera
- uszkodzone przewody lub złącze wtykowe
- uszkodzony zapalnik N131poduszki bezpieczeństwa po stronie pasażera

[ Dodano: 09 Lis 2006 17:03 ]
00595 - Zapamiętanie danych zderzenia
-wymienić komputer sterujący
- wymieńić jednostke poduszki bezpieczeństwa i wszystkieuszkodzone częśći



Awatar użytkownika
gagi3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr maja 11, 2005 11:09
Lokalizacja: Elbląg - Młynary

Post autor: gagi3 » pt lis 10, 2006 09:38

595 - moze wystarczy tylko skasowanie błedów

588 rozumiem bo jest stara taśma która wydawała sie dobra i nawet prad przewodzila

589 - nierozumiem bo kupione razem zpoduszka wiec chyba dobre :(


ale to moze nie przewody tylko te zapalniki choc to dziwne skoro poduszki wygladaja ok :(

[ Dodano: Pią Lis 10, 2006 08:39 ]
ale co to moze byc?

00515 P0340 Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) – brak sygnału (G40) : sprawdź CPM, jeśli OK., wymień dystrybutor

za chiny niewiem o co tu chodzi?

moze to czujnik obrotow wału korbowego?



opton
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 12:43
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: opton » pt lis 10, 2006 10:03

00515 jeśli sprawdzane na zgaszonym silniku to i sygnału z czujnika halla nie będzie.
Zapal silnik i wtedy sprawdzaj.



Awatar użytkownika
gagi3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr maja 11, 2005 11:09
Lokalizacja: Elbląg - Młynary

Post autor: gagi3 » pt lis 10, 2006 10:41

fakt silnik byl zgaszony tylko zapłon przekrecony :P

dzieks



opton
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 12:43
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: opton » pt lis 10, 2006 12:40

Sądzę że o tym wiesz, ale dla pewności zapytam,
skasowałeś wszystkie błędy i odczytałeś ponownie po wyłączeniu i włączniu zapłonu?
Bez tego komp pokazuje poprzednie usterki, których już możesz nie mieć.



Awatar użytkownika
gagi3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr maja 11, 2005 11:09
Lokalizacja: Elbląg - Młynary

Post autor: gagi3 » pt lis 10, 2006 13:12

tak robilismy.

wsumie to katowalismy go chyba z 5 programami i kazdy tak samo reagowal.

nie da sie usunac usterek z kompa jezeli one realnie dalej sa w samochodzie.
tak mi sie wydaje

ale moze sie myle

(P.S. z oplem to bylo duzo latwiejsze wystarczyl drucik i lampka pokazywala blyskami a tu tyle zachodu :P)



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » pt wrz 21, 2007 21:59

Wiem że problem już stary ale dopóki nie usuniesz pamięci o wypadku ze sterownika poduszek nie da się wykasować błędów. Sterownika nie trzeba wymieniać wystarczy wykasować pamięć o wypadku. Dopiero wtedy można skasować pozostałe błędy. Co do Halla to na zgaszonym silniku zawsze wywala a po odpaleniu błąd sam znika :) pozdrawiam.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 230 gości