Hej
Mam włączoną ciągle kontrolke ABS,poradziliście mi zebym przeczyścił styki ale nie wiem nawet jak wygląda ten czujnik i jak się do tego zabrać? Czym to czyścić?Mozecie wrzucić jakieś fotki czujnika i gdzie on sie znajduje?
[Ibiza] Jak przeczyścić styki czujników ABS?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Ibiza] Jak przeczyścić styki czujników ABS?
Ostatnio zmieniony sob lis 04, 2006 11:11 przez Tominator, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Witam.
Tu się spisałem na ten temat (nie chcę spamować/powielać) więc daję link:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... zujnik+abs
Tam jest całe postępowanie z diagnostyką czujnika.
Tu masz wygląd nowego (link z Allegro) http://moto.allegro.pl/item136458889_cz ... ginal.html
Co do czyszczenia to z przodu ten magnesik oczyść (też mogą być opiłki, jeśli się jezdziło na doszczętnie startych klockach) i tą powcinaną część piasty z (błota syfu itp). Z tyłu to nie wiem
Pozdrawiam.
Tu się spisałem na ten temat (nie chcę spamować/powielać) więc daję link:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... zujnik+abs
Tam jest całe postępowanie z diagnostyką czujnika.
Tu masz wygląd nowego (link z Allegro) http://moto.allegro.pl/item136458889_cz ... ginal.html
Co do czyszczenia to z przodu ten magnesik oczyść (też mogą być opiłki, jeśli się jezdziło na doszczętnie startych klockach) i tą powcinaną część piasty z (błota syfu itp). Z tyłu to nie wiem
Pozdrawiam.
wszystko co napisał Grzesiekk1982 to prawda co do diagnostyki
dodam jeszcze że jeśli masz czujniki na kablach bez złączki przy kole
tylko od razu długi kabelm to koszt jest kilka razy większy tego czujnika
akurat obecenie mam takie u siebie i cena ich jest odstraszajaca
i tak własnie zacząłem zwracać uwagę od kiedyś pisałem o
tych opiłkach kilka razy a ostatnio dzisiaj T_U_T_A_J
więc warto wszystko sprawdzić zanim się kupi nowy a kasę przeznaczyć na
dodam jeszcze że jeśli masz czujniki na kablach bez złączki przy kole
tylko od razu długi kabelm to koszt jest kilka razy większy tego czujnika
akurat obecenie mam takie u siebie i cena ich jest odstraszajaca
problem opiłków miałem już u siebie kiedyś z 8 lat temu a AudiGrzesiekk1982 pisze:Co do czyszczenia to z przodu ten magnesik oczyść (też mogą być opiłki, jeśli się jezdziło na doszczętnie startych klockach) i tą powcinaną część piasty z (błota syfu itp). Z tyłu to nie wiem
i tak własnie zacząłem zwracać uwagę od kiedyś pisałem o
tych opiłkach kilka razy a ostatnio dzisiaj T_U_T_A_J
więc warto wszystko sprawdzić zanim się kupi nowy a kasę przeznaczyć na
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
tez sie nad tym zastanawialem, bo wartosci sa lub moga być zbliżoneGrzesiekk1982 pisze:Głupie pytanie: Czy da się ciachnąć kable i zrobić machniom czujnika w taki rzeźnicki sposób?RobertP pisze:długi kabelm to koszt jest kilka razy większy tego czujnika
akurat obecenie mam takie u siebie i cena ich jest odstraszajaca
ale czy średnica w otworze tam gdzie sie go wkłada i czy miejsce przykręcenia pasuje
widze ze te co na allegro i miejsce ktore wchodzi do otworu jest w czujniku jakies
o przekroju kwardatowym, no to juz eliminuje to akurat do mojego samochodu
a chętnie bym kupil je gdyby mi pasowalo tym bardziej ze to sprawdzony sprzedawca
i kolega z pracy akurat od niego kupowal do paska b4
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 272 gości