[mk2] Jak rozpoznać oznaczenie silnika ?? DALEJ NIE UStALONO

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

[mk2] Jak rozpoznać oznaczenie silnika ?? DALEJ NIE UStALONO

Post autor: To_mas » pn paź 09, 2006 11:05

Od razu napisze dla tych co by sie chcieli tutaj popisać ze nr silnika jest nie czytelny !!!!! :P Więc szukam innej metody moze ktoś zna róznice ??

Wiem ze jest to TD 1.6 70 PS bo taką miał naklejke za kołem zamachowym !!:)) (chyba ze ktoś sobie jaja zrobił ze mnie :P :/(odpukać)

Tylko jak tak patrze to 70 PS to jest i JR i CY i MF i to chyba tyle ale który to moze być to nie mam pojęcia :////

Jak ktoś wie to prosze o pomocne wskazówki :D


Pozdro
Ostatnio zmieniony czw paź 12, 2006 23:25 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.



jezalb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:31
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: jezalb » pn paź 09, 2006 16:00

oznaczenie jest w bagazniku na naklejce na sciance tylnej w okolicach lewej lampy. Przynajmniej u mnie tak bylo



Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » pn paź 09, 2006 16:10

Oznaczenie i numer silnika jest wybity na bloku patrząc od przodu centralnie na środku pod uszczelką głowicy, przynajmniej w 1Z tak to jest umiejscowione... Inna sprawa, że czasami może on już być słabo widoczny jeśli silnik jest zakurzony itd... Szukajcie, a znajdziecie!



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pn paź 09, 2006 18:14

jezalb pisze:oznaczenie jest w bagazniku na naklejce na sciance tylnej
Dokładnie tak jest. :bigok:


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn paź 09, 2006 18:17

jezalb pisze:oznaczenie jest w bagazniku na naklejce na sciance tylnej w okolicach lewej lampy. Przynajmniej u mnie tak bylo
no i u mnie tez :PP tylko ze zmienilem D na TD wiec JP nie bardzo :P
GSOWIEC pisze:Oznaczenie i numer silnika jest wybity na bloku patrząc od przodu centralnie na środku pod uszczelką głowicy
to tez wiem :P ale własnie pisze ze u mnie jest zatarty :PP



Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » pn paź 09, 2006 19:07

To_mas pisze:GSOWIEC napisał/a:
Oznaczenie i numer silnika jest wybity na bloku patrząc od przodu centralnie na środku pod uszczelką głowicy
to tez wiem ale własnie pisze ze u mnie jest zatarty P
Tzn. szlifierką ktoś go potraktował lub coś w tym stylu? :)
Jeśli nie to może przetrzyj blok szmatą nasączoną WD40 czy czymś podobnym, a nuż się ujawni szczęśliwy numerek?? :smoke:

Z drugiej strony "zatarty" może znaczyć po prostu nie do odczytania jak rozumiem??



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn paź 09, 2006 20:08

wklej fote to rozkminimy co ty zes zakupil

p.s jak wrazenia z jazdy ;)



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn paź 09, 2006 22:42

GSOWIEC, No nie wiem czy slifierką czy papierem ściernym heh ale normalnie nie widać nic :// Sproboje jeszcze z WD40 moze coś to da ale wątpie:////



Krzylu, no wkleje foto przy najblizszej okazji :)) a jeśli chodzi o wrazenia z jazdy to ogromna roznica :D normalnie do 2 tyś to smiga 2 razy lepiej !! czuć to 70 PS :PP a jak sie Turbinka "włączy" to jest bajka :D:D i ten świst !!! nie ma nic bardziej przyjemnego dla uszu w klekociku jak świst turbinki :)):D

Ogolnie jestem bardzo zadowolony nbarazie bo nie mam z nim problemów i pali mi na dotyk wiec narazie jest super i oby tak zostało :D:D



Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » pn paź 09, 2006 22:59

To_mas, a może w taki sposób uda się ustalić oznaczenie motoru: Trzebaby się skupić na kilku elementach np osprzętu silnika, z których odczytałbyś numery części i następnie oblukał w Etce. Jeśli może np pompa jest inna dla JR, CY i MF, to na podstawie etki dałoby się wysnuć jakieś wnioski co do twojego sprzętu...



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr paź 11, 2006 22:41

Dziś zrobiłem testa małego jadąc na 4 biegu 40 km/h ( skrzynia 4T, v -biegowa) zacząłem słyszeć turbinke tak około 70 km/h jak miałem wieć moze to jest jakaś podpowiedź

Dodam jeszcze ze silnik nie pochodzi raczej z golfa bo ma skośne mocowane filtra oleju !!!!!!!

Pompa paliwa nr 068 130 107 (ta co zmienia tylko kąt wtrysku)

Moze teraz coś podpowiedziałem ??



Awatar użytkownika
PiTTer99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 18:08
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: PiTTer99 » śr paź 11, 2006 23:16

gdzie masz turbo?? po srodku kolektora czy blizej skrzyni biegow??
bo jezeli masz krzywa podstawke filtra tzn ze to podstawka od silnika wkladanego wzdluznie (ale czy caly silnik??) , jezeli jest tak jak mowie to stawialbym na CY.


1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr paź 11, 2006 23:26

PiTTer99 pisze:po srodku kolektora
tak mi sie raczej wydaje :))) bo blizej skrzyni biegow to raczej nie a podstawka filtra fakt mogła być zmieniana ale tez ciezko powiedzieć wiec zakladamy ze taka juz miał :)

[ Dodano: Sro Paź 11, 2006 23:28 ]
hmmm Cy widze ze u Ciebie jest własnie CY czyli w Jettach silnik jest montowany wzdłuz ??? i to mogłby być silnik z jetty wtedy

[ Dodano: Sro Paź 11, 2006 23:43 ]
PiTTer99, a wiesz tak sie namyślałem i moze to być faktycznie CY bo on tak jakoś głosniej chodzi bo np moj wujek ma Mk2 z silnikiem JR i on mu tak ciszej chodzi (chyba 91 rok golfika) i widać ze cichszy a ten moj to tak głośniej i moze fakt bo te CY to są starsze silniczki

Mozna to tak po hałasie rozrozniać cze to juz zalezy od konkretnego silnika ??



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw paź 12, 2006 00:38

wklej fotke odrazu to widac czy ma hydrosy czy nie

jak skosny filter to moze byc pasek lub audi B2 z lapami byl odrazu czy przekladales??



Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » czw paź 12, 2006 01:09

Ja mam silnik jr i też mi głośniej chodzi



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 110 gości