[MK3] [1,6 benz] VAG pokazal błędy, co dalej?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] [1,6 benz] VAG pokazal błędy, co dalej?
dodam ze samochod po małej stłuczce tzn pekniety zdezak i zbite szkło od lampy wystrzelil obie poduchy.
kupilem poduchy z tasmami i dalej wywala błędy
prosze o pomoc z tym i innymi błędami
00515 P0340 Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) – brak sygnału (G40) : sprawdź CPM, jeśli OK., wymień dystrybutor
00588 Obwód uruchamiania poduszki powietrznej 1 – strona kierowcy – N95
00589 Obwód 1 uruchamiania poduszki powietrznej – strona pasażera – N131
00595 Dane z wypadku zachowane
00285 P1716 Sygnał prędkości kół ABS #2 (prawy przód) zakres / działanie – G45
00290 P1726 Sygnał prędkości kół ABS #4 (lewy tył) zakres / działanie – G46
pomocy poradzicie cos!!!!??
kupilem poduchy z tasmami i dalej wywala błędy
prosze o pomoc z tym i innymi błędami
00515 P0340 Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) – brak sygnału (G40) : sprawdź CPM, jeśli OK., wymień dystrybutor
00588 Obwód uruchamiania poduszki powietrznej 1 – strona kierowcy – N95
00589 Obwód 1 uruchamiania poduszki powietrznej – strona pasażera – N131
00595 Dane z wypadku zachowane
00285 P1716 Sygnał prędkości kół ABS #2 (prawy przód) zakres / działanie – G45
00290 P1726 Sygnał prędkości kół ABS #4 (lewy tył) zakres / działanie – G46
pomocy poradzicie cos!!!!??
-
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:00
- Lokalizacja: dolnyśląsk- WOŁÓW
- Kontakt:
00588 - Zapalnik N95 poduszki bezpieczeństwa od strony kierowcy .
- uszkodzone przewody lub złącza wtykowe
-uszkodzona poduszka bezpieczeństwa N95 po stronie kierowcy
00589 - Zapalnik 1 N131 poduszki bezpieczeństwa po stronie pasażera
- uszkodzone przewody lub złącze wtykowe
- uszkodzony zapalnik N131poduszki bezpieczeństwa po stronie pasażera
[ Dodano: 09 Lis 2006 17:03 ]
00595 - Zapamiętanie danych zderzenia
-wymienić komputer sterujący
- wymieńić jednostke poduszki bezpieczeństwa i wszystkieuszkodzone częśći
- uszkodzone przewody lub złącza wtykowe
-uszkodzona poduszka bezpieczeństwa N95 po stronie kierowcy
00589 - Zapalnik 1 N131 poduszki bezpieczeństwa po stronie pasażera
- uszkodzone przewody lub złącze wtykowe
- uszkodzony zapalnik N131poduszki bezpieczeństwa po stronie pasażera
[ Dodano: 09 Lis 2006 17:03 ]
00595 - Zapamiętanie danych zderzenia
-wymienić komputer sterujący
- wymieńić jednostke poduszki bezpieczeństwa i wszystkieuszkodzone częśći
595 - moze wystarczy tylko skasowanie błedów
588 rozumiem bo jest stara taśma która wydawała sie dobra i nawet prad przewodzila
589 - nierozumiem bo kupione razem zpoduszka wiec chyba dobre
ale to moze nie przewody tylko te zapalniki choc to dziwne skoro poduszki wygladaja ok
[ Dodano: Pią Lis 10, 2006 08:39 ]
ale co to moze byc?
00515 P0340 Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) – brak sygnału (G40) : sprawdź CPM, jeśli OK., wymień dystrybutor
za chiny niewiem o co tu chodzi?
moze to czujnik obrotow wału korbowego?
588 rozumiem bo jest stara taśma która wydawała sie dobra i nawet prad przewodzila
589 - nierozumiem bo kupione razem zpoduszka wiec chyba dobre
ale to moze nie przewody tylko te zapalniki choc to dziwne skoro poduszki wygladaja ok
[ Dodano: Pią Lis 10, 2006 08:39 ]
ale co to moze byc?
00515 P0340 Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) – brak sygnału (G40) : sprawdź CPM, jeśli OK., wymień dystrybutor
za chiny niewiem o co tu chodzi?
moze to czujnik obrotow wału korbowego?
tak robilismy.
wsumie to katowalismy go chyba z 5 programami i kazdy tak samo reagowal.
nie da sie usunac usterek z kompa jezeli one realnie dalej sa w samochodzie.
tak mi sie wydaje
ale moze sie myle
(P.S. z oplem to bylo duzo latwiejsze wystarczyl drucik i lampka pokazywala blyskami a tu tyle zachodu )
wsumie to katowalismy go chyba z 5 programami i kazdy tak samo reagowal.
nie da sie usunac usterek z kompa jezeli one realnie dalej sa w samochodzie.
tak mi sie wydaje
ale moze sie myle
(P.S. z oplem to bylo duzo latwiejsze wystarczyl drucik i lampka pokazywala blyskami a tu tyle zachodu )
Wiem że problem już stary ale dopóki nie usuniesz pamięci o wypadku ze sterownika poduszek nie da się wykasować błędów. Sterownika nie trzeba wymieniać wystarczy wykasować pamięć o wypadku. Dopiero wtedy można skasować pozostałe błędy. Co do Halla to na zgaszonym silniku zawsze wywala a po odpaleniu błąd sam znika pozdrawiam.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 230 gości