[MK2] gaśnie lub obniża mocno obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

nikos3011
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn paź 09, 2006 22:11
Lokalizacja: poniec
Kontakt:

[MK2] gaśnie lub obniża mocno obroty

Post autor: nikos3011 » pn paź 09, 2006 23:05

mam golfa mk2 silnik 1,8 na pierburgu 2e jak go odpale to ma przez pare minut podwyzszone obroty i opdrazu jakby sie ssanie zamkło i gaśnie lub spadająmocno obroty ze czesie cała budą.Robi też tak jak jest ciepły raz trzyma obroty równy 1000 rusze kawałek stane i ma 500 lub nawet gaśnie co to może być ważne jest to że robi tak samo na gazie i na benzynie moc ma jak diabli idzie jak tzreba tylko z obrotami fiksuje pomocy
mam też scirocco z tym samym silnikiem od 7 lat nim smigam i dotej pory nic takiego mi nie zrobiło.
Ostatnio zmieniony pn paź 09, 2006 23:44 przez nikos3011, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn paź 09, 2006 23:15

Bo masz skomplikowany gaźnik 2E2. Dużo tam jest rzeczy które mogły sie zepsuć i dać takie objawy. Najpierw sprawdź wszystkie wężyki szczelność wspomagania hamulców i szczelność podstawki gaźnika. A w ogole wpisz sobie w gogle "niedomagania Pierburg 2E2 i cała instrukcje sprawdzania dostaniesz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Przemo_87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: śr gru 07, 2005 19:20
Lokalizacja: Bytom/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Przemo_87 » pn paź 09, 2006 23:29

Widze ze masz takie same problemy co ja :wink: Masz jakies wycieki na gazniku??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=17467 Wiecej Modów juz nie bedzie...:(

Kupie VW golf II,III gt lub gti albo Seata Toledo GT to 6 tyś :)

nikos3011
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn paź 09, 2006 22:11
Lokalizacja: poniec
Kontakt:

Post autor: nikos3011 » pn paź 09, 2006 23:33

Paweł Marek pisze:Bo masz skomplikowany gaźnik 2E2. Dużo tam jest rzeczy które mogły sie zepsuć i dać takie objawy. Najpierw sprawdź wszystkie wężyki szczelność wspomagania hamulców i szczelność podstawki gaźnika. A w ogole wpisz sobie w gogle "niedomagania Pierburg 2E2 i cała instrukcje sprawdzania dostaniesz.
MAM PIERBURGA 2E A NIE 2E2 TO DWA RÓŻNE NIEMAM WYCIEKÓW



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt paź 10, 2006 16:19

nikos3011 pisze:MAM PIERBURGA 2E A NIE 2E2 TO DWA RÓŻNE NIEMAM WYCIEKÓW
mylisz się, nie ma takiego gaźnika 2E. To tylko pierwszy człon nazwy
Jeśli masz w 1.8 orygialny gaźnik to jest to 2E2


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » wt paź 10, 2006 16:52

Sprawdzić wypada przede wszystkim podstawę pod gaźnikiem.Miałem dokładnie to samo i właśnie na gazie i na benz.Ciągnął lewe powietrze.


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

Awatar użytkownika
Przemo_87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: śr gru 07, 2005 19:20
Lokalizacja: Bytom/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Przemo_87 » wt paź 10, 2006 18:47

bomberxl pisze:Sprawdzić wypada przede wszystkim podstawę pod gaźnikiem.Miałem dokładnie to samo i właśnie na gazie i na benz.Ciągnął lewe powietrze.
Dobrze piszesz,nalezy sprawdzic podstawe pod gaznikiem :wink: Jak cos mam na sprzedaż podstawe pod gaznik o numerze 050 129 761c. Postaram jutro dołaczyć zdjecie :wink:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=17467 Wiecej Modów juz nie bedzie...:(

Kupie VW golf II,III gt lub gti albo Seata Toledo GT to 6 tyś :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt paź 10, 2006 18:48

Ja_Sha_Taan pisze:ja mam takie same szopki z moim polo
Nie skorzystasz bo masz auto z zupełnie innym układem zasilania czyli wtryskiem paliwa. Załóż nowy temat, podaj w nim markę pojazdu, typ silnika (nie wystarczy że w profilu masz to napsane)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » wt paź 10, 2006 19:26

nikos3011 sprawdź w końcu podstawę gaźnika(dobra jest pianka nawet do golenia),ale zaraz pewnie ktoś będzie się nabijał.......
Później obejrzyj świeczki,kabelki i takie tam kopułkę i palec.
Coś więcej może sie napisze wtedy. :bigok:


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt paź 10, 2006 19:44

bomberxl pisze:nikos3011 sprawdź w końcu podstawę gaźnika(dobra jest pianka nawet do golenia),ale zaraz pewnie ktoś będzie się nabijał.......
ja pierwszy. Polecam wyłącznie dezodorant marki "Brutal".


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

nikos3011
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn paź 09, 2006 22:11
Lokalizacja: poniec
Kontakt:

Post autor: nikos3011 » wt paź 10, 2006 21:41

Paweł Marek pisze:
nikos3011 pisze:MAM PIERBURGA 2E A NIE 2E2 TO DWA RÓŻNE NIEMAM WYCIEKÓW
mylisz się, nie ma takiego gaźnika 2E. To tylko pierwszy człon nazwy
Jeśli masz w 1.8 orygialny gaźnik to jest to 2E2
na 100% jest 2e sprawdzałem jeszcze dziś w scirocco mam taki sam tez jest 2e



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt paź 10, 2006 21:58

Ale jesteś uparty :)
na korpusie gaźnika po stronie pasażera masz owszem napisane 2E, ale jak zerkniesz ciut wyżej i w tył to masz tam wybite małymi cyferkami numerki. I dopiero po nich poznasz jaki to gaźnik porównując z serwisówką.
W dwójkach 1,8 był tylko 2E2, w 1,6 2EE lub 2e2, w 1,3 2E3. (takie sa 3 rodzaje w sumie czyli 2E2, 2EE, i 2E3

możesz mieć takie numerki:
0271259015 to jest silnik GU
lub 0271259015Q i to jest z silnika RH
Nieco inne sa końcówki oznaczeń (litera na końcu numeru) w automatach.
Czyli 2E to powiedzmy typ gaźnika, a kolejny znak oznacza podtyp.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

nikos3011
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn paź 09, 2006 22:11
Lokalizacja: poniec
Kontakt:

Post autor: nikos3011 » wt paź 10, 2006 22:01

Paweł Marek pisze:Ale jesteś uparty :)
na korpusie gaźnika po stronie pasażera masz owszem napisane 2E, ale jak zerkniesz ciut wyżej i w tył to masz tam wybite małymi cyferkami numerki. I dopiero po nich poznasz jaki to gaźnik porównując z serwisówką.
W dwójkach 1,8 był tylko 2E2, w 1,6 2EE lub 2e2, w 1,3 2E3. (takie sa 3 rodzaje w sumie czyli 2E2, 2EE, i 2E3

możesz mieć takie numerki:
0271259015 to jest silnik GU
lub 0271259015Q i to jest z silnika RH
Nieco inne sa końcówki oznaczeń (litera na końcu numeru) w automatach.
Czyli 2E to powiedzmy typ gaźnika, a kolejny znak oznacza podtyp.
ok a czy na ten kolektor moge osadzic jakis mniej zakrecony gaznik łatwiejszy w obsłudze bez wiekszych przerubek??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 265 gości