dwójka 1.3i vs Vento 1.9 D
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
dwójka 1.3i vs Vento 1.9 D
Czyli 55 KM benzyna 890 kg kontra 64 KM diesel i przeszło 200 kg więcej masy? Miał ktoś styczność z takim Vento? Da się tym sprawnie jeździć?
Pozdrovka
Pozdrovka
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
i to i to ma 155vmax
tylko ze przy tej predkosci diesel ci spali 7l a benzyna 10l
wolalbym diesla mułowaty ale niezniszczalny jak wszystko gra i jest dobrze serwisowane 400tys km bezproblemu przeleci nawet wiecej jak sie umiejetnie jezdzi
ten diesel moze niewgniata w siedzenie ale da sie jechac chyba ze lubisz ciskac gaz do dechy to odpada
0-100 18s Diesel
0-100 16.8 1.3mk2
tylko ze przy tej predkosci diesel ci spali 7l a benzyna 10l
wolalbym diesla mułowaty ale niezniszczalny jak wszystko gra i jest dobrze serwisowane 400tys km bezproblemu przeleci nawet wiecej jak sie umiejetnie jezdzi
ten diesel moze niewgniata w siedzenie ale da sie jechac chyba ze lubisz ciskac gaz do dechy to odpada
0-100 18s Diesel
0-100 16.8 1.3mk2
Krzylu pisze:i to i to ma 155vmax
tylko ze przy tej predkosci diesel ci spali 7l a benzyna 10l
wolalbym diesla mułowaty ale niezniszczalny jak wszystko gra i jest dobrze serwisowane 400tys km bezproblemu przeleci nawet wiecej jak sie umiejetnie jezdzi
ten diesel moze niewgniata w siedzenie ale da sie jechac chyba ze lubisz ciskac gaz do dechy to odpada
0-100 18s Diesel
0-100 16.8 1.3mk2
eeee bez przesady!! golfi 1,3 zeby spalil 10 litrow to trzeba sie serio spotarac !! mi bierze w ruchu miejskim 7 przy dosc dynamicznej jezdzie...a v max z ksiazki jest zawsze troche zanizona niz to co mozna wyciagnac
kto szybko jedzie tego wolno niosa
a jak w zestawieniu z 1.6 D z dwójki??
W kapeluszu nie jeżdżę ale mam dwójkę dzieci i wyścigów nie muszę już odstawiać
Czytałem za to że ten silniczek ma świetną jak na diesla elastycznośc i z niskich obrotów zbiera się podobnie jak benzyna 1.8 75KM (Auto International nr 4/93, test golfa 1.9D). Z diesla znam tylko klasyka 1.6D w II i 1.4D w polo 2F. Jak się to vento ma do nich?
Czytałem za to że ten silniczek ma świetną jak na diesla elastycznośc i z niskich obrotów zbiera się podobnie jak benzyna 1.8 75KM (Auto International nr 4/93, test golfa 1.9D). Z diesla znam tylko klasyka 1.6D w II i 1.4D w polo 2F. Jak się to vento ma do nich?
nie no jak pojedziesz ciągle 155 to na pewno spali ponad 10 a diesel 7. Wiem bo mam 1.3.... i da się z niego to wycisnąć...baklazan pisze: eeee bez przesady!! golfi 1,3 zeby spalil 10 litrow to trzeba sie serio spotarac !! mi bierze w ruchu miejskim 7 przy dosc dynamicznej jezdzie...a v max z ksiazki jest zawsze troche zanizona niz to co mozna wyciagnac
Re: a jak w zestawieniu z 1.6 D z dwójki??
eno bez przesady, jezdzilem golfem 3 1.9D i teraz jezdze 1.8, generalnie od tej trojki to wszystko bylo szybsze, mol jak dla mnie jakich malo nie wiem do jakiego silnika 1.8 oni to porownywali, ale co by nie bylo nawet 1.8ABS z mk3 go objedzie moim zdaniem, no bez przesady, doczytaj dokladnie i napisz niby z jakim 1.8 to porownywali bo mi sie wirzyc nie chcelookmal pisze:W kapeluszu nie jeżdżę ale mam dwójkę dzieci i wyścigów nie muszę już odstawiać
Czytałem za to że ten silniczek ma świetną jak na diesla elastycznośc i z niskich obrotów zbiera się podobnie jak benzyna 1.8 75KM (Auto International nr 4/93, test golfa 1.9D). Z diesla znam tylko klasyka 1.6D w II i 1.4D w polo 2F. Jak się to vento ma do nich?
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
cytat z gazety: [..] przede wszystkim jego - tak ważna na co dzień -elastyczność jest zbliżona do elastyczności benzynowego Golfa uzyskującego 75KM z 1.8 l pojemności. [...]
Wyniki pomiarów elastyczności z tego testu:
60-100 IV bieg 15,3 sek
80-120 V bieg 25,9 sek
Setkę testowy Golf 1,9 D zrobił w 17,4 sek.
Dwie strony dalej elastyczność Passata Varianta 1,9 TD:
60-100 IV bieg 15,9 sek
80-120 V bieg 29,1 sek
Przyspieszenie 0-100 - 18,7 sek
Numer wcześniej:
Mercedes 190 w dieslu:
60-100 IV bieg 17,7 sek
80-120 V bieg 36,3 sek
Przyspieszenie 0-100 - 19,4 sek
I Mercedes 200E 136KM:
60-100 IV bieg 13,4 sek
80-120 V bieg 21,1 sek
Przyspieszenie 0-100 - 10,6 sek
Porównajcie...
Wyniki pomiarów elastyczności z tego testu:
60-100 IV bieg 15,3 sek
80-120 V bieg 25,9 sek
Setkę testowy Golf 1,9 D zrobił w 17,4 sek.
Dwie strony dalej elastyczność Passata Varianta 1,9 TD:
60-100 IV bieg 15,9 sek
80-120 V bieg 29,1 sek
Przyspieszenie 0-100 - 18,7 sek
Numer wcześniej:
Mercedes 190 w dieslu:
60-100 IV bieg 17,7 sek
80-120 V bieg 36,3 sek
Przyspieszenie 0-100 - 19,4 sek
I Mercedes 200E 136KM:
60-100 IV bieg 13,4 sek
80-120 V bieg 21,1 sek
Przyspieszenie 0-100 - 10,6 sek
Porównajcie...
baklazan pisze:eeee bez przesady!! golfi 1,3 zeby spalil 10 litrow to trzeba sie serio spotarac !! mi bierze w ruchu miejskim 7 przy dosc dynamicznej jezdzie...a v max z ksiazki jest zawsze troche zanizona niz to co mozna wyciagnac
bez urazy kolego ale niespodziewaj sie rakiety z tego silnika 1.3 to malutki i slabiutki motor cos tam sie odpycha ale bez rewelacji tak samo jak ten Diesel jest mułowaty ale jakos jedzie i spalanie jakies przyzwoite
i caly czas mowilem przy vmax spalaniu
nieraz tak sprawdzalismy z kolegami auta(Diesle) i do 7.5l max przy 160km/h przez spory odcinek drogi cos kolo 120km
ze Szczecina do Warszawy jast cos okolo 650km kolega na pełnym baku 43l caly czas pełnym ciagiem 160km/h silnik 1.8Diesel spalil mu cos okolo 7l/100km
wez teraz benzyna tyle jedz to zobaczysz ile ci zjara w dodatku 1.3
nie bede sie klocil ale ta 'dyszka' raczej wydaje mi sie byc malo realna mi tyle nie wydaje sie zeby bral ale zatankuje go pod korek i pomierze ile pali tak dokladnie a jesli chodzio o 'malutki i slabiutki motor' to sie nie zgodze testowane moja 1,3 bierze w wyscigu rownilemy vectre 1,7 w dizlu rocznik 91 i jett 90 1,6 z turbina ....ale wszsytko zalezy od stanu silnika moj ma malutko przejechane i nowy wydech...
kto szybko jedzie tego wolno niosa
Vectre 1.7Diesel to rowerem wyprzedzam na najwiekszej przezutce kolego tego auta sie nieda porownac do golfa 1.3 nawet polo 900 zjada taka vectre to wogole nie jedziebaklazan pisze:nie bede sie klocil ale ta 'dyszka' raczej wydaje mi sie byc malo realna mi tyle nie wydaje sie zeby bral ale zatankuje go pod korek i pomierze ile pali tak dokladnie a jesli chodzio o 'malutki i slabiutki motor' to sie nie zgodze testowane moja 1,3 bierze w wyscigu rownilemy vectre 1,7 w dizlu rocznik 91 i jett 90 1,6 z turbina ....ale wszsytko zalezy od stanu silnika moj ma malutko przejechane i nowy wydech...
Golfa 1.3 kolega zjada 1.8dieslem Toyota z86r jak swieze bulki a ma 350tys km naganiane a ten 1.3 jest na wielopunkcie niema absolutnie zadnych szans na zadnym biegu co do 1.6td to tym bardziej niewieze ze dostaje od tego silnika chyba ze to 60km Turbo Diesel to tak ale 70km to chyba koles nieumie biegow zmieniac
1.3 10l wezmie spokojnie przy vmax przez 100km/h zalej i pedz na trase i cisnij do konca i przekonaj sie ile wciagnie
Wydaje mi się ,że nie ma co porównywać silnika 1,3 do diesla 1,9D z wiele wyższy momentem obrotowym.Koniki to nie wszystko,a po drugie pojemność silnika też robi swoje.Jeździłem troszkę golfikiem 1,3 z tym,że na gazie,może niewiele słabszy od benzyny, ale porównójąc osiągi do mojego diesla doszliśmy z kumplem do wniosku,że są na podobnym poziomie.Za dieslem przemawia jeszcze mniejsze spalanie i mniej kłopotliwe utrzymanie
Krzylu pisze:Vectre 1.7Diesel to rowerem wyprzedzam na najwiekszej przezutce kolego tego auta sie nieda porownac do golfa 1.3 nawet polo 900 zjada taka vectre to wogole nie jedziebaklazan pisze:nie bede sie klocil ale ta 'dyszka' raczej wydaje mi sie byc malo realna mi tyle nie wydaje sie zeby bral ale zatankuje go pod korek i pomierze ile pali tak dokladnie a jesli chodzio o 'malutki i slabiutki motor' to sie nie zgodze testowane moja 1,3 bierze w wyscigu rownilemy vectre 1,7 w dizlu rocznik 91 i jett 90 1,6 z turbina ....ale wszsytko zalezy od stanu silnika moj ma malutko przejechane i nowy wydech...
Golfa 1.3 kolega zjada 1.8dieslem Toyota z86r jak swieze bulki a ma 350tys km naganiane a ten 1.3 jest na wielopunkcie niema absolutnie zadnych szans na zadnym biegu co do 1.6td to tym bardziej niewieze ze dostaje od tego silnika chyba ze to 60km Turbo Diesel to tak ale 70km to chyba koles nieumie biegow zmieniac
1.3 10l wezmie spokojnie przy vmax przez 100km/h zalej i pedz na trase i cisnij do konca i przekonaj sie ile wciagnie
W pelni popieram kolege
Mam gofera 1,6TD 70 kucy i wcale nie jest to taki mulek, praktycznie codziennie robie 180km i nie malo mam okazji zeby sie troszke poprubowac i malo tego nie z Vectra ale z Corsa 1,7D nowa no to juz chyba powinien byc lepszy co nie ?? i wielkiej rewelacji nie widzialem, Absolutnie nie pogananial lepiej i absolunie nie mogl mnie odstawic, i gdyby mi swiniak przy kazdym zamiarze wyprzedzenia przed mach sie nie wpierdzielal to bym go porobil. Prawda jest taka ze opel to opel (nie obrazajac oczywiscie) a VW to VW a mam tez juz ok 320tys kulniete
Pozdrowka:
Slawek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 276 gości