Czy ma byc slychac pompe paliwa po przekreceniu stacyjki?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czy ma byc slychac pompe paliwa po przekreceniu stacyjki?
Witam!!! Golf III silnik 1.6 AEE '96
Mam pytanko czy przy przekręcniu kluczyka i po zaświceniu kontrolek pompa paliwa ma brzęczeć do momentu rozruchu silnika czy po pewnym czasie powinna ucichnąć. Pytam bo może jest z nia coś nie tak bo samochód nie zawsze chce zapalić od pierwszego razu ( ale podczas jazdy wszystko jest dobrze nie przerywa i nie gaśnie) sprawdzałem wszystko co sie da i jest ok. komputer nie ma żadnych błędów, świece mają normalny kolor, kopułka sprawdzona, akumulator ok. Ktoś mi powiedział że może być źle założony rozrząd ale drudzy mówia ze by wcale nie zapalił. Może ktoś miał cos podobnego w swoim samochodzi. Prosze o radę i z góry dziękuję.
Mam pytanko czy przy przekręcniu kluczyka i po zaświceniu kontrolek pompa paliwa ma brzęczeć do momentu rozruchu silnika czy po pewnym czasie powinna ucichnąć. Pytam bo może jest z nia coś nie tak bo samochód nie zawsze chce zapalić od pierwszego razu ( ale podczas jazdy wszystko jest dobrze nie przerywa i nie gaśnie) sprawdzałem wszystko co sie da i jest ok. komputer nie ma żadnych błędów, świece mają normalny kolor, kopułka sprawdzona, akumulator ok. Ktoś mi powiedział że może być źle założony rozrząd ale drudzy mówia ze by wcale nie zapalił. Może ktoś miał cos podobnego w swoim samochodzi. Prosze o radę i z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony pn kwie 30, 2007 09:59 przez yasio, łącznie zmieniany 2 razy.
Pompa uruchamia się na kilka sekund żeby wytworzyć odpowiednie ciśnienie potrzebne do rozruchu więc to że cichnie to norma. Jeśli nie słyszysz tego za każdym razem jak przekrecasz kluczyk lub słyszysz wyraźnie krutsze buczenie niż zwykle to spróbuj wymienić przekaźnik(koszt ok 8zł). U mnie był upalony styk właśnie od niego i samochód potrafił zgasnąć podczas jazdy albo wcale nie zapalić.
- Fabian LDZ
- _
- Posty: 11385
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
no i pozniej oczywsicie podczas pracy silnika , w ciagu kilku sekund nabija cisnienie.
Panowie a powiedzcie mi prosze co to moze byc ze przekrecam kluczyk na zapłon, słysze bzzzztt , przerwa i za pol sekundy drugie bzztttt . Wyglada tak jakby pompa pracowała na raty. Dawniej za jednym razem napompowalo ? co to moze byc ? pompa juz nie wydaja ? przekaznik ? ogolnie auto ok, nie gasnie , rowno pracuje i nie ma problemow.
Panowie a powiedzcie mi prosze co to moze byc ze przekrecam kluczyk na zapłon, słysze bzzzztt , przerwa i za pol sekundy drugie bzztttt . Wyglada tak jakby pompa pracowała na raty. Dawniej za jednym razem napompowalo ? co to moze byc ? pompa juz nie wydaja ? przekaznik ? ogolnie auto ok, nie gasnie , rowno pracuje i nie ma problemow.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pn kwie 30, 2007 10:03
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Witam.MAm problem ze zbiornikiem paliwa!
Witam.Mam pytanko. Mam Volkswagena Polo II z 1990 roku.
Miałem przejściowy kłopot z pompą paliwa jak i ze zbiornikiem paliwa.Pompa buczała cały czas.Jak sie okazało zbiornik był przedziurawiony i pompa nie dostawała tyle paliwa co powinna i o mało się nie zatarła. W aucie został wymieniony zbiornik paliwa i odziwo pompa przestała buczeć.Warto jeszcze dodać ,że stary zbiornik oprócz pęknięcia był wciśniety do środka zarówno z dołu jak i góry(tak jak by go zassało). Pojeżdziłem kilka dni i po czasie znowu pompa zaczęła dawać o sobie znać.Zerknąłem pod auto i zobaczyłem,że całkowicie nowy zbiornik paliwa też się wcisnął(zassał, nie wiem jak to określic) do środka.
Aha i czujnik paliwa pokazuje,że w zbioriku jest 3/4 paliwa a tak naprawde zalane jest za 30 dychy(po naprawie wskazywał normalnie).
Moje pytanie brzmi czemu tak się dzieje, co może być przyczyną...??
Proszę o pomoc.
Dzięki
Miałem przejściowy kłopot z pompą paliwa jak i ze zbiornikiem paliwa.Pompa buczała cały czas.Jak sie okazało zbiornik był przedziurawiony i pompa nie dostawała tyle paliwa co powinna i o mało się nie zatarła. W aucie został wymieniony zbiornik paliwa i odziwo pompa przestała buczeć.Warto jeszcze dodać ,że stary zbiornik oprócz pęknięcia był wciśniety do środka zarówno z dołu jak i góry(tak jak by go zassało). Pojeżdziłem kilka dni i po czasie znowu pompa zaczęła dawać o sobie znać.Zerknąłem pod auto i zobaczyłem,że całkowicie nowy zbiornik paliwa też się wcisnął(zassał, nie wiem jak to określic) do środka.
Aha i czujnik paliwa pokazuje,że w zbioriku jest 3/4 paliwa a tak naprawde zalane jest za 30 dychy(po naprawie wskazywał normalnie).
Moje pytanie brzmi czemu tak się dzieje, co może być przyczyną...??
Proszę o pomoc.
Dzięki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 230 gości