Regeneracja zaciskow tylnich

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jopasek
grupa Łódzka
grupa Łódzka
Posty: 218
Rejestracja: pn paź 11, 2004 09:38
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Regeneracja zaciskow tylnich

Post autor: jopasek » śr paź 11, 2006 20:01

Mozecie podpowiedziec czym nasmarowac te tloczki i czy je w ogole smarowac czyms?
Obrazek
Obrazek
Powiedzcie mi jeszcze co dalej po wyjeciu tego tlaczka zrobic? wyjac reszte jak?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Czy te tloczki tez sa rozbieralne smarowac je jakos?
Obrazek
Z gory dziekuje za porade ;)
Ostatnio zmieniony pt sie 31, 2007 14:13 przez jopasek, łącznie zmieniany 2 razy.


PASSAT B6 '09 CR DSG 170KM 350Nm / MKI cabrio "sportline" '91
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr paź 11, 2006 20:11

Są specialne pasty do smarowania tłoczków , niestety nie pamiętam nazwy ale w motoryzacyjnych będą wiedzieli.
Można smarnąć pastą miedzianą do wysokich temperatur np firmy WURTH.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Re: [mk2]Regeneracja zaciskow tylnich

Post autor: vwarek » śr paź 11, 2006 22:28

jopasek pisze:Mozecie podpowiedziec czym nasmarowac te tloczki i czy je w ogole smarowac czyms?
Tutaj napewno coś znajdziesz (grupy --> Chemia --> Smary).
Do samych tłoczków w zaciskach polecam to .


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr paź 11, 2006 22:42

Na foto 1 smarujesz grafitowym lub miedziowym. Na foto 3 i 4 wyjmujesz segera i wysówasz to co porusza linka od ręcznego razem z bolcem co na niego włazi tłoczek. Smarujesz to miedziowym i składasz z nowym siemerringiem.



Awatar użytkownika
jopasek
grupa Łódzka
grupa Łódzka
Posty: 218
Rejestracja: pn paź 11, 2004 09:38
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: jopasek » czw paź 12, 2006 19:02

powiesz mi ja wyjavc te od recznego?
obraczke wyjolem reszta nie chce drgnac


PASSAT B6 '09 CR DSG 170KM 350Nm / MKI cabrio "sportline" '91
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw paź 12, 2006 21:38

Ruszaj dźwignią od ręcznego, a samo powinno wyjść.



Awatar użytkownika
jopasek
grupa Łódzka
grupa Łódzka
Posty: 218
Rejestracja: pn paź 11, 2004 09:38
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: jopasek » ndz paź 15, 2006 01:18

najgorsze przedemna rozruszac ja :/ od 2 dni moczy sie w rostworze ktory polecil mi mechanik :) zobaczymy :)

Taz powinna wyisc do gory rzecz jasna? :blush:

[ Dodano: Nie Paź 15, 2006 1:36 pm ]
I po probach!! POMOCY!!!!!

wyciagnolem segerem ten pierscien wyszlo to od recznego troche reszta nie chce drgnac ;( slyszalem ze musze wyjac ten gwint co tloczka sie wkreca w niego ale jak? Podpowiedzcie czum ro zrobic dranstwo nie chce drgnac :(

[ Dodano: Nie Paź 15, 2006 1:47 pm ]
To od recznego troche sie wyciagnelo a dalej nie chce isc :(
Obrazek

nie wspominajac o tym gwincie co sie tloczek wkreca ten to wcale nie idzie :(

http://img135.imageshack.us/img135/4899/edytnq4.jpg

[ Dodano: Pon Paź 16, 2006 12:25 am ]
Nikt nie pomoze? :blush:


PASSAT B6 '09 CR DSG 170KM 350Nm / MKI cabrio "sportline" '91
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
Zapah
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt sie 21, 2007 10:41
Lokalizacja: Łomianki

Post autor: Zapah » pt sie 31, 2007 13:52

TAZ pisze:Na foto 1 smarujesz grafitowym lub miedziowym. Na foto 3 i 4 wyjmujesz segera i wysówasz to co porusza linka od ręcznego razem z bolcem co na niego włazi tłoczek. Smarujesz to miedziowym i składasz z nowym siemerringiem.
Nawiązując do tematu - simmerring wchodzi od zewnatrz, czy nalezy go w jakis magiczny sposób umieścić wewnatrz tulei?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 31, 2007 17:45

Od zewnątrz, a od strony tłoczka mały oring. Nie zakładajcie tych oringów z zestawów naprawczych. Są za cienkie i cieknie, załóżcie stary a jak spartolony to szukajcie na wymiar w sklepach wod-kan.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 305 gości