podłączenie alarmu do centralnego - firmowego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

maverik_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lis 29, 2004 17:55
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

podłączenie alarmu do centralnego - firmowego

Post autor: maverik_1 » czw lut 03, 2005 11:52

Chodzi o podłączenie alarmu do fabrycznego zamka centralnego w golfie 3
Jak podłącze przewody:
CENTRALKA - KOSTKA NA LEWYM PROGU W SAMOCHODZIE

zielon - zielony (otwieranie)
niebieski - szary (zamykanie)
różowy - czarno/czerwony (+ znika po zamknięciu drzwi)
żółty - czerwono/biały (+ stały - cały czas)
(samochód) czerwono/żółty (pojawia się napięcie podczas zamykania)

i wszystko działa. Chodzi mi o to czy dobrze podpiołem i czy w przyszłości nic mi się nie spali, i co to za napięcie na przewodzie czerwono/żółytym?
Czy to nie jest przypadkiem od domykania szyb?
I ów alarm ma funkcje domykania szyb na jednym z przewodów pojawia się 30sek. impus masy i jak i gdzie można go podłączyć by działało?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



borbet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 23:53
Lokalizacja: 100lica

Re: podłączenie alarmu do centralnego - firmowego

Post autor: borbet » czw lut 03, 2005 23:32

maverik_1 pisze:Chodzi o podłączenie alarmu do fabrycznego zamka centralnego w golfie 3
Jak podłącze przewody:
CENTRALKA - KOSTKA NA LEWYM PROGU W SAMOCHODZIE

zielon - zielony (otwieranie)
niebieski - szary (zamykanie)
różowy - czarno/czerwony (+ znika po zamknięciu drzwi)
żółty - czerwono/biały (+ stały - cały czas)
(samochód) czerwono/żółty (pojawia się napięcie podczas zamykania)

i wszystko działa. Chodzi mi o to czy dobrze podpiołem i czy w przyszłości nic mi się nie spali, i co to za napięcie na przewodzie czerwono/żółytym?
Czy to nie jest przypadkiem od domykania szyb?
I ów alarm ma funkcje domykania szyb na jednym z przewodów pojawia się 30sek. impus masy i jak i gdzie można go podłączyć by działało?
Central jest sterowany + a kable wychodzą z wiązki drzwi kierowcy:
zielony - otwieranie
popielaty (szary) - zamykanie.
Alarm podaje sygnał masy i dlatego trzeba go zamienić przekaźnikiem lub specjalnym modułem na +.
Domykanie szyb to wydłużony + zamykania (o ile masz funkcję comfort w aucie).

PZDR


dYZIO (nick: borbet)
[color=green][i]A ja jeżdżę na gazie...[/i][/color]

maverik_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lis 29, 2004 17:55
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: maverik_1 » pt lut 04, 2005 08:22

borbet - czy ty wogule paczyłeś na ten schemat, który zamieściłem i opis do niego, czy tylko napisałeś odpowiedz



borbet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 23:53
Lokalizacja: 100lica

Post autor: borbet » pt lut 04, 2005 11:30

maverik_1 pisze:borbet - czy ty wogule paczyłeś na ten schemat, który zamieściłem i opis do niego, czy tylko napisałeś odpowiedz
Nie pamiętam jakim impulsem Magicar steruje zamykaniem/ otwieraniem centralnego. Większość alarmów robi to masą.
Jeżeli jednak alarm ten daje impuls + to jest ok.

PZDR


dYZIO (nick: borbet)
[color=green][i]A ja jeżdżę na gazie...[/i][/color]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 147 gości