plamy pod silnikiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Andy1973
Nowicjusz
Nowicjusz
Kontakt:

plamy pod silnikiem

Post autor: Andy1973 » wt wrz 12, 2006 18:04

Witam,

bede wdzięczny za podpowiedzi.
Mój golf MK3 TDI rocznik '96 zostawia plamy oleju pod silnikiem.
Mechanik powiedział mi że to jakaś rurka odpowietrzająca od bloku silnika (nie znam się na tym). Podobno do kupienia tylko w serwisie VW.
Czy ktoś dokładnie wie jak dokładnie nazwać tą część, czy faktycznie jest do kupienia tylko w serwisie i jakie moga być koszty tego.
Z innej beczki - ile może kosztować wymiana kompletu szczęk hamulcowych i linek hamulca ręcznego do mk3 TDI ?

Z góry dziękuję za pomoc.

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer

Re: plamy pod silnikiem

Post autor: RobertP » wt wrz 12, 2006 18:30

Andy1973 pisze:Mój golf MK3 TDI rocznik '96 zostawia plamy oleju pod silnikiem.
Mechanik powiedział mi że to jakaś rurka odpowietrzająca od bloku silnika (nie znam się na tym). Podobno do kupienia tylko w serwisie VW.
Czy ktoś dokładnie wie jak dokładnie nazwać tą część, czy faktycznie jest do kupienia tylko w serwisie i jakie moga być koszty tego.
zerknij sam i zobacz gdzie masz mokro na silniku chociaż wiel może być złudne w jednym mokro a sączyć się będzie zupełnie z innego miejsca ...
chyba wiem o czym ten mechanik mówił
jest to taka plastikowa grucha z przodu silnika jak podniesiesz maskę wychodząca ze skrzynik korbowej
i jest albo na taką spinkę z wężem albo jest odrazu z wężem idącym do klawiatury ...
o ile o tym mówimy to dzisiaj kupiłem to (nie wiem jak sie to nazywa fachowo albo wg EDKI) do swojego silniczka kosztowało niecałe 30zł
i wcale nie w serwisie ... :-)
poza tym wiele może pomóc uszczelniacz wlewany do oleju środek z firmy Obrazek

[ Dodano: Wto Wrz 12, 2006 19:29 ]